Moi niin haluisin kuulla että ootteko lihonut vai laihtunu osastolla?
Kun itellä on tullu paastottua ja ahmittua aika pitkään mutta täällä ollessa oon oksentanu vaan 3 kertaa viikon aikana ja olen muuten syönyt kaiken ja pitänyt tosi paljon ruokaa sisässäni.
Mun painoakin tarkkaillaan ja OLIN JOPA LAIHTUNUT! Vaan vähän yli kilon alle 4 päivässä!!?? Mitä ihmettä oikeasti olen syönyt joka aterialla täällä leivän ja täällä syötetään leipää ihan helvetisti samoin jälkiruokaa!!
Ja mun suolisto on lähtenyt paremmin käyntiin tän viikon aikana ja oon niin ilonen!!! 😭😁
Voin oikeasti syödä 2000 kalorilla ruokaa ilman lihoamatta eikä enää tarvitse elää 0-300 kalorilla!! :DDD
Olen 15 btw
Mutta olisi kiva kuulla teidän kokemuksia :D
Ja oikeasti yrittäkää syödä monipuolisesti/riittävästi.
Paino ennen/jälkeen osastoa
2
703
Vastaukset
- Anonyymi
Just viikko sitten osastolta päivähoitoon. Eipä paino ollu paljoo 1,5 viikossa noussu;) 41kg mennessä ja 41,3kg lähtiessä. Sano siellä et mulle ei jatkuvasta osastohoidosta oo hyötyä nii nyt saan olla enemmän kotona onneks
- Anonyymi
Vaikka en ite ollutkaan osastolla syömishäiriön takia ni kirjoitan koska mun syömää lääkettä oon kuullut että on määrätty myös syömishäiriöisille.
Olin osastolle mentäessä 51 kiloa. Sain olantsapiinin ja rupesin lihoomaan normaalilla sairaalaruoalla 9 kuukauden aikana ja lopulta painoin 72 kiloo. (ainoastaan yksi lääkäri myönsi että se muuttaa kropan aineenvaihduntaa, muut väitti että syön liikaa)
Nyt asunut omillani puol vuotta ja paino tippunut 10 kiloo.
Mut älä mee siihen ansaan, et ottaisit lääkkeitä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754