Mitä teen haluan että mun pillua nuollaan

Anonyymi

Auttakaa oon siis sinkku ja koko ajan on panettanu. Haluisin et mun pimppiä nuollaan mutta miten sen hoidan kun ei ole miestä. Vinkkejä?

32

2118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää aloitus......ei ole ollenkaan trollin tekemä honeytrap...ei )

    • Anonyymi

      Miksi sulla ei ole miestä, onko vaikeuksia muodostaa parisuhdetta?

      • Anonyymi

        Vaikkei parisuhdetta edes halua niin saa kai seksiä silti haluta?


    • Anonyymi

      Hommaan koira, tai jos olet se edellä mainittu pullukka niin voin minäkin homman hoitaa.

    • Onpa täällä urpoa jengiä...

      Missäpäin asustelet?

      • Anonyymi

        Urpoja on ne jotka menee tällaiseen vedätykseen.


    • Anonyymi

      Moi, jotain koodii, niin kieli pitkällä olisin tulossa☺

      • Anonyymi

        Kaupastahan löytyy eankoodeja vaikka milläkin mitalla 🤡


    • Anonyymi

      Jos keskisuomessa asustelet, apua tarjoaa kokeilunhaluinen, intohimoinen 👅-mies jkl:sitä 😋

    • Anonyymi

      Yksi entinen naispuolinen kaveri kertoi käskeneensä miestä nuolemaan. Olen myös kuullut naisilta ettei nuolemiseen tarvitse pyytää lupaa. Jos on tilanne niin käskee.

      Terveisin mies.

    • Anonyymi

      Voisihan aloittaja tutustua toiseen samassa tilanteessa olevaan naiseen. Eikös nainen nuole pimpan siinä kun mieskin? Saattaa jopa tehdä paremmin ja hellemmin. Eikä kyseessä ole mikään sellainen, että nainen rakastaisi heitä. Voihan sen tehdä ihan ystävänpalveluna, toinen toisellensa. Kyllä hyvät ystävättäret saavat pusutellakkin toisiaan, eikä siinä ihmettelyä synny. Ei muuta kun hellyyttä kehiin ja viette toisenne onnenhuipulle.

      • Anonyymi

        Tätä samaa ajattelin ehdottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä samaa ajattelin ehdottaa!

        Kaksi asiaa!

        Kummankin sukupuolen pitäisi tutustua kehoonsa samaa sukupuolta olevan kanssa!

        Olen kuullut naisen kertomana kuinka hän oli jutellut toisen naisen kanssa asiasta mutta asia ei ollut myöhemmin edennyt toimintaan. Juttu oli jäänyt siihen että isossa porukassa oli vaan tirkistelty toisten pilluja.

        Mitä tulee sitten siihen miten saa miehen nuolemaan. No, samaa ihmistä lainatakseni. Sopiva tulee vastaan, niin tekee tikusta asiaa ja .....


    • Anonyymi

      Sama ongelma myös minulla! Mutta en halua naista vaan miehen (joku kommenteissa ehdotti naista kaveriksi)

      • Anonyymi

        Moi, mistäpäin sä?
        -kiihkeä 👅-mies 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, mistäpäin sä?
        -kiihkeä 👅-mies 😘

        Itä suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä suomi

        Itärajan melko pitkästi. Itse itärajan tuntumassa silloin tällöin liikuskeken, Savonlinna suunnalla....sattuisiko matkan varrelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, mistäpäin sä?
        -kiihkeä 👅-mies 😘

        Pillua. Haluan nuolla


    • Anonyymi

      Tampereelta voisi saada apua tuohon mä nuolen jos sä imet. Kik jeppee20

    • Anonyymi

      Pillua haluan nulöa

    • Jos vielä kaipaat oikein hyvää ja nautinnollista nuolemista hekumalliseen orgasmiin asti, ilman kiirettä, sinun parasta nautintoasi etsien. Laita viestiä. Olen juuri laittamassa tähän liittyvän avoimen kutsun😊

    • Anonyymi

      Moi, täällä olisi itäsuomesta parikymppinen tavallinen kundi!:)

    • Anonyymi

      tietysti nuolen ja ootan myös et otetaan suuhun

    • Anonyymi

      Haluan nuolla sun pimppiäsi olen 55v mies whatsapp 0400320389 viestiä

      • Anonyymi

        Missä asut?


    • Anonyymi

      Täällä olis tarjolla nuolemista rakastava mies Satakunnasta. Kaikki kiinnostuneet naiset voivat ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Ei kuule mitään hätää,minä tykkään nuolla pillua se tuntuu hyvältä kun nainen saa nuollessani pillua mahtavan orgasmin ja monta on jo kivaa saada nuolla,ei muuta kunrohkeesti yhteyttä niin tavataan

      Hannu

    • Anonyymi

      Saako maistaa

    • Kyllä täältä varmasti löytyy apua. Itsekin voin auttaa, ellet asu kovin kaukana. Nautin pimpin nuolemisesta.

    • Anonyymi

      Hommaat koiran ja opetat sen tuohon jos et erotiikka liikkeestä osaa apuvälineitä hommata

      • Anonyymi

        Sairasta.


    • Anonyymi

      Mene Heinolaan,siellä on yksi Rane47v.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3723
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1460
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1279
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1058
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1039
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      55
      970
    Aihe