Tarvin saada piiskaa mahd. pian

Anonyymi

Tätä tunnetta en saa ajatuksenvoimalla pois, vaikka kuinka yritän. Haluan, tarvin piiskaa, kypsältä aikuiselta mieheltä, joka tietää mitä tekee. Ei vitsoja, leikkiruoskia tai mitään muutakaan fetissirekvisiittaa, vaan miehen polvien päälle vatsalleen, pieni tyyny lantion alle nostamaan pakarat koholle, hameen helma ylös ja avokämmenellä menemään kunnes nousee kyyneleet silmiin. Olen ihan tavallinen korkeakoulutettu, työssä käyvä 38-v nainen, 160 cm, 48kg. Oma mies ei osaa piiskata. Tai ei halua. En etsi seksiä, vain piiskan antamisesta nauttivaa miestä. Sinun ulkonäöllä ei väliä, mutta pääkoppa pitää olla kunnossa.

Mihin menen ja ketä kysyn?

38

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meitä piiskan tarvitsijoita näyttää olevan enemmän kuin antajia...

      • Anonyymi

        Tuntuu että asia on juuri toisinpäin


    • Anonyymi

      Ongelmahan on siis se, että kun sanoo ettei etsi seksiä, niin se ignoroidaan, ja oletetaan jotain ihan omia. Toinen ongelma on, ettei löydy tarpeeksi hyvällä itsetuntemuksella ja itsetunnolla varustettua miestä. Mä olen naisena aina se, joka näennäisesti alistuvana kuitenkin dominoin tilannetta, niin menneissä ihmissuhteissa, seksisuhteissa, työsuhteissa, ja se on ihan helvetin väsyttävää. En tee sitä tahallani, se vain on niin. Olen kontrollifriikki ja haluaisin edes hetken vapautuksen siitä, että joku sais multa jalat alta ja saisi olla hetken jonkun aikaihmisen osaavissa käsissä. Todennäköisesti en löydä hakemaani täältä, en edes oikeasti oleta niin, mutta kenties jonkun jonka kanssa vaihtaa ajatuksia... Tää on aika yksinäistä tällaisten halujen kanssa.

      • Anonyymi

        Tämä siis aloittajan kommentti.


      • Anonyymi

        Tais olla fantasiaa vaan...


      • Anonyymi

        Minä kyllä uskon, että piiskaa voi haluta ilman seksiä ja olen muutaman kerran muutamalle naiselle antanutkin ilman, että siihen olisi liittynyt seksiä.. Mutta itsetuntemustani ja itsetuntoani en lähde itse arvioimaan. Se on aivan vapaasti muiden arvioitavissa.


    • Anonyymi

      Ja taas vakkari tyypit tyrkyttämässä sähköpostiaan. En suosittele et kontaktoit noita limaisia ”piiskaajia”, jotka todellisuudessa ovat juuri mistä kerroitkin. Helpon pillun perässä, keinolla millä hyvänsä. Nautin piiskaamisesta, mutta ilmaiseksi en sitä tee. Ehkä pelkkiä piiskaajiakin löytyy....

      • Anonyymi

        No mitäs sellainen piiskaussessio sitten maksaa tänä päivänä? Ja missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs sellainen piiskaussessio sitten maksaa tänä päivänä? Ja missä?

        Viestiä tulemaan [email protected] niin varmasti päästään kumpaakin osapuolta tyydyttävään yhteisymmärrykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs sellainen piiskaussessio sitten maksaa tänä päivänä? Ja missä?

        Maksuna käy vain minulle tuotettu seksuaalinen tyydytys. Piiskattava ehdottaa kuinka suorittaa tuon maksun vastineeksi siitä, että saa kunnon kurituksen. Missä on toissijainen asia tässä vaiheessa keskusteluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestiä tulemaan [email protected] niin varmasti päästään kumpaakin osapuolta tyydyttävään yhteisymmärrykseen.

        Ja siinä toinen vakkari, joka tyrkyttää palveluitaan ja seuraansa JOKA ikisessä aloituksessa. Sinä, jaakko, kielimies,......yööööökkkk. Ootte varmasti tautisia äijiä. Teillä on oikeesti ongelmia tasapainoisen seksielämän suhteen. Aloittaja, jos et seuraa suomi24 seksikanavan ketjuja, niin tämä keikkamies on yksi vakiotyrkky päivästä, viikosta, kuukaudesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siinä toinen vakkari, joka tyrkyttää palveluitaan ja seuraansa JOKA ikisessä aloituksessa. Sinä, jaakko, kielimies,......yööööökkkk. Ootte varmasti tautisia äijiä. Teillä on oikeesti ongelmia tasapainoisen seksielämän suhteen. Aloittaja, jos et seuraa suomi24 seksikanavan ketjuja, niin tämä keikkamies on yksi vakiotyrkky päivästä, viikosta, kuukaudesta toiseen.

        Ainiin, virtanen on yksi vakiotyrkky myös


    • Ota yhteyttä treffipalstan kautta minuun ;)

      • Anonyymi

        Huh huh! Violetti vatipää.
        Kukas sinut mahtoikaan saada aikaan?
        Se oli se hajonnut kortsu... pyydän anteeksi kaikilta!
        (Toivottavasti lyhyen) elämän jatkoja!
        Terveisin äippäsi


      • Anonyymi

        Hih hih!Tyhjä lahopää.Mihin mahtavatkaan kadota seuran haku listasi?🖕


      • Anonyymi

        Kohta soi kutsunille puhelin ja sitten naidaan urakalla ja sen jälkeen valmista pyöreän huoneen kamaa!


      • Anonyymi

        Siniseen lättäpäähän?


      • Anonyymi

        Hih, sininen lattapää.

        HYVÄ MINÄ!

        Hyvää kevättä
        Kutsuni


    • Anonyymi

      Lahdessa saat piiskaa aikuiselta mieheltä

    • Anonyymi

      Harvinaisen avointa tekstiä!
      Olisi säästynyt aikaa jos vaimoni olisi pystynyt ilmaisemaan tunteensa vastaavasti.
      Tuon ajatusmaailman "teehän sinäkin jotain" selkeytyminen vai pari vuotta.
      Onneksi se sopi minun piilomaster mielitekoihini.
      Vaimoni painopisteei ollut piiskan saamisessa. Se oli vain alistumisen välivaihe. Vasta liikkumisen rajoittaminen sitomalla antoi hänelle tunteen täydellisestä antautumisesta ja vastuun vapaudesta.
      Myöhemmin hän on tosin elänyt dominarooliakin.

      Alkuestoisuuksien jälkeen on ollut hyvä elää voimatta kuvitella parempaa suhdetta.
      No, oikeastaan aina on jotain parannettavaa.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla, että teillä saatiin homma toimimaan. Mä en osaa kuvitella puolisoani antamassa mulle piiskaa. Se ei vaan jotenkin kuulu meidän intiimisuhteeseen. Oikeastaan uskon (olen päätellyt), että hän ei nauti siitä. Ollaan kokeiltu, sekä asiasta juteltu. Hän tekee mitä vain tyydyttääkseen minut, mutta itselleni on tosi tärkeöä, että se toinenkin ihminen luontaisesti nauttisi roolistaan.


    • Anonyymi

      Mistä päin olet?

      • Anonyymi

        Lännestä katsoen koillisesta.


      • Anonyymi

        Kutsunin logiikkaa: Tapon voi hyvittää murhalla! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsunin logiikkaa: Tapon voi hyvittää murhalla! 🤣🤣🤣

        Ikivanha karman laki.


    • Anonyymi

      No saitko?

      • Anonyymi

        Mistäpäin olet?

        Ja sinä vastaat: No saitko?

        Onkos tuo "no" enklantia vai epsanjaa?


    • Sama ongelma kääntäen..

    • Hei!

      Mikäli haluat jutella asiasta, niin olen kuulolla. Itseä kiinnostaa vain kotikurimainen piiskaus ilman seksiä.

      Mikäli löysit jo seuraa, niin hienoa!

    • Anonyymi

      Tasan ei mene nallikarkit. Piiskaihmisenä ymmärrän ongelmanlaadun. Itse olen kauan yrittänyt löytää naista kenen kanssa perustaa ns. piiskasuhde. Toinen toisiamme piiskaten. Itse koen jo piiskauksen seksuaalisenatapahtumana, joten muuta seksiä en etsi. Pidän kovasta piiskasta, mutta itse piiskatessani en ole löytänyt naista ketä voisin piiskata lujaa niin että, saisin siitä itsekkin jotain ja tyydytettyä itsessäni asuvaa sadistia. Olen siis kaksijakoinen switch masokismiin taipuvainen sadisti. Aikuinen mies!

    • Voin auttaa jos haluat.

      • Anonyymi

        En halua. -ap


    • Kyllä sinä saat tulla tänne minä piiskaan sinua!

    • Anonyymi

      Kyllä kämmenellä vois paukuttaa pakarat punaisiksi. Missäpäin olet?

    • Juu-u tästäkin saat amatööri-seuraa

    • Anonyymi

      Joskus taannoin tiedustelin, että onko mahdollisesti piiskaa tarvitsevia naisia liikkeellä (olen siis mies) ja samoilla parametreillä. Eli en tarvi mitään seksiä siihen mukaan. Kaikille kun se ei ole joka tilanteessa mitenkään tarpeellista. Yhteydenottoja tuli joitain ja jokaisessa sama teema toistui, "haet kuitenkin vaan panoa"
      Minkäs siinä sitten teet...
      Mutta hienoa, että teitä naisia on jotka vain sitä hakee ja uskaltaa sanoa sen suoraan.

    • Anonyymi

      Lahdessa saat.. T: O

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe