Perussuomalaiset SUOSITUIN kaikissa tuloluokissa

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b5060d6b-e7ec-4198-9b66-24822fa539a4

Ei mikään yllätys. Aivan sama tienaako kuukaudessa 1500 vai 10500 euroa, samat suomalaiset arvot ovat pinnassa.

Kehitysmaa muslimeita ei halua köyhät, ei rikkaat, suomalainen ei hyväksy isis terorristijärjestön jäesenien lennättämistä suomeen elämään lopun elämänsä veronmaksajien piikkiin.

Oikeustaju on oikeilla kunnollisilla suomalaisilla yhtenäinen.

36

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä myöskään unohtaa, että Perussuomalaiset on suosituin myös kaikissa muissa ikäluokissa, paitsi eläkeläisissä, jotka taas äänestävät sdp:tä.

      • Anonyymi

        Huvittavaa miten aloittaja on niin täystollo, ettei ole edes lukenut itse antamaansa linkkiä. Tai jos on lukenut, niin ei ainakaan ole ymmärtänyt siitä mitään.

        Jutussahan kerrotaan, että suurituloisten SUOSITUIN puolue on Kokoomus. Persut tulevat vasta toisena. Pienituloisten SUOSITUIMMAT puolueet taas ovat SDP ja Vihreät. Persut tulevat vasta jaetulla kolmannella sijalla, samalla kannatuksella kuin Vasemmistoliitto.

        Vain keskituloisten joukossa Persut ovat ensimmäisenä ja sitäkin äärimmäisen niukasti, vain yhden prosentin erolla Kokoomukseen.

        Eli avaajan koko otsikko on silkkaa potaskaa.


    • Anonyymi

      Li Andersson yrittää masinoida vassareita mersu-persu hassutuksellaan. Uppoaa tietenkin kuin sulaan voihin.

      • Anonyymi

        Vain vassarin mielestä mersu on jonkinlainen rikkaitten juttu tai status symboli. Täällä kylällä niillä ajelee kortin saaneet amisviikset kun se on takavetoinen. Toki ne on vanhoja mersuja, mutta, hei, mersu kuitenkin...


      • Anonyymi

        Li Anderssonin Mersu-persu puheet eivät ole mitään hassutusta.

        Pienen ihmisen asialla olevan Perussuomalaisten kannatus on kaikkein suurinta suurituloisten keskuudessa. Lähes yhtä moni suurituloinen kannattaa Persuja kuin Kokoomusta. 21/24 prosenttia.

        Suuri tuntee itsensä ilmeisestä pieneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain vassarin mielestä mersu on jonkinlainen rikkaitten juttu tai status symboli. Täällä kylällä niillä ajelee kortin saaneet amisviikset kun se on takavetoinen. Toki ne on vanhoja mersuja, mutta, hei, mersu kuitenkin...

        Jos persut haluaa PersKeKo-kakkosen niin se on persupuolue. Moni työläisäänestäjä tulee pettymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Li Anderssonin Mersu-persu puheet eivät ole mitään hassutusta.

        Pienen ihmisen asialla olevan Perussuomalaisten kannatus on kaikkein suurinta suurituloisten keskuudessa. Lähes yhtä moni suurituloinen kannattaa Persuja kuin Kokoomusta. 21/24 prosenttia.

        Suuri tuntee itsensä ilmeisestä pieneksi.

        Tuohan on persujen keskimääräinen kannatus tällä hetkellä eli ei se mikään rikkaiden puolue ole vaan pikemminkin tasaisesti kaikkien tuloluokkien puolue.

        Vihervammaiset eivät osaa tulkita edes yksinkertaisia lukuja. Ja punaviherkommarit heittelee tällaista skeidaa kuten Li, koska niillä ei todellakaan ole mitään muuta sanottavaa kuntavaalien suhteen. Jos kommunistivasemmisto voittaa vaalit niin mätätys kiihtyy uusille kierroksille.


      • Anonyymi

        Epätoivoisia yrityksiä luvassa lisää, kun vaalit lähestyy.

        Alaarvoista jutuntynkää, syyttelyä, mustamaalaamista, maalittamista. Sitä saamme lukea, kyn yle ja lehdistö yrittävät johdatella ääniämme tahtomilleen puolueille.


    • Anonyymi

      käräjäoikeuden tuomarit ja asianajajat ovat täynnä talousrikollisia TILAISUUS TEKEE VARKAAN ja ahneet paska valtion virkamies ja naitsi naiset käyttävät ihmisten hädänalaista tilaa hyväkseen! Tuollaista sen on ollut jo vuosikymmeniä, ja vain sukulaiset jotka pitävät turpansa kiinni pääsevät näihin virkoihin! "En mä mitään tiiä mä olen vain täällä töissä" -porukkaa!

    • Anonyymi

      Ei ihme, kun oma kansa on unohdettu hallituksen toimesta... En siis ole persu.

      • Anonyymi

        Joo, se unohdettiin erityisesti PersKeKo-porvarihallituksessa.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset vain sanovat olevansa duunareiden puolue, mutta ajavat kuitenkin ainoastaan suurituloisten etuja.
      Sipilän hallituksessa se näkyikin erittäin selvästi tekoina ja tavallisten palkallisten kyykytyksenä.
      Puheet ovat puheita, mutta teoilla on merkitystä!

      • Anonyymi

        Persut on oikeistopolitiikan puolue, joma tulee valtaan päästyään kikyttämään ja kurittamaan työläiskansanosaa ja työttömiä sekä pieni- ja keskituloisia hallituskaveripuolueidensa kokoomuksen ja kepun kanssa, kuten PersKeKo-porvarihallituksessa 2015 alkaen.


      • Anonyymi

        Pelkällä populististisella ja rasistisella maahanmuuton vastustamisella ei meidän suomalaisten asioita kunnissakaan hoideta. Kuntapäättäjiin pitää saada oikeasti kuntaa tuntevia päättäjiä, jotka myös edistävät oikeasti kunnan asioita ja toimivat kaikessa kunnan parhaaksi, eivätkä oman puolueensa etuja kuntalaisten haitaksi ja kuntalaisten verorahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on oikeistopolitiikan puolue, joma tulee valtaan päästyään kikyttämään ja kurittamaan työläiskansanosaa ja työttömiä sekä pieni- ja keskituloisia hallituskaveripuolueidensa kokoomuksen ja kepun kanssa, kuten PersKeKo-porvarihallituksessa 2015 alkaen.

        Tämä on täyttä totta, vaikka perussuomalaiset sitä yrittävätkin kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkällä populististisella ja rasistisella maahanmuuton vastustamisella ei meidän suomalaisten asioita kunnissakaan hoideta. Kuntapäättäjiin pitää saada oikeasti kuntaa tuntevia päättäjiä, jotka myös edistävät oikeasti kunnan asioita ja toimivat kaikessa kunnan parhaaksi, eivätkä oman puolueensa etuja kuntalaisten haitaksi ja kuntalaisten verorahoilla.

        Maahanmuuttokustannuksia kannattaa siis kuntatasolla ja yleensäkin tarkkailla. Ne nousevat jatkuvasti, miksi?


    • Anonyymi

      Iltapaska tehnyt jälleen tyyypilleen uskollisen jutun , alkavat luokitella ihmisiä ja puolueita automerkkien mukaan , unohtui joukosta vaan nuo Vasemmisto Volgalla ajelijat.

    • Anonyymi

      Kun on perussuomalaiset arvot ja elämäntapa, niin on mahdollisuus nousta varattomasta duunaripersusta varakkaaksi mersupersuksi.

      • Anonyymi

        Justiinsa - varmastikin sillä kykyttämisellä ja tavan kansalaisen kyykyttämisellä!!!


      • Anonyymi

        Minkähän takia niin paljon persuja on työttöminä ja elävät huono-osaisten elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia niin paljon persuja on työttöminä ja elävät huono-osaisten elämää?

        Juuri nuo ihmiset on persussuomalaiset saaneet manipuoloitua populistisella disinformaatiollaan äänestämään perussuomalaisia, jotka ajavat suurituoloisten etuja. Köyhemmät ja katkeroituneet ovat vain äänestäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia niin paljon persuja on työttöminä ja elävät huono-osaisten elämää?

        Pieni- ja suurituloisten välissä olevassa, kuukaudessa 2190-5800 ansaitsevien ryhmässä PS suosituin. Keskituloiset ovat kyllästyneet elättämään vihervasemmistolaisia elämäntapainkkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia niin paljon persuja on työttöminä ja elävät huono-osaisten elämää?

        Ne on vihreitä....


    • Anonyymi

      Jess🥇

    • Anonyymi

      Olen pienituloinen siivooja ja ainoa puolue joka mielestäni ajaa minun, ei maahanmuuttajien asiaa on PS

      • Anonyymi

        Oikein hyvä.


    • Anonyymi

      >Kepulla sentään on hieno idea, joka vähentää asuntojen ja vuokrien hintoja Helsingissä. Inhoan helsingin umpeenrakentamista. täydennysrakentamisen nimissä.
      Silloin kaikkien ei tarvitse tunkea asumaan kalliisti vuokralle helsinkiin, jos voivat tehdä töitä muualtakin

    • Anonyymi

      PS:a kannatetaan ihan kaikkien kantasuomaisten keskuudessa.

    • Anonyymi

      Onneksi tulee vaalit ja voimme estää PS:a äänestämällä erinäiset heikennykset kuten sosiaaliturvan romuttamisen. Punaviherhallitus poistikin jo eläkeputken. Ja jatkossa moni 61-65 vuotias elää peruspäivärahalla kituutaen.

    • Anonyymi

      PS suosituin kokonaisuutena, aivan upeaa

      • Anonyymi

        Kantaväestö haluaa että heidän etuaan ajetaan, ei mamujen


    • Demarit tai yleisesti kaikki vasurit ovat suosittuja nollatuloilla siis sossutuilla.

    • Anonyymi

      Ihan sama onko rikas vai köyhä, kaikki haluavat että puolue jota äänestävät ovat suomalaisten puolella, ei kehitysmaalaisten tai turvapaikkaturistien.

      Sellainen on vain PS

    • Anonyymi

      Ihanaa Persut ihanaa! <3 <3 <3

    • Anonyymi00038

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe