Keikun vielä mukana

Anonyymi

Elän päivä kerrallaan. Toiset päivät ovat parempia kuin toiset. Elän kuplassa, jonka ainoa tarkoitus on pitää minut edes jotenkin elämässä mukana.

Puolisoni käy töissä, tapailee ystäviä, kavereita ja viihtyy työn ulkopuolella paremmin muualla kuin kotona kanssani. Emme tee mitään yhdessä. Meitä ei kiinnosta samat asiat. Hän huomauttelee lihavuudestani, mikä on kyllä ongelma. Ongelma joka on seurausta masennuksesta.

En voi olla masentunut, koska silloin menettäisin ruokahalun, kuten hän kun oli masentunut. Hän käväisee kotona, valittaa kun en siivoa ja vain pelailen. Hän on itse hankkinut minulle pelejä ja vaatinut minua opettelemaan pelaamista. Nyt sitten se on väärin.

En ole kuulemma masentunut ja olen kunnossa, mutta olen vain laiska, koska jos olisin masentunut niin makaisin vain sängyssä. Voi miten väärässä hän onkaan. Hän ei tiedä kuinka usein makaan sängyssä, en tee itse ruokaa, tiskit lojuvat, oikeastaan kaikki kusee. Pakenen kaikkea roolin taakse, jonka tarkoitus on ainoastaan vähemmän kuormittaa toista. Tulen iloisena vastaan, vaikka koko päivä olisi mennyt maaten sängyssä ja mieliala olisi synkkä.

Kyselen miten töissä on mennyt, oletko syönyt ja ketä tapasit töissä. Osa vastauksista menee ohi, keskittymiskykyni on heikko. Saan huutoa, että enkö minä kuuntele tai ole kiinnostunut ollenkaan. Enkö huomannut sitä tai tätä? Miksi hukkaan tavaroita? Usein keskustelut jäävät tasolle ”joo”, ”aijaa”, ”aha”, ”just”.

Minulla oli hammaslääkäri. Kerroin että mua vähän jännittää mennä sinne. Vaistaus oli ”joo”. Ei lisättävää. Hänellä ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa, tai todella harvoin. Teen kaiken aina väärin. Kerron etten ole kunnossa. En jaksa. Mene lääkäriin! Voisin vaikka mennäkin, jos vain pääsisin hetkeksi pois tästä helvetistä.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
        Ikävä
        22
        2390
      2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
        Ikävä
        140
        2051
      3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
        Ikävä
        12
        1477
      4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
        Hindulaisuus
        388
        1200
      5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
        Ikävä
        65
        1131
      6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
        Ikävä
        99
        1087
      7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
        Ikävä
        61
        980
      8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
        Ikävä
        68
        962
      9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
        Ikävä
        48
        953
      10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
        Lahti
        2
        831
      Aihe