On kai ne nyt tiedossa, oikeat näkijät sentään

Anonyymi

Kauheasti täällä aloituksia että onko kellään kokemusta siitä ja tästä näkijästä, Unileista ja rajatiedoista ym muista kysellään. Kyllä kai sen nyt jokainen tietää ettei oikeita ja aitoja näkijöitä löydä tuollasista "ennustaja-ryhmistä" eikä ennustuslinjoilta.

Kyllä ne aidot näkijät toimii omilla nimillä ja omien puhelinnumeroittensa takana ja ottaa asiakkaitansa vastaan kasvotusten. Minä en ainakaan ottaisi näkijää vakavasti, jos en pääsisi käymään hänen luona ja kasvotusten saisi sitä katselmus sessiota toimittaa.

Siksitoiseksi, niitä ei ole oman kokemukseni mukaan, ja se on pitkällisen ajan tuoma kokemus, kuin "kourallinen" eli mahtuu varmasti yhden käden sormiin laskettaessa, joilla aito näkijän lahja. Monet niistä, joilla aiemmin kävin ovat jo lopettaneet ja nykyisen veroista, jolla olen nyt viiden vuoden ajan käynyt, ei ollut aiemmin tullut vastaan.

Nuo taitaakin olla niitten omia laittamia ketjuja, joiden nimiä täällä nostellaan ja joista kysellään että onko kokemusta. Siitä kokeilemaan, mitä siihen muitten mielipiteitä kyselee, ne on jokaisen omakohtaisia kokemuksia.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmi ettei ole enää Annan palstaa - siellä oli yli kymmenen vuoden takaa keskusteluja juurikin kokemuksista. Näihin palattiin kertomaan uudelleen ja uudelleen kokemuksia vuosien varrella. Edes vanhoja ketjuja ei enää pääse lukemaan...

    • Anonyymi

      Mulla on se kourallinen hyviä käytössäni. Osa tekee 0700, sekä omalla numerolla. Yksi ottaa vielä kotonaankin vastaan. Ne vain tapoja ansaita (ja jokainen mahdollistaa hölynpölyn puhumisen, tavasta viis). Viisas kerää palkan useasta lähteestä eikä odota ovi kellon soivan.

      Nimiä en kerro, palveluja käyttänyt olen jo ainakin 15 vuotta.

      Taidon kanssa synnytään, se vahvistuu ajan myötä. Hullua ajatella, että tätä kykyä ei enää kenelläkään voi olla. Maailmaan syntyy koko ajan ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kyllä se kyky on ainakin näkijällä, jolla itse käyn. Tosin luin sen jo jostakin lehtiartikkelista kymmenkunta vuotta sitten, missä hänestä ja lahjastansa kerrottiin, sanoi sen kulkevan suvussaan äidin puolelta.
        Ehkä se on tämä nykyinen maailma, kun asutaan jossakin kerrostaloissa tuhka tiheään ,ja noihin maallisiin hömpötyksiin niin upotaan että se alkaa olla katoamassa se intutatiivinen puoli ihmisistä mutta onhan se selvää että se niin erityinen lahja ettei sellaista nyt voisi jokaisella vastaantulijalla ollakaan.
        Minut tämä näkijä jolla käyn, vakuutti lahjastaan ihan ensimmäisellä käynnillä. Sanoi lapsuusystäväni nimen ja kuvaili hänet ja tiesi senkin että jäin ikävään kun ystävä sitten muutti. Varoituksen sanoja sain henkilöstä, joka koettaisi saada omakseen minulle kuuluvaa, niin kuin sitten kävi mutta osasin varautua. On myöhemminkin monissa tilanteissa ollut suureksi avuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kyky on ainakin näkijällä, jolla itse käyn. Tosin luin sen jo jostakin lehtiartikkelista kymmenkunta vuotta sitten, missä hänestä ja lahjastansa kerrottiin, sanoi sen kulkevan suvussaan äidin puolelta.
        Ehkä se on tämä nykyinen maailma, kun asutaan jossakin kerrostaloissa tuhka tiheään ,ja noihin maallisiin hömpötyksiin niin upotaan että se alkaa olla katoamassa se intutatiivinen puoli ihmisistä mutta onhan se selvää että se niin erityinen lahja ettei sellaista nyt voisi jokaisella vastaantulijalla ollakaan.
        Minut tämä näkijä jolla käyn, vakuutti lahjastaan ihan ensimmäisellä käynnillä. Sanoi lapsuusystäväni nimen ja kuvaili hänet ja tiesi senkin että jäin ikävään kun ystävä sitten muutti. Varoituksen sanoja sain henkilöstä, joka koettaisi saada omakseen minulle kuuluvaa, niin kuin sitten kävi mutta osasin varautua. On myöhemminkin monissa tilanteissa ollut suureksi avuksi.

        Ketä mahdat tarkoittaa??? Haluaisin myös löytää hyvän näkijän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä mahdat tarkoittaa??? Haluaisin myös löytää hyvän näkijän.

        Aito oikea näkijä osaa kyllä ottaa yhteyttä avun tarvitsijaan. Puhelin numero ja sähköposti löytyy erittäin äkkiä näkemisen taidolla. Avun anto viesti on siis ihan kohta tulossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito oikea näkijä osaa kyllä ottaa yhteyttä avun tarvitsijaan. Puhelin numero ja sähköposti löytyy erittäin äkkiä näkemisen taidolla. Avun anto viesti on siis ihan kohta tulossa!

        :D niinpä niin :D Totta! Siellähän ne päivät pääskytysten koittavat tavoitella ihmisiä, jotka ovat avun tarpeessa, mutta eivät itse ole halunneet ottaa heihin yhteyttä :D Vähän sama ontuva logiikka kuin sanoa pitkäaikaistyöttömälle, että kyllä sua tullaan kota hakemaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä mahdat tarkoittaa??? Haluaisin myös löytää hyvän näkijän.

        Naomi M. on näkijä jolla käyn, toivottavasti ei nyt aleta syytellä mainonnasta vaikka hänet tänne mainitsen mutta on hänestä monissa muissakin ketjuissa kehuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi M. on näkijä jolla käyn, toivottavasti ei nyt aleta syytellä mainonnasta vaikka hänet tänne mainitsen mutta on hänestä monissa muissakin ketjuissa kehuja.

        Kiitos tiedosta! Varasin ajan...


    • Anonyymi

      Niijja sitten noi aloitukset että listatkaapa nyt selvännäkijöitä ettei ole väliä ottaako spostilla vai puhelimitse...Anteeksi nyt kauheasti mutta kun en vaan mitenkään tajua miten sähköpostilla katsotaan...

      • Anonyymi

        No kokeile! Saatat yllättyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kokeile! Saatat yllättyä.

        Sellainen ei ole mahdollista. Tunnettu, aito näkijä on sen itse sanonut ettei ole mahdollista. Tarvitaan ihmisen läsnäolon henkilökohtainen energia joka ei välity sähköpostin kautta, mistä voikin vetää kysymystä että mitä palveluita ne sellaiset sitten oikeasti tarjoaa jotka väittää tekevänsä sähköpostitse...? hmmm??? Katsominen kuulemma onnistuu jos saa asiakkaan äänen, esim puhelimitse tai skype tai mikä nyt vaan missä se toteutuu tai niin että on henkilökohtaisesti mutta spostithan menee tuolla vaan jossain bittiavaruudessa...miettikää nyt hyvät ihmiset hiukan omilla aivoillannekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ei ole mahdollista. Tunnettu, aito näkijä on sen itse sanonut ettei ole mahdollista. Tarvitaan ihmisen läsnäolon henkilökohtainen energia joka ei välity sähköpostin kautta, mistä voikin vetää kysymystä että mitä palveluita ne sellaiset sitten oikeasti tarjoaa jotka väittää tekevänsä sähköpostitse...? hmmm??? Katsominen kuulemma onnistuu jos saa asiakkaan äänen, esim puhelimitse tai skype tai mikä nyt vaan missä se toteutuu tai niin että on henkilökohtaisesti mutta spostithan menee tuolla vaan jossain bittiavaruudessa...miettikää nyt hyvät ihmiset hiukan omilla aivoillannekin.

        Vain Jeesus Kristus voi pelastaa helvitistä. Tässä linkissä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=Kl4FWxFt21U


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ei ole mahdollista. Tunnettu, aito näkijä on sen itse sanonut ettei ole mahdollista. Tarvitaan ihmisen läsnäolon henkilökohtainen energia joka ei välity sähköpostin kautta, mistä voikin vetää kysymystä että mitä palveluita ne sellaiset sitten oikeasti tarjoaa jotka väittää tekevänsä sähköpostitse...? hmmm??? Katsominen kuulemma onnistuu jos saa asiakkaan äänen, esim puhelimitse tai skype tai mikä nyt vaan missä se toteutuu tai niin että on henkilökohtaisesti mutta spostithan menee tuolla vaan jossain bittiavaruudessa...miettikää nyt hyvät ihmiset hiukan omilla aivoillannekin.

        No kyllä vaan oma luottonäkijäni saa kiinni sähköpostitsekin jo. Liekö siksi, että jo tuntee minua. Ehkäpä vieraamman kohdalla olisikin hakuammuntaa.

        Ja sama henkilö siis tekee myös puhelimitse.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe