Auttakaa, sain kutsun kuulusteluun pahoinpitelystä

Anonyymi

Poliisi soitti ja kutsui kuulusteluun epäiltynä pahoinpitelystä, kertoi että
noin vuosi sitten olisin lyönyt toista ihmistä nyrkillä.

Sen illan muistikuvat ovat tosi hatarat koska olin silloin tosi kännissä ja aikaakin
mennyt noin 1 vuosi.
Taisin lyödä 1 kerran mutta en usko että nyrkin isku osui kunnolla tai sitten osui naamaan, en muista. Onko tämä pahoinpitely vai lievä pahoinpitely? Ja minkälainen tuomio on odotettavissa?
Todistajia tapahtuneelle varmasti löytyy, en usko että uhri olisi käynyt lääkärissä näyttämässä vammojaan... ja tuskin niitä edes sai.

Kannattaisko mun kuulustelussa sanoa että en muista mitään vai sanonko että kerran löin? Miten vaikuttaa tuomioon.?

4

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitä itse oot mieltä?

mäkin tahdon joskus lyödä

yhteiskunta sitten ravistaa

äsken pieraisin kirjastossa

eivät vielä sakota siitä

• Anonyymi

Ennen piti yskäistä jos pieraisi salaa.
        Nykyään täytyy pierasta, jos aikoo yskäistä.

• Anonyymi

Jos mitään vakavaa ei ole sattunut niin sano että tönäsit vaan avokämmenellä muistisi mukaan.
      Jos tullut vaurioita sun typeryytesi takia niin sitten maksaet ne ja menet vankilaan 7 vuodeksi.

• Anonyymi

Itse voi aina valita, miten asian ottaa. Jos on todistajia, niin valehteleminen ei ole kovin viisasta.
        Silloin on tyydyttävä siihen, mitä tuleman pitää.
        Jos myöntää syyllisyyden, niin rangaistusta voidaan lieventää. Yksi rangaistuksen lieventämisperusteista on nimittäin se, jos tekijä pyrkii edistämään rikoksen selvittämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      22
      1801
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      348
      1528
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      211
      1133
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe