Mitä te kuvittelette itsestänne ?

Anonyymi

Audikuski on sellainen joka ei hetkeäkään voi olla sellaisen takana joka noudattaa nopeusrajoituksia. Itse ajan suurinta sallittua nopeutta, mittarivirhe huomioidan.
Näin ainakin Tampereen seudulla.

22

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Audi ja Bemarikuskit on samanlaisia pölvästejä.

• Anonyymi

Kohta varmaan joku kirjoittaa että on kateellinen. Kateellinen mistä ?
      Sääliä aiheuttama ajotapa.

• Anonyymi

Eipä Audia tarvii kadehtii kyllä yhtään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä Audia tarvii kadehtii kyllä yhtään!

.... mutta kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.... mutta kuitenkin.

Hyvin sairasta aina vetää kateus mukaan.Audi on huono.Todella virkamerkki.romukasa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sairasta aina vetää kateus mukaan.Audi on huono.Todella virkamerkki.romukasa.

Siis vikakasa.

• Anonyymi

No mitä sitten? Miksi sun takana pitäisi olla?

• Anonyymi

Koska kateus iskee niin pirusti sieluun kun ohitetaan paremmilla autoilla ilman pelkoa jatkuvista nopeussakoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska kateus iskee niin pirusti sieluun kun ohitetaan paremmilla autoilla ilman pelkoa jatkuvista nopeussakoista.

Hah, hah. Ei ole oikeutta ohitella vaikka siinä olisi 500 hevosvoimaa. Oot kyllä poju väärässä.
        Lakia pitäisi Audi pöllönkin noudattaa. Laki on kaikille sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei automerkki ihmistä paremmaksi tee. Firman autoilla te kuitenkin ajelette.Sama taulapää olet edelleenkin istuppa auton sisällä tai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei automerkki ihmistä paremmaksi tee. Firman autoilla te kuitenkin ajelette.Sama taulapää olet edelleenkin istuppa auton sisällä tai et.

Eipä Audin rottelo edes yrittänyt ohittaa liikennevaloista lähtiessä ja motarille kiihdyttäessä. Minulla tosin srt8 Chrysler. Audi 7. Nolona jäi rinkula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah, hah. Ei ole oikeutta ohitella vaikka siinä olisi 500 hevosvoimaa. Oot kyllä poju väärässä.
        Lakia pitäisi Audi pöllönkin noudattaa. Laki on kaikille sama.

Miten laki estää ohittamisen, ei kun hieman kaasua ja ohi, kyllä Teroa harmittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ihmisestä parempaa tee, mutta kertoo sen että ymmärtää autoista jotain ja osaa nauttia elämästään. Toyota kertoo liioitellusta turvallisuuden halusta ja virkavallan pelosta, mutta voin kertoa että ihmisiä ne poliisitkin on ja Toyota on surkea ja vikainen auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä Audin rottelo edes yrittänyt ohittaa liikennevaloista lähtiessä ja motarille kiihdyttäessä. Minulla tosin srt8 Chrysler. Audi 7. Nolona jäi rinkula.

Ei tie ole mikään kilparata ja nuo srt:t on aika noloja autoiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tie ole mikään kilparata ja nuo srt:t on aika noloja autoiksi.

Ei ole tie kilparata, se on totta. Srt 8 kyllä voittaa rinkula tullen ja mennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tie kilparata, se on totta. Srt 8 kyllä voittaa rinkula tullen ja mennen.

Jos ja kun olen pienimunainen niin minulla on oikeus ajaa audillla(DKW) niin lujaa ja kovin kuin uskallan ja minähän uskallan, Melkein omistan tiet eikä liikennemerkit koske minua. Olen toisten yläpuolella ja minulla on sädekehä, mutta ei vielä korttia! Iskällä on Audi. työsuhdeauto!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se Chrysler srt 8 paljon kiinnostavampi kuin mikään Audi. Olen ajanut molemmilla, Chrysler aivan mahtava peli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se Chrysler srt 8 paljon kiinnostavampi kuin mikään Audi. Olen ajanut molemmilla, Chrysler aivan mahtava peli.

Ei mitenkään ihmeelliset suoritusarvot SRT:llä.
        Veikkaan et audit ja jopa volkkarit vie tollasta kakstonnista lotjaa ku pässii narussa.
        srt kiihtyy 0 - 100 kph 4.9 s 0 - 200 kph 18.8 s
        Eihä normi audi ole ku sekuntia nopeampi 0-100 ja kolme sekuntii nopeampi 200
        0-200 km/h (s):15.1 0-100 km/h (s):4.1
        tuolta katsoin noi arvot
        https://www.automobile-catalog.com/performance/2018/2534360/audi_rs3_sportback.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rysleri on oikeasti melko onneton ajoltaan. Se on tehty pikkuauton alustalle.
        Top Gearissa lytättiin melko täysin, harmi kun on ihan kivannäköinen, vaikka on kovin vanha korimalli.

• Anonyymi

Eikä, vaan kaikki suurimmat kaaharit ovat pakettiauton kuljettajat, varsinkin nää firmojen pakuilla kaahaavat nuoret miehet. Ei ole sellaista pakukuskia, joka jäisi 5-8 km/h yli rajoitksen ajavan taakse. Ohi vaan ja lujaa.
      Kyllä nää Audin ohittelijat ovat vähemmällä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kylläpä sitä vaan ennemmin ajelen tuolla Jenkki autolla, kuin audilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3481
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1548
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1473
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1255
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      883
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      858
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe