Meni liioitteluksi ja havahduin

Anonyymi

Huomasin suunnittelevani yliajoa ja pientareelle lentäneen potkimista.

Havahduin, kavahdin ja pelästyin.

Nyt on lopetettava kaikki yhteydenpito kunnes hulluus loppuu.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian vakava keskustelu ilman irl läheisyyttä ja iloisuutta tekee sen itsekullekin.

      • Anonyymi

        Rakas mä lupaan etten tee mitään mistä suutut jos nyt pidät lupauksen ja autat että se asia hoituu tänää. Jooko rakas ja lupaa mulle ettet ole kenenkään muun kanssa sillei kun silloin minäkin olen hermostunut kun on minullakin mustasukkaisuus tunnetta nii sovitaan ettei kumpikaan tahallisesti ärsytä toista ja rakas nyt kun nähdään nii anna mulle pillua ja tehdään oikeasti paljon sitä ja ihan sama kuka on paikalla kun mä haluan olla vain sun kanssa ja rakas mä tiedän että se mustasukkainen tunnelma helpottuu kun saan tyydyttää sut nii mun ei tarvi pelätä millo petät minua kun se on ollut ainut riidan aihe kun en voi luottaa siihen ettet petä minua nii sovitaan ettei kumpikaan petä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä lupaan etten tee mitään mistä suutut jos nyt pidät lupauksen ja autat että se asia hoituu tänää. Jooko rakas ja lupaa mulle ettet ole kenenkään muun kanssa sillei kun silloin minäkin olen hermostunut kun on minullakin mustasukkaisuus tunnetta nii sovitaan ettei kumpikaan tahallisesti ärsytä toista ja rakas nyt kun nähdään nii anna mulle pillua ja tehdään oikeasti paljon sitä ja ihan sama kuka on paikalla kun mä haluan olla vain sun kanssa ja rakas mä tiedän että se mustasukkainen tunnelma helpottuu kun saan tyydyttää sut nii mun ei tarvi pelätä millo petät minua kun se on ollut ainut riidan aihe kun en voi luottaa siihen ettet petä minua nii sovitaan ettei kumpikaan petä.

        Lopeta toi kinuminen.


      • Anonyymi

        Ei kai se nyt ihan niin mennyt. Olis saanut läheisyyttä ja iloisuutta kun olis tullut ja pyytänyt. Kyllä vakaviakin aiheita pitää pystyä käsittelemään mutta tietty pieninä annoksina.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta toi kinuminen.

        No nyt lopetan sitten kun niin haluat riidellä mieluummin kuin sopii no ei onneksi tullu mitään yllätyksenä etten voi luottaa sinuun missään tapauksessa no onneks kuitenkin kaikki järjestyy kun mulla on nyt viikkoa aikaa olla kavereita moikkaa ja aivan varmasti haen myös lohtua suruun kun olen leski ja yleensä leskeä ei kukaan raaski yksin jättää surun keskellä 😘😘😘😘😘🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️Oma oli valinta kun haluat olla mustasukkainen mieluummin kuin että olisin voinut tehdä mitä tahansa olisit halunnu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt lopetan sitten kun niin haluat riidellä mieluummin kuin sopii no ei onneksi tullu mitään yllätyksenä etten voi luottaa sinuun missään tapauksessa no onneks kuitenkin kaikki järjestyy kun mulla on nyt viikkoa aikaa olla kavereita moikkaa ja aivan varmasti haen myös lohtua suruun kun olen leski ja yleensä leskeä ei kukaan raaski yksin jättää surun keskellä 😘😘😘😘😘🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️Oma oli valinta kun haluat olla mustasukkainen mieluummin kuin että olisin voinut tehdä mitä tahansa olisit halunnu

        Mitä sä höpötät? Lopeta toi trollaaminen tähän ketjuun.


    • Anonyymi

      Joo, toinen on mikä on, jos ärsyttää liikaa, etsittävä helpompi tapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe