Helsinki ajaa kantikset asunnoista

Anonyymi

Vuokrat nousevat merkittävästi ensi vuoden alusta yli tuhannessa Helsingin kaupungin vuokra-asunnossa.

vuokrat nousevat niin rajua tahtia, että asukkaat ovat kauhuissaan: ”Ei ole eläkeläisenä varaa”

Uutinen: monikulttuuriosaaja joka muuttaa vapautuvaan asuntoon maksaa hymyillen Kela-Goldilla

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muhamedit, Abdit ja Ibrahimit tulevat poispotkittujen eläkeläisten tilalle. Vuokranmaksussa ei mitään vaikeuksia, sosiaalitoimi hoitaa!

• Ettei vaan sossupummeille ala tulla asumistuen rajakatto vastaan? Sehän olisikin varsin sääli jos demarit viskattaisiin korpeen räyhäämään. Hehehhe =)

• Anonyymi

Savonlinnassa on liikaakin asuntoja, joita pitää jopa purkaa pois. Tervemenoa sinne.

• Anonyymi

Muuttakaa pois sieltä Helsingistä.

• Anonyymi

Mamuperheet haluaa Helsingin keskustaan, lapset haluaa yliopistoon opiskelemaan.

• Anonyymi

Persuthan asuvat korpikylissä. Ei ole siis ainakaan heidän ongelma.

• Anonyymi

Ovat varmaan tyytyväisiä osaansa, siellä on puhdas luonto ja rauhallista asustella.

• Anonyymi

Tulkaa pois sieltä pääkaupunkiseudulta tänne maalaismaisemaan. Täällä on asuntoja valittavana omakotitaloista kerrostaloasuntoihin ja kaikkea siltä väliltä. Mummon mökkejä, rivitaloasuntoja, kaikkea mahdollista.
      Eikä ole kallista, voi vaikka ostaa omaksi, jos haluaa. Hyvät palvelut lähellä.

• Anonyymi

Demareiden vuokrayhtiöt vuokraavat asunnot mieluiten matuille. Silloin voi sanella vuokran suuruuden itse ja veronmaksajat maksavat mitä vaaditaan.

• Anonyymi

Aloittaja voisi ruikutuksensa jatkoksi laskea, monenko prosentin pääoman tuoton kaupungin vuokra-asunnot antavat kuntaveroeuroille.
      Ylittääkö paljonkin pörssin seitsemän prosenttia?

Laskukaava: 12 x (vuokra miinus hoitokulu 4€/m2) per (asunnon arvo)
      Jos saat 0,07 merkitsee se 7 %:n tuottoa.

• Anonyymi

Minulla Keravan aseman vieressä omistusasunto vuokralla 61½ m2 665e/kk.
        Oikotien mukaan arvo 2800e/m2 eli 172 tonnia.
        Putkirempan jälkeen hoito- plus rahoitusvastikkeet 420e/kk

12 x (665 - 420) per 172 000e = 0,017. Tuotto 1,7% eli neljäsosa pörssituotosta

• Anonyymi

Helsinki tarvitsee loisivaa, työtävieroksuvaa, luku-ja kirjoitustaidotonta porukkaa, ainakin, jos johtoon valitaan demari tai vihreä.

• Anonyymi

Kojamolle vuokralle kulttuuririkkaaseen Itä-Helsinkiin yli 20 €/neliö/kk, jos Pasila on liian kallis.

• Anonyymi

Tehkää vaan helsingistä mogadishu ei haittaa yhtään sitten se voidaankin hyvillä mielin aidata ja kaivaa irti suomesta ja suurilla laivoilla vetää somaliaan. Helsinki saa just sen kohtalon mitä politiikkaa itse ajaa otan osaa ei käy kateeksi...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9497
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      14
      3833
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      31
      3161
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      89
      2468
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2090
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      396
      1974
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1511
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1351
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1138
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1115
    Aihe