Moi niin haluisin kuulla että ootteko lihonut vai laihtunu osastolla?
Kun itellä on tullu paastottua ja ahmittua aika pitkään mutta täällä ollessa oon oksentanu vaan 3 kertaa viikon aikana ja olen muuten syönyt kaiken ja pitänyt tosi paljon ruokaa sisässäni.
Mun painoakin tarkkaillaan ja OLIN JOPA LAIHTUNUT! Vaan vähän yli kilon alle 4 päivässä!!?? Mitä ihmettä oikeasti olen syönyt joka aterialla täällä leivän ja täällä syötetään leipää ihan helvetisti samoin jälkiruokaa!!
Ja mun suolisto on lähtenyt paremmin käyntiin tän viikon aikana ja oon niin ilonen!!! 😭😁
Voin oikeasti syödä 2000 kalorilla ruokaa ilman lihoamatta eikä enää tarvitse elää 0-300 kalorilla!! :DDD
Olen 15 btw
Mutta olisi kiva kuulla teidän kokemuksia :D
Ja oikeasti yrittäkää syödä monipuolisesti/riittävästi.
Paino ennen/jälkeen osastoa
2
684
Vastaukset
- Anonyymi
Just viikko sitten osastolta päivähoitoon. Eipä paino ollu paljoo 1,5 viikossa noussu;) 41kg mennessä ja 41,3kg lähtiessä. Sano siellä et mulle ei jatkuvasta osastohoidosta oo hyötyä nii nyt saan olla enemmän kotona onneks
- Anonyymi
Vaikka en ite ollutkaan osastolla syömishäiriön takia ni kirjoitan koska mun syömää lääkettä oon kuullut että on määrätty myös syömishäiriöisille.
Olin osastolle mentäessä 51 kiloa. Sain olantsapiinin ja rupesin lihoomaan normaalilla sairaalaruoalla 9 kuukauden aikana ja lopulta painoin 72 kiloo. (ainoastaan yksi lääkäri myönsi että se muuttaa kropan aineenvaihduntaa, muut väitti että syön liikaa)
Nyt asunut omillani puol vuotta ja paino tippunut 10 kiloo.
Mut älä mee siihen ansaan, et ottaisit lääkkeitä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908