Ystävänpäivätervehdys "ystäville"

Anonyymi

Mitä mielihyvää te postikorttien lähettäjät saatte, kun lähetätte joka vuosi joulu-, pääsiäis- ja ystävänpäiväkortit "ystävillenne' joita ette ole nähneet pitkään aikaan ja ette edes tunne vaikka kävelemme vastaanne. (En viitsinyt moikata kun et tuntenut)
Taas tippunut postilaatikkoon kortteja henkilöiltä joita olen nähnyt ties koska.
Ette soita tai ota muuta yhteyttä kuin kortit, niin jättäkää sitten meidöt rauhaan sillä emme ole silloin teidän ystäviä emmekä halua ikinä enää olla teidän kanssa missään tekemisissä.
Teidät on poistettu puhelutiedoista ja elämästämme ja harmi että teillä on osoitteemme.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluavat vaikuttaa sellaisille, joilla on laaja ystäväpiiri.

Tai jos haluvat pitää historiaa yllä eli kaikille, jotka joskus ovat olleet ystäviä ja osoite on vielä tallella, lähtee kortti. Että nk. "Hei, ollaan tunnettu joskus-"

Ei siitä nyt kannata käämejään polttaa, tuskin tarkoitus loukata.

• Anonyymi

Sanot ettet viitsinyt moikata kun ei vastaantullut tuttu tuntenut sinua. Entäpä jos käveli niin ajatuksissaan ettei yksinkertaisesti huomannut tai tunnistanut?

Itse olen saanut paljon joulu- ja ystävänpäiväkortteja henkilöiltä joiden kanssa ei vuoden varrella ole oltu tekemisissä, mutta ei ne kortit minua noin suututa tai harmita kuin sinua, päinvastoin; kiva kun tulee postiluukusta muutakin kuin mainoksia.

Kaikesta sitä näköjään voi ihminen mielensä pahoittaa. ?

• Anonyymi

Juu, kun saataisin jostakin nimesi ja osoitteesi, lähetettäisiin sinulle 100 pääsiäiskorttia, jos vaikka tottuisit saamaan kortteja.

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa kertoa suoraan tälle ns. ystävälleen, ettei halua hänen kanssa olla tekemisissä eikä halua häneltä mitään postia, että seuraavan kerran kun hänet katukuvassa tunnistat niin mene ja kerroa asiasi. Ei se näin ratkea että täällä netissä anonyymisti huutelet. Tämä on tätä nykyajan tyypillistä kommunikointia; ei hoideta enää asioita kasvotusten vaan huudellaan netissä. Eihän mikään asia näin toimi eikä hoidu ja ratkea!

• Anonyymi

Minä kun en viitsi kenenkään mieltä pahoittaa ja tiedän että siitä alkaa armoton jeesustelu, niin katson parhaaksi vain vaieta ja purkaa kiukkua näin netin kautta.
        Riittää että revin kortit heti kun ne putoaa postilaatikosta, saan edes jotain mielihyvää. 😂
        Kiitos ja anteeksi.

• Anonyymi

Minua kanssa harmittaa nämä ystävät joista ei kuulu mitään moneen vuoteen, mutta annas olla kun heidän lapset pääsee ripille tai valmistuu niin sitten tulee kutsuja.
      Kerran erehdyin menemään heidän järjestemille syntymäpäiville kun olivat oikein varanneet paikan sitä varten, mutta ei heillä ollutkaan aikaa tulla juttelemaan vaan olivat omien sukulaistensa parissa koko juhlien ajan.
      Enää en mene mihinkään heidän järjestämään juhliin kun tärkeintä on lahjat ja se että saavat kehuskella kuinka monta vierasta niissä on ollut.

• Anonyymi

Tuo viimeinen lause kertoo aika yleisestä ilmiöstä. Onpa ollut niinkin, että on ollut lahjalista tai alin raha-arvo lahjalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      42
      4786
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      61
      2595
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      1749
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1716
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1659
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1216
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      94
      1197
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1127
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      68
      1121
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      272
      1106
    Aihe