Nyt ottaa päähän

Anonyymi

"Vahingossa" tuli kolmatta päivää nyt juotua, hieman pelottaa tulevat vieroitusoireet, mietin että pitäisikö hakautua johonkin vai selviänkö vain kotona lepäämällä ja ehkä loiventavilla.

11

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loiventavat ovat alkoholiriippuvuuden merkki. Lähde katkolle ellet jo mennyt, saat ainakin sopivat lääkkeet.

• Anonyymi

Lääkkeet on sekakäyttäjän merkki.

• Anonyymi

Älä ota loiventavia, moni on niihin kuollut. Mieti, haluatko kuolla vai tehdä vielä elämässäsi jotain? Vaadi päästä vieroitukseen, soita vaikka hätänumeroon tarvittaessa.

• Anonyymi

Moni on kuollut siihenkin, kun on jättänyt loiventavat ottamatta.
        Ja mitä aloitukseen tulee, niin eiköhän tuo kolmen päivän kännääjä ole jo 3 kuukaudessa saanut vieroitusoireensa hoidettua.

• Anonyymi

Loiventavat auttaa parhaiten.
      Mutta kuten eräs kaveri lausui, krapulan hoitaminen loiventamalla on kuin ripulin hoito piereskelemällä. Yhtä tarkkaa.

• Anonyymi

Kun loiventelu onnistuu, niin silloin niitä useamman päivän putkia alkaa tulemaan.
      Ajan kanssa se loiventelu muuttuu herkästi sellaiseksi, ettei eroa juurikaan ryyppäämisestä ja sit alkaa ongelmat isolla O:lla.
      Kun ei loiventele, niin kovan kolmen päivää jälkeiset olot muistaa vähän aikaa.

Tsemppiä kaikille.

• Anonyymi

...kolmen päivän juomisen voi turvallisesti lopettaa, kuin seinään, mutta kolmen viikon ei.

• Anonyymi

Itsellä viimeaikoina vähän sellaiset kokemukset, että kun en hakeudu katkaisuun, vaan koitan hoitaa tilanteen tälläkertaa itse (hävettää se katkolle TAAS päätyminen...), loiventamalla, niin se kolmen päivän putki venähtääkin kahteen viikkoon ja sitten on kuitenkin pakko hakea apua terveydenhuollosta.

Ambulanssia soitellaan, mutta en ole hengenvaarassa, niin eivät vie mukanaan... Ottavat vaan verenpaineet ja -sokerit ja toivottelevat, että mene taksilla päivystykseen, jos siltä tuntuu. Jos menen päivystykseen, siellä todetaan, että ei oteta katkolle, koska on vielä promilleja. Koitan vikistä, että en uskalla lopettaa niiden viekkareiden tähden... Ottasitte myrkytystilan vuoksi hoitoon, selviämään? Nyt on onneksi omassa tk:ssa ollut asiallinen hoito. On kohdeltu niinku muitakin sairaita vaivan "itseaiheutettuudesta" huolimatta ja annettu kotiin katkolääkkeet, kunhan puhallus näyttää likelle nollaa. Siis pelkään aina niitä viekkareita ja, että saan jonkun kohtauksen yksin kotona. Monesti uskallan kuitenkin sitten lopettaa, kun mulle luvataan, että olen saamassa apua niihin oireisiin. Mutta ei se katkojen hakeminenkaan voi jatkua loputtomiin. Mun täytyy saada itteni jotenkin tasapainoon ja raitistua. Tuhoudun muuten ja olen jo tuhoutunut jonkinverran.

Pyydä aloittaja rohkeasti sitä apua! Sairastat hengenvaarallista tautia. Vaikka oliskin vain 3 päivää, loiventamalla se pitkittyy ja pahenee...

• Anonyymi

3 päivän putkesta ei tule vielä edes kunnon krapulaa. Korkeintaan pieni ripuli. Mutta jos heikottaa, voi huoleti nauttia suositellut 17 annosta alkoholia!

Hauskaa kesää kaikille!

T Nuori lääkäri

• Anonyymi

Kiitos! Olen nyt juonut joka päivä 17 annosta ja olo on mainio!

• Anonyymi

Meidän yhteiskunta on muuttunut sellaiseksi,että jos haet apua ongelmaasi,päihdehoitajalta,sieltä ei apua tule.Siellä lytätään,haukutaan,mollataan ja karsinoidaan ojassa makaavaan alkoholistiin. Jos sulla on lapsia,lastensuojeluilmoituksia tulee jatkossa tuplittain.Olen seurannut erään ihmisen tietä näissä asioissa ja kauhistelen,mitä valtaa he käyttävät ja kohta on sossu ovellasi.Tämän ihmisen mielestä,nämä käyttävät lastensuojeluilmoitusta vallan välineenä.Kukaan,ei uskalla hakea enää apua tähän pieneenkään ongelmaan.Silloin olet leimattu ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe