Virossa Haaviston nähtiin tyhmänä matkustaneen Pietariin eikä tajunneen ettei Venäjä tule enää neuvottelemaan EU:n kanssa mistään.
Virossa arvosteltiin rajusti Haavistoa
28
89
Vastaukset
- Anonyymi
virolaiset onkin planeetan toisiksi kateellisinta kansaa
- Anonyymi
Veljeskansamme virolaiset ovat monin kerroin eurooppalaisenpi kansa kun pohjolan porot!
- Anonyymi
Ylen kirjeenvaihtaja Kerstin Kronvall ylisti Pekkaa suuresti, hoiti tontttinsa hyvin.
- Anonyymi
Ja yllättäen HS myös kehui. Kaikki ulkomaalaiset tahot haukkui Haaviston pystyyn.
Huono koulutus kuulema iskee läpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yllättäen HS myös kehui. Kaikki ulkomaalaiset tahot haukkui Haaviston pystyyn.
Huono koulutus kuulema iskee läpi.Ja sivistymätön kotikasvatus.
Että pahansuopa aatesuunta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yllättäen HS myös kehui. Kaikki ulkomaalaiset tahot haukkui Haaviston pystyyn.
Huono koulutus kuulema iskee läpi."kaikki ulkomaiset tahot" = persun mielestä RT, MV ja joku puolinatsin ylläpitämä kähyinen youtube-blogi.
Ainakin Reuters, BBC, NBC ja monet muut ovat kirjoitelleet ihan muuta. - Anonyymi
Juuri, koska Ylessähän ei Pekkopoikaa saa arvostella.
- Anonyymi
Kuka ei ole ylistänyt? Tutkijat, presidentti, kolleegat EU:ssa jne.
Ai niin persut eivät ylistä koska "isänmaallisille" on kamalinta jos Suomi tai joku suomalainen pärjää. - Anonyymi
YLE ei mittään!Haavisto ei mittään!Pressakaan ei oo mittään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yllättäen HS myös kehui. Kaikki ulkomaalaiset tahot haukkui Haaviston pystyyn.
Huono koulutus kuulema iskee läpi.Eivät ulkomaiset haukkuneet. Haavistoa kehuttiin ainakin Viron, Saksan, Ruotsi, Britannian ja USA:n lehdistöissä.
- Anonyymi
Koko EU häpeää tuota suomalaista homoseksuaalia
- Anonyymi
Ette te mettäläislahkolaispersut ole koko EU.
- Anonyymi
superbwon kirjoitti:
Juuri näin .... kuvottava sairaus/ominaisuus ei anna hyvää vaikutusta....
Mikähän sairaus se sinun antamasi huonon vaikutuksen aiheuttaa?
- Anonyymi
Mitenkäs teillä siellä Leningradissa asia otettiin?
Haavisto taisi puhella niin ikäviä totuuksia useammista Venäjän hallinnolle ikävistä aiheista, ettei niitä sellaisenaan olla kuultu juuri mistään venäläisestä mediasta.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Haavisto taisi puhella niin ikäviä totuuksia useammista Venäjän hallinnolle ikävistä aiheista, ettei niitä sellaisenaan olla kuultu juuri mistään venäläisestä mediasta.
Tuo kai se on syynä täkäläisten persujenkin jatkuvaan ulinaan. Pettyivät kun homo vihreä ei ryöminytkään hattu kourassa persujen puolijumalan puheille.
- Anonyymi
Siinä taas yksi persuretoriikan malliesimerkki.
- Anonyymi
???????????? https://hikipedia.info/wiki/Pekka_Haavisto
- Anonyymi
Haavisto puolusti siellä natsisaksaa ei Suomea.
- Anonyymi
Lavrov ja Medvedev ovat juutalaisia,onko mediamme antisemitistejä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lavrov ja Medvedev ovat juutalaisia,onko mediamme antisemitistejä??
Tsuhnan olisi ryömittävä maassa tuon ylevän hallitsija rodun edessä,ilmoitetaan USAn
sisäpiirille kuka täällähäärää ,hologaustin väki!
- Anonyymi
Tuleeko Pietariin virolaisia lehtiä vai mistä luit moisen väitteen?
Ai niin, et mistään koska sehän oli täyttä paskaa. - Anonyymi
Kadri Liik Viron tv:ssä :"EU:ssa Haavistolle ei kiitosta heru. "
- Anonyymi
Politologi Karmo Tuur: " Haavisto edusti neuvottelussa EU:ta vaikkei hänen olisi tarvinnut sitä tehdä. Tuurilta ja Liikiltä kiitosta ei herunut.
- Anonyymi
Pitäsköhän tästä lähteä Viroon kuparivarkaisiin?
- Anonyymi
Virossa on varmaan myös ihmetelty millainen karisma on miehellä joka lukee EU:n viestin paperista. 🤣
- Anonyymi
Niin turha Pietarin matka ...
Syvä myötähäpeä .....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511