Den man älskar den man agar, sägs det. Fenno tar sig genom livet som Don Quijote, dock utan Sancho Panza, eftersom ingen tål fenno. Fennos Dulcinea ser ut att vara skolsvenskan, som den inte kan låta bli att drömma om ens en enda dag. Hur kan det ha gått så fel?
Skolsvenskan, fennos Dulcinea?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Don Quijote hade visst psykiska problem,det kan man väl ändå inte anklaga fennona för ?
- Anonyymi
Oli niin tai näin, niin on aika omituista, että joillakin ihmisellä on pakkomielle yhteen, näin rajattuun asiaan, kuten vaikkapa juuri "pakkoruotsi". Eikö kielten opiskelua, ja kaikkea tässä maailmassa, pitäisi tarkastella hieman laajemmasta perspektiivistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin tai näin, niin on aika omituista, että joillakin ihmisellä on pakkomielle yhteen, näin rajattuun asiaan, kuten vaikkapa juuri "pakkoruotsi". Eikö kielten opiskelua, ja kaikkea tässä maailmassa, pitäisi tarkastella hieman laajemmasta perspektiivistä?
De aktiva lever i sin värld där det inte finns plats för något annat än pakkoruotsi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
De aktiva lever i sin värld där det inte finns plats för något annat än pakkoruotsi .
Mycket begränsad värld.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mycket begränsad värld.
Tuosta rajoittuneesta tilasta on aika vaikea enää lähteä kampeamaan 'pakkoruotsia' pois...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta rajoittuneesta tilasta on aika vaikea enää lähteä kampeamaan 'pakkoruotsia' pois...
Något resultat har det inte blivit trots åratals propaganda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562588
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582488Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482470On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042