Paino ennen/jälkeen osastoa

Anonyymi

Moi niin haluisin kuulla että ootteko lihonut vai laihtunu osastolla?
Kun itellä on tullu paastottua ja ahmittua aika pitkään mutta täällä ollessa oon oksentanu vaan 3 kertaa viikon aikana ja olen muuten syönyt kaiken ja pitänyt tosi paljon ruokaa sisässäni.
Mun painoakin tarkkaillaan ja OLIN JOPA LAIHTUNUT! Vaan vähän yli kilon alle 4 päivässä!!?? Mitä ihmettä oikeasti olen syönyt joka aterialla täällä leivän ja täällä syötetään leipää ihan helvetisti samoin jälkiruokaa!!
Ja mun suolisto on lähtenyt paremmin käyntiin tän viikon aikana ja oon niin ilonen!!! 😭😁
Voin oikeasti syödä 2000 kalorilla ruokaa ilman lihoamatta eikä enää tarvitse elää 0-300 kalorilla!! :DDD
Olen 15 btw
Mutta olisi kiva kuulla teidän kokemuksia :D
Ja oikeasti yrittäkää syödä monipuolisesti/riittävästi.

2

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just viikko sitten osastolta päivähoitoon. Eipä paino ollu paljoo 1,5 viikossa noussu;) 41kg mennessä ja 41,3kg lähtiessä. Sano siellä et mulle ei jatkuvasta osastohoidosta oo hyötyä nii nyt saan olla enemmän kotona onneks

• Anonyymi

Vaikka en ite ollutkaan osastolla syömishäiriön takia ni kirjoitan koska mun syömää lääkettä oon kuullut että on määrätty myös syömishäiriöisille.

Olin osastolle mentäessä 51 kiloa. Sain olantsapiinin ja rupesin lihoomaan normaalilla sairaalaruoalla 9 kuukauden aikana ja lopulta painoin 72 kiloo. (ainoastaan yksi lääkäri myönsi että se muuttaa kropan aineenvaihduntaa, muut väitti että syön liikaa)

Nyt asunut omillani puol vuotta ja paino tippunut 10 kiloo.

Mut älä mee siihen ansaan, et ottaisit lääkkeitä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe