Den man älskar den man agar, sägs det. Fenno tar sig genom livet som Don Quijote, dock utan Sancho Panza, eftersom ingen tål fenno. Fennos Dulcinea ser ut att vara skolsvenskan, som den inte kan låta bli att drömma om ens en enda dag. Hur kan det ha gått så fel?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Don Quijote hade visst psykiska problem,det kan man väl ändå inte anklaga fennona för ?
- Anonyymi
Oli niin tai näin, niin on aika omituista, että joillakin ihmisellä on pakkomielle yhteen, näin rajattuun asiaan, kuten vaikkapa juuri "pakkoruotsi". Eikö kielten opiskelua, ja kaikkea tässä maailmassa, pitäisi tarkastella hieman laajemmasta perspektiivistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin tai näin, niin on aika omituista, että joillakin ihmisellä on pakkomielle yhteen, näin rajattuun asiaan, kuten vaikkapa juuri "pakkoruotsi". Eikö kielten opiskelua, ja kaikkea tässä maailmassa, pitäisi tarkastella hieman laajemmasta perspektiivistä?
De aktiva lever i sin värld där det inte finns plats för något annat än pakkoruotsi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
De aktiva lever i sin värld där det inte finns plats för något annat än pakkoruotsi .
Mycket begränsad värld.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mycket begränsad värld.
Tuosta rajoittuneesta tilasta on aika vaikea enää lähteä kampeamaan 'pakkoruotsia' pois...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta rajoittuneesta tilasta on aika vaikea enää lähteä kampeamaan 'pakkoruotsia' pois...
Något resultat har det inte blivit trots åratals propaganda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483