Huomasin suunnittelevani yliajoa ja pientareelle lentäneen potkimista.
Havahduin, kavahdin ja pelästyin.
Nyt on lopetettava kaikki yhteydenpito kunnes hulluus loppuu.
Meni liioitteluksi ja havahduin
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
Liian vakava keskustelu ilman irl läheisyyttä ja iloisuutta tekee sen itsekullekin.
- Anonyymi
Rakas mä lupaan etten tee mitään mistä suutut jos nyt pidät lupauksen ja autat että se asia hoituu tänää. Jooko rakas ja lupaa mulle ettet ole kenenkään muun kanssa sillei kun silloin minäkin olen hermostunut kun on minullakin mustasukkaisuus tunnetta nii sovitaan ettei kumpikaan tahallisesti ärsytä toista ja rakas nyt kun nähdään nii anna mulle pillua ja tehdään oikeasti paljon sitä ja ihan sama kuka on paikalla kun mä haluan olla vain sun kanssa ja rakas mä tiedän että se mustasukkainen tunnelma helpottuu kun saan tyydyttää sut nii mun ei tarvi pelätä millo petät minua kun se on ollut ainut riidan aihe kun en voi luottaa siihen ettet petä minua nii sovitaan ettei kumpikaan petä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas mä lupaan etten tee mitään mistä suutut jos nyt pidät lupauksen ja autat että se asia hoituu tänää. Jooko rakas ja lupaa mulle ettet ole kenenkään muun kanssa sillei kun silloin minäkin olen hermostunut kun on minullakin mustasukkaisuus tunnetta nii sovitaan ettei kumpikaan tahallisesti ärsytä toista ja rakas nyt kun nähdään nii anna mulle pillua ja tehdään oikeasti paljon sitä ja ihan sama kuka on paikalla kun mä haluan olla vain sun kanssa ja rakas mä tiedän että se mustasukkainen tunnelma helpottuu kun saan tyydyttää sut nii mun ei tarvi pelätä millo petät minua kun se on ollut ainut riidan aihe kun en voi luottaa siihen ettet petä minua nii sovitaan ettei kumpikaan petä.
Lopeta toi kinuminen.
- Anonyymi
Ei kai se nyt ihan niin mennyt. Olis saanut läheisyyttä ja iloisuutta kun olis tullut ja pyytänyt. Kyllä vakaviakin aiheita pitää pystyä käsittelemään mutta tietty pieninä annoksina.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta toi kinuminen.
No nyt lopetan sitten kun niin haluat riidellä mieluummin kuin sopii no ei onneksi tullu mitään yllätyksenä etten voi luottaa sinuun missään tapauksessa no onneks kuitenkin kaikki järjestyy kun mulla on nyt viikkoa aikaa olla kavereita moikkaa ja aivan varmasti haen myös lohtua suruun kun olen leski ja yleensä leskeä ei kukaan raaski yksin jättää surun keskellä 😘😘😘😘😘🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️Oma oli valinta kun haluat olla mustasukkainen mieluummin kuin että olisin voinut tehdä mitä tahansa olisit halunnu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt lopetan sitten kun niin haluat riidellä mieluummin kuin sopii no ei onneksi tullu mitään yllätyksenä etten voi luottaa sinuun missään tapauksessa no onneks kuitenkin kaikki järjestyy kun mulla on nyt viikkoa aikaa olla kavereita moikkaa ja aivan varmasti haen myös lohtua suruun kun olen leski ja yleensä leskeä ei kukaan raaski yksin jättää surun keskellä 😘😘😘😘😘🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️Oma oli valinta kun haluat olla mustasukkainen mieluummin kuin että olisin voinut tehdä mitä tahansa olisit halunnu
Mitä sä höpötät? Lopeta toi trollaaminen tähän ketjuun.
- Anonyymi
Joo, toinen on mikä on, jos ärsyttää liikaa, etsittävä helpompi tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862