Auttakaa oon siis sinkku ja koko ajan on panettanu. Haluisin et mun pimppiä nuollaan mutta miten sen hoidan kun ei ole miestä. Vinkkejä?
Mitä teen haluan että mun pillua nuollaan
32
2381
Vastaukset
- Anonyymi
Tää aloitus......ei ole ollenkaan trollin tekemä honeytrap...ei )
- Anonyymi
Miksi sulla ei ole miestä, onko vaikeuksia muodostaa parisuhdetta?
- Anonyymi
Vaikkei parisuhdetta edes halua niin saa kai seksiä silti haluta?
- Anonyymi
Hommaan koira, tai jos olet se edellä mainittu pullukka niin voin minäkin homman hoitaa.
Onpa täällä urpoa jengiä...
Missäpäin asustelet?- Anonyymi
Urpoja on ne jotka menee tällaiseen vedätykseen.
- Anonyymi
Moi, jotain koodii, niin kieli pitkällä olisin tulossa☺
- Anonyymi
Kaupastahan löytyy eankoodeja vaikka milläkin mitalla 🤡
- Anonyymi
Jos keskisuomessa asustelet, apua tarjoaa kokeilunhaluinen, intohimoinen 👅-mies jkl:sitä 😋
- Anonyymi
Yksi entinen naispuolinen kaveri kertoi käskeneensä miestä nuolemaan. Olen myös kuullut naisilta ettei nuolemiseen tarvitse pyytää lupaa. Jos on tilanne niin käskee.
Terveisin mies. - Anonyymi
Voisihan aloittaja tutustua toiseen samassa tilanteessa olevaan naiseen. Eikös nainen nuole pimpan siinä kun mieskin? Saattaa jopa tehdä paremmin ja hellemmin. Eikä kyseessä ole mikään sellainen, että nainen rakastaisi heitä. Voihan sen tehdä ihan ystävänpalveluna, toinen toisellensa. Kyllä hyvät ystävättäret saavat pusutellakkin toisiaan, eikä siinä ihmettelyä synny. Ei muuta kun hellyyttä kehiin ja viette toisenne onnenhuipulle.
- Anonyymi
Tätä samaa ajattelin ehdottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä samaa ajattelin ehdottaa!
Kaksi asiaa!
Kummankin sukupuolen pitäisi tutustua kehoonsa samaa sukupuolta olevan kanssa!
Olen kuullut naisen kertomana kuinka hän oli jutellut toisen naisen kanssa asiasta mutta asia ei ollut myöhemmin edennyt toimintaan. Juttu oli jäänyt siihen että isossa porukassa oli vaan tirkistelty toisten pilluja.
Mitä tulee sitten siihen miten saa miehen nuolemaan. No, samaa ihmistä lainatakseni. Sopiva tulee vastaan, niin tekee tikusta asiaa ja .....
- Anonyymi
Sama ongelma myös minulla! Mutta en halua naista vaan miehen (joku kommenteissa ehdotti naista kaveriksi)
- Anonyymi
Moi, mistäpäin sä?
-kiihkeä 👅-mies 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, mistäpäin sä?
-kiihkeä 👅-mies 😘Itä suomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itä suomi
Itärajan melko pitkästi. Itse itärajan tuntumassa silloin tällöin liikuskeken, Savonlinna suunnalla....sattuisiko matkan varrelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, mistäpäin sä?
-kiihkeä 👅-mies 😘Pillua. Haluan nuolla
- Anonyymi
Tampereelta voisi saada apua tuohon mä nuolen jos sä imet. Kik jeppee20
- Anonyymi
Pillua haluan nulöa
Jos vielä kaipaat oikein hyvää ja nautinnollista nuolemista hekumalliseen orgasmiin asti, ilman kiirettä, sinun parasta nautintoasi etsien. Laita viestiä. Olen juuri laittamassa tähän liittyvän avoimen kutsun😊
- Anonyymi
Moi, täällä olisi itäsuomesta parikymppinen tavallinen kundi!:)
- Anonyymi
tietysti nuolen ja ootan myös et otetaan suuhun
- Anonyymi
Haluan nuolla sun pimppiäsi olen 55v mies whatsapp 0400320389 viestiä
- Anonyymi
Missä asut?
- Anonyymi
Täällä olis tarjolla nuolemista rakastava mies Satakunnasta. Kaikki kiinnostuneet naiset voivat ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected]
- Anonyymi
Ei kuule mitään hätää,minä tykkään nuolla pillua se tuntuu hyvältä kun nainen saa nuollessani pillua mahtavan orgasmin ja monta on jo kivaa saada nuolla,ei muuta kunrohkeesti yhteyttä niin tavataan
Hannu - Anonyymi
Saako maistaa
Kyllä täältä varmasti löytyy apua. Itsekin voin auttaa, ellet asu kovin kaukana. Nautin pimpin nuolemisesta.
- Anonyymi
Hommaat koiran ja opetat sen tuohon jos et erotiikka liikkeestä osaa apuvälineitä hommata
- Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Mene Heinolaan,siellä on yksi Rane47v.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973