Auttakaa, sain kutsun kuulusteluun pahoinpitelystä

Anonyymi

Poliisi soitti ja kutsui kuulusteluun epäiltynä pahoinpitelystä, kertoi että
noin vuosi sitten olisin lyönyt toista ihmistä nyrkillä.

Sen illan muistikuvat ovat tosi hatarat koska olin silloin tosi kännissä ja aikaakin
mennyt noin 1 vuosi.
Taisin lyödä 1 kerran mutta en usko että nyrkin isku osui kunnolla tai sitten osui naamaan, en muista. Onko tämä pahoinpitely vai lievä pahoinpitely? Ja minkälainen tuomio on odotettavissa?
Todistajia tapahtuneelle varmasti löytyy, en usko että uhri olisi käynyt lääkärissä näyttämässä vammojaan... ja tuskin niitä edes sai.

Kannattaisko mun kuulustelussa sanoa että en muista mitään vai sanonko että kerran löin? Miten vaikuttaa tuomioon.?

4

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitä itse oot mieltä?

mäkin tahdon joskus lyödä

yhteiskunta sitten ravistaa

äsken pieraisin kirjastossa

eivät vielä sakota siitä

• Anonyymi

Ennen piti yskäistä jos pieraisi salaa.
        Nykyään täytyy pierasta, jos aikoo yskäistä.

• Anonyymi

Jos mitään vakavaa ei ole sattunut niin sano että tönäsit vaan avokämmenellä muistisi mukaan.
      Jos tullut vaurioita sun typeryytesi takia niin sitten maksaet ne ja menet vankilaan 7 vuodeksi.

• Anonyymi

Itse voi aina valita, miten asian ottaa. Jos on todistajia, niin valehteleminen ei ole kovin viisasta.
        Silloin on tyydyttävä siihen, mitä tuleman pitää.
        Jos myöntää syyllisyyden, niin rangaistusta voidaan lieventää. Yksi rangaistuksen lieventämisperusteista on nimittäin se, jos tekijä pyrkii edistämään rikoksen selvittämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe