Miksi tämän palsta edes on nimikkeen "seksi" alla?

Anonyymi

Luulin että täällä voisi käydä kivoja ja kiinnostavia keskusteluja seksiin liittyvistä asioista. Mutta tämäpä onkin näemmä lähinnä henkisesti tasapainottomien vihaisten yksilöiden oksennusämpäri tämä foorumi.

Onkohan olemassa joku paikka missä voisi jutella seksistä keskustelutaitoisten aiheesta kiinnostuneiden miesten ja naisten kanssa?

Ihmettelee pettynyt nainen

18

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on kyllä melkoinen kaatopaikka keskustelupalstaksi, ikäväkyllä :/ Olisi kiva keskittyä asialliseen keskusteluun aiheesta, mutta vihaksi pistää jatkuvat trollailut.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä edellisten kanssa. Mutta katsokaapa jotain todella vanhoja juttuja täällä, tyyliin 10-15 vuoden takaa. Silloin täällä on ollut aika hyvää keskustelua ja asiallisesti perusteltuja mielipiteitä. Nykyään korkeintaan yksi kymmenestä kommentista on jotenkin järkevä.
      Olen kyllä huomannut, että jos kirjoittaa vähänkään pidemmän jutun, niin asiattomuuksien määrä romahtaa. Ilmeisesti nämä eräät eivät jaksa tai osaa lukea viittä riviä pidemmälle.

      • Anonyymi

        Kertoo nyky tilasta eritoten nuoremmista "miehistä" jos näitä voi kutsua tällä nimikkeellä enää. Iso osa ei kelpaa enää armeijaan, hoitoon pääsy vaikeeta kun psikkoja liian vähän. Sexsiä nää reppanat ole koskaan saaneet, purkavat paineita täällä törky viestien muodossa.


      • Anonyymi

        Niin olen, vihainen, katkera ja sadistininen.


      • Anonyymi

        Sun usko ei vastaa totuutta.


      • Anonyymi

        Mistäs noin kovasti tykkäsit kyttyrää, ettet vain olisi kyttyräsi purkanut useampaankin kerran miramarin kera.. vai oletko tosiaan sitä mieltä, että haluat palstan naisten tulevaisuudessakin olevan irstaita äijänkäppyröitä seuraavatkin vuosikymmenet? ;)
        Miksi haluaisin jutella naisten kanssa? Luehan kirjoitukseni uudemman kerran, ehkä sukupuoleni saat siitä selville.
        Ja juu, en minä ole normaali, tuskin sellaista olen väittänytkään. Olen sadistinen luonne, enkä höynäytettävissä oleva lammas taikka kameli.


    • Anonyymi

      Etsikää joku palsta mihin pitää rekisteröityä. Sillä se korjautuu. VAPAA kirjoittelu menee useimmiten VAJAAMIELISEKSI.

      • Anonyymi

        Eipä se rekisteröintipakkokaan mitään ongelmaa poistaisi tällähän monesti pahimmat trullaajat ovatkin juuri nimimerkillä rekisteröityneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se rekisteröintipakkokaan mitään ongelmaa poistaisi tällähän monesti pahimmat trullaajat ovatkin juuri nimimerkillä rekisteröityneet.

        Jeps. Heinolan Setäkin tehtailee liukuhihnalta uusia nimierkkejä samaa tahtia kuin ylläpito poistelee vanhoja.


    • Anonyymi kommentoinnin poisto vois auttaa.

      • Anonyymi

        Eikö peili toimi? Koitas katsoa siltä kiiltävämmältä puolelta.


      • Anonyymi

        Ei auta. Moni trollaa nimimerkillä. Kun ylläpito bannaa yhden nikin, uusi on helppo tehtailla. IP-osoitteen bannaaminenkaan ei auta, kun harvalla on kotikäytössä kiinteä IP.


    • Anonyymi

      Niinhän se taas paljastui totuus. Muutama kommentti ja sitten jo asiattomuuksia. Joillain on täällä vain niin kova tarve päteä. Olen nykyisin mielestäni melko avarakatseinen ja vapaamielinen nainen, mutta kyllä nuo rääväsuut alkavat kyllästyttää.
      Olen joskus, myös paljolti mieheni yllyttämänä kirjoittanut joitain tekemisiäni ja tekemisiämme ja kokemuksiamme seikkailtuamme eri maissa. Suunnilleen kolmas kommentti oman kirjoituksen jälkeen onkin sitten näitä huoritteluja yms. Kuvaavat tietysti kommentoijan tunne-elämäå ja henkistä tasoa.

    • Anonyymi

      Trollipalsta tämä koko osio on. MiraMariMikälie, KOPIOOOON kirjoitustaidoton trolli, Ukko64 lukemattomine sivupersoonineen, Savottapallitrolli, Heinolan Setä, Sipulimies ja monet muut häiriköt, jotka trollaavat pelkästä perseilyn ilosta ovat hallinneet tätä palstaa jo vuosikaudet.

    • Anonyymi

      Muutamia sellaisia jatkokertomuksia olen mielenkiinnolla lukenut. Ollut jotain kolmesta, neljään tarinaa peräkkäin. Paitsi joku ehtii, väliinheittään jonkun älyttömyyden, mutta ei se niin pahasti haittaa. Niissä tarinoissa seksistä ja naisista kirjoitetaan kauniisti. Kiihottaa kyllä lukijaa, mutta ei hyppää silmille, liian roisisti. Koska elämä on kaunis ja kahdestaan entistä kauniimpi.

    • Anonyymi

      Katselin tässä tämän aamupäivän satoa palstan keskusteluissa. Ei voi muuta todeta, kuin että sääli. Täällä oli joskus ihan kivoja, mielenkiintoisia ja uskoakseni osallistujille hyödyllisiä keskusteluja. Nyt korkeintaan 1/30 on jotenkin asiaan liittyviä, kaikki muu on ihan pelkkää tarkoituksellista keskustelun haittaamista.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä..
        Eniten minua näissä jatkuvissa trollailuissa ja häiriöviesteissä oikeastaan harmittaa sellaiset asiallisen kokemattoman nuoren kysymykseen tulevat häiriövastaukset. Nuorella saattaa olla oikeasti itselleen kiperä tai arka kysymys ja sitten kun hän asiasta tänne kirjoittaa, niin vastaukseksi tulee pilkkaa, ivaa, suoranaisesti virheellisiä tai vaarallisia ohjeita. Kuten esimerkiksi nyt tämän yhden ensikertalaisen kysymys, kun ekalla kerralla ei seissytkään. On varmasti arka ja kauhistuttava tilanne, mutta muutaman asiallisen kannustavan viestin lisäksi tulee roppakaupalla negatiivisia viestejä.


    • Anonyymi

      Suuri osa heinola juttuja, teeskentelyå ..

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe