Miksi naiset halutaan vaientaa?

Anonyymi

Kun on kyse naisten kropasta tai naisen seksuaalisuudesta tai ehkäisystä tai mistä tahansa naiseen itseensä liittyvistä asioista halutaan ohittaa naisten oma ääni haukkumalla naisia jotka haluaa puhua ääneen, radikaalifeministeiksi ja miesvihaajiksi. Naisten mielipiteen vapaus ja jopa kansalaisoikeudet julistetaan radikaalifeministisiksi. Nainen ei saisi päättää omista asioistaan eikä ajaa naisten oikeuksia. Kuitenkin tällä foorumillakin joku hihhuli väitti kerran että naisten puolestapuhujat on pahimpia kyykyttäjiä. Niin miksi sitten puhutte naisten ohi. Joka sella naisella on oikeus päättää mitä kehossaan kasvaa. Joko haluaa olla raskaana tai sitten ei. Oma päätös

9

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsos kun naisia haukkuvat heihin pettyneet miehet. Ressukat, joiden ongelma on se, kun kumppania ei ole vaikka muilla on.

• Anonyymi

Ja niiden, jotka aikovat naisen kanssa yksiin, pitäisi ehdottomasti lukea aborttipalstaa, niin kohta sekin halu varmasti häviää.

Tosin tämä aborttiagressiivisten miesvihaajien naisjoukko on kovin piskuinen, joten hivenen tenttaamista kannattaa harrastaa naisehdokkaiden kohdalla. Hyviäkin partnereita kun löytyy ihan liiaksikin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niiden, jotka aikovat naisen kanssa yksiin, pitäisi ehdottomasti lukea aborttipalstaa, niin kohta sekin halu varmasti häviää.

Tosin tämä aborttiagressiivisten miesvihaajien naisjoukko on kovin piskuinen, joten hivenen tenttaamista kannattaa harrastaa naisehdokkaiden kohdalla. Hyviäkin partnereita kun löytyy ihan liiaksikin asti.

Löytyykö?

Mistä mahtaa johtua, että maassamme on suuret laumat naista ilman jääneitä peräkammarin poikia?

• Anonyymi kirjoitti:

"Hyviäkin partnereita kun löytyy ihan liiaksikin asti."

Miksikähän ne uskikset vanhatpojat sitten ulisee tuolla sinkkupalstalla.

• Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

"Hyviäkin partnereita kun löytyy ihan liiaksikin asti."

Miksikähän ne uskikset vanhatpojat sitten ulisee tuolla sinkkupalstalla.

Ne varmasti itkevät ikäväänsä, kun ei oikein löydy vastuullista naista heille elämänkumppaniksi, kun naiset ovat liehakoineet muutaman tusinamiehen kanssa oman aikansa. Sitten kolmenkympin yli mentyään naiset huomasivat, että vakikumppani olisi parempi juttu, mutta kun tavan uskispojat eivät sellaista huoli kumppanikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne varmasti itkevät ikäväänsä, kun ei oikein löydy vastuullista naista heille elämänkumppaniksi, kun naiset ovat liehakoineet muutaman tusinamiehen kanssa oman aikansa. Sitten kolmenkympin yli mentyään naiset huomasivat, että vakikumppani olisi parempi juttu, mutta kun tavan uskispojat eivät sellaista huoli kumppanikseen.

Uskismiehellä on pieni katkarapu niin se ei kelpaa naisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tosin tämä aborttiagressiivisten miesvihaajien naisjoukko"

Onkin selvää miesvihaa pakottaa mies isäksi vastoin tahtoaan. Jos mies haluaa abortin niin kyllä naisen on se tehtävä. Tätä mieltä minä olen.

• Anonyymi

Toivottavasti se päätös, haluaako olla raskaana vai ei, tehdään kuitenkin ennen sukupuoliyhdyntään ryhtymistä.
      Jos ei halua tulla raskaaksi, on hoidettava kuntoon tehokas ehkäisy, joka ei unohdu himon poltteessa.

En oikein jaksa uskoa, että kukaan nainen haluaisi aborttia abortin perään. Abortti on aina rasitus naiselle sekä fyysisesti että psyykkisesti. Eettisiin näkökohtiin en puutu!

• Anonyymi

Olet näköjään muuttanut keskustelutyyliäsi. Erikoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      5786
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      3888
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      517
      2580
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1685
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      165
      1497
    6. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1118
    7. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1087
    8. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      356
      1047
    9. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1034
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      980
    Aihe