Mitä mielihyvää te postikorttien lähettäjät saatte, kun lähetätte joka vuosi joulu-, pääsiäis- ja ystävänpäiväkortit "ystävillenne' joita ette ole nähneet pitkään aikaan ja ette edes tunne vaikka kävelemme vastaanne. (En viitsinyt moikata kun et tuntenut)
Taas tippunut postilaatikkoon kortteja henkilöiltä joita olen nähnyt ties koska.
Ette soita tai ota muuta yhteyttä kuin kortit, niin jättäkää sitten meidöt rauhaan sillä emme ole silloin teidän ystäviä emmekä halua ikinä enää olla teidän kanssa missään tekemisissä.
Teidät on poistettu puhelutiedoista ja elämästämme ja harmi että teillä on osoitteemme.
Ystävänpäivätervehdys "ystäville"
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluavat vaikuttaa sellaisille, joilla on laaja ystäväpiiri.
Tai jos haluvat pitää historiaa yllä eli kaikille, jotka joskus ovat olleet ystäviä ja osoite on vielä tallella, lähtee kortti. Että nk. "Hei, ollaan tunnettu joskus-"
Ei siitä nyt kannata käämejään polttaa, tuskin tarkoitus loukata. - Anonyymi
Sanot ettet viitsinyt moikata kun ei vastaantullut tuttu tuntenut sinua. Entäpä jos käveli niin ajatuksissaan ettei yksinkertaisesti huomannut tai tunnistanut?
Itse olen saanut paljon joulu- ja ystävänpäiväkortteja henkilöiltä joiden kanssa ei vuoden varrella ole oltu tekemisissä, mutta ei ne kortit minua noin suututa tai harmita kuin sinua, päinvastoin; kiva kun tulee postiluukusta muutakin kuin mainoksia.
Kaikesta sitä näköjään voi ihminen mielensä pahoittaa. ?- Anonyymi
Juu, kun saataisin jostakin nimesi ja osoitteesi, lähetettäisiin sinulle 100 pääsiäiskorttia, jos vaikka tottuisit saamaan kortteja.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa kertoa suoraan tälle ns. ystävälleen, ettei halua hänen kanssa olla tekemisissä eikä halua häneltä mitään postia, että seuraavan kerran kun hänet katukuvassa tunnistat niin mene ja kerroa asiasi. Ei se näin ratkea että täällä netissä anonyymisti huutelet. Tämä on tätä nykyajan tyypillistä kommunikointia; ei hoideta enää asioita kasvotusten vaan huudellaan netissä. Eihän mikään asia näin toimi eikä hoidu ja ratkea!
- Anonyymi
Minä kun en viitsi kenenkään mieltä pahoittaa ja tiedän että siitä alkaa armoton jeesustelu, niin katson parhaaksi vain vaieta ja purkaa kiukkua näin netin kautta.
Riittää että revin kortit heti kun ne putoaa postilaatikosta, saan edes jotain mielihyvää. 😂
Kiitos ja anteeksi.
- Anonyymi
Minua kanssa harmittaa nämä ystävät joista ei kuulu mitään moneen vuoteen, mutta annas olla kun heidän lapset pääsee ripille tai valmistuu niin sitten tulee kutsuja.
Kerran erehdyin menemään heidän järjestemille syntymäpäiville kun olivat oikein varanneet paikan sitä varten, mutta ei heillä ollutkaan aikaa tulla juttelemaan vaan olivat omien sukulaistensa parissa koko juhlien ajan.
Enää en mene mihinkään heidän järjestämään juhliin kun tärkeintä on lahjat ja se että saavat kehuskella kuinka monta vierasta niissä on ollut.- Anonyymi
Tuo viimeinen lause kertoo aika yleisestä ilmiöstä. Onpa ollut niinkin, että on ollut lahjalista tai alin raha-arvo lahjalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915