Audikuski on sellainen joka ei hetkeäkään voi olla sellaisen takana joka noudattaa nopeusrajoituksia. Itse ajan suurinta sallittua nopeutta, mittarivirhe huomioidan.
Näin ainakin Tampereen seudulla.
Mitä te kuvittelette itsestänne ?
22
107
Vastaukset
- Anonyymi
Audi ja Bemarikuskit on samanlaisia pölvästejä.
- Anonyymi
Kohta varmaan joku kirjoittaa että on kateellinen. Kateellinen mistä ?
Sääliä aiheuttama ajotapa.- Anonyymi
Eipä Audia tarvii kadehtii kyllä yhtään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Audia tarvii kadehtii kyllä yhtään!
.... mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... mutta kuitenkin.
Hyvin sairasta aina vetää kateus mukaan.Audi on huono.Todella virkamerkki.romukasa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sairasta aina vetää kateus mukaan.Audi on huono.Todella virkamerkki.romukasa.
Siis vikakasa.
- Anonyymi
No mitä sitten? Miksi sun takana pitäisi olla?
- Anonyymi
Koska kateus iskee niin pirusti sieluun kun ohitetaan paremmilla autoilla ilman pelkoa jatkuvista nopeussakoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kateus iskee niin pirusti sieluun kun ohitetaan paremmilla autoilla ilman pelkoa jatkuvista nopeussakoista.
Hah, hah. Ei ole oikeutta ohitella vaikka siinä olisi 500 hevosvoimaa. Oot kyllä poju väärässä.
Lakia pitäisi Audi pöllönkin noudattaa. Laki on kaikille sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei automerkki ihmistä paremmaksi tee. Firman autoilla te kuitenkin ajelette.Sama taulapää olet edelleenkin istuppa auton sisällä tai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei automerkki ihmistä paremmaksi tee. Firman autoilla te kuitenkin ajelette.Sama taulapää olet edelleenkin istuppa auton sisällä tai et.
Eipä Audin rottelo edes yrittänyt ohittaa liikennevaloista lähtiessä ja motarille kiihdyttäessä. Minulla tosin srt8 Chrysler. Audi 7. Nolona jäi rinkula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, hah. Ei ole oikeutta ohitella vaikka siinä olisi 500 hevosvoimaa. Oot kyllä poju väärässä.
Lakia pitäisi Audi pöllönkin noudattaa. Laki on kaikille sama.Miten laki estää ohittamisen, ei kun hieman kaasua ja ohi, kyllä Teroa harmittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihmisestä parempaa tee, mutta kertoo sen että ymmärtää autoista jotain ja osaa nauttia elämästään. Toyota kertoo liioitellusta turvallisuuden halusta ja virkavallan pelosta, mutta voin kertoa että ihmisiä ne poliisitkin on ja Toyota on surkea ja vikainen auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä Audin rottelo edes yrittänyt ohittaa liikennevaloista lähtiessä ja motarille kiihdyttäessä. Minulla tosin srt8 Chrysler. Audi 7. Nolona jäi rinkula.
Ei tie ole mikään kilparata ja nuo srt:t on aika noloja autoiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tie ole mikään kilparata ja nuo srt:t on aika noloja autoiksi.
Ei ole tie kilparata, se on totta. Srt 8 kyllä voittaa rinkula tullen ja mennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tie kilparata, se on totta. Srt 8 kyllä voittaa rinkula tullen ja mennen.
Jos ja kun olen pienimunainen niin minulla on oikeus ajaa audillla(DKW) niin lujaa ja kovin kuin uskallan ja minähän uskallan, Melkein omistan tiet eikä liikennemerkit koske minua. Olen toisten yläpuolella ja minulla on sädekehä, mutta ei vielä korttia! Iskällä on Audi. työsuhdeauto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se Chrysler srt 8 paljon kiinnostavampi kuin mikään Audi. Olen ajanut molemmilla, Chrysler aivan mahtava peli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se Chrysler srt 8 paljon kiinnostavampi kuin mikään Audi. Olen ajanut molemmilla, Chrysler aivan mahtava peli.
Ei mitenkään ihmeelliset suoritusarvot SRT:llä.
Veikkaan et audit ja jopa volkkarit vie tollasta kakstonnista lotjaa ku pässii narussa.
srt kiihtyy 0 - 100 kph 4.9 s 0 - 200 kph 18.8 s
Eihä normi audi ole ku sekuntia nopeampi 0-100 ja kolme sekuntii nopeampi 200
0-200 km/h (s):15.1 0-100 km/h (s):4.1
tuolta katsoin noi arvot
https://www.automobile-catalog.com/performance/2018/2534360/audi_rs3_sportback.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rysleri on oikeasti melko onneton ajoltaan. Se on tehty pikkuauton alustalle.
Top Gearissa lytättiin melko täysin, harmi kun on ihan kivannäköinen, vaikka on kovin vanha korimalli.
- Anonyymi
Eikä, vaan kaikki suurimmat kaaharit ovat pakettiauton kuljettajat, varsinkin nää firmojen pakuilla kaahaavat nuoret miehet. Ei ole sellaista pakukuskia, joka jäisi 5-8 km/h yli rajoitksen ajavan taakse. Ohi vaan ja lujaa.
Kyllä nää Audin ohittelijat ovat vähemmällä. - Anonyymi
Yhdysvaltalaisen laatututkimuksen hiljattain voittanut Genesis on meillä tuntematon, mutta Hyundaista eriytetty luksusmerkki voisi löytää ostajia myös Euroopasta.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koreampi-hyundai-genesis-valloittaa-yhdysvalloissa/- Anonyymi
Kylläpä sitä vaan ennemmin ajelen tuolla Jenkki autolla, kuin audilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303481Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91548Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819