Virossa arvosteltiin rajusti Haavistoa

Anonyymi

Virossa Haaviston nähtiin tyhmänä matkustaneen Pietariin eikä tajunneen ettei Venäjä tule enää neuvottelemaan EU:n kanssa mistään.

28

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      virolaiset onkin planeetan toisiksi kateellisinta kansaa

      • Anonyymi

        Veljeskansamme virolaiset ovat monin kerroin eurooppalaisenpi kansa kun pohjolan porot!


    • Anonyymi

      Ylen kirjeenvaihtaja Kerstin Kronvall ylisti Pekkaa suuresti, hoiti tontttinsa hyvin.

      • Anonyymi

        Ja yllättäen HS myös kehui. Kaikki ulkomaalaiset tahot haukkui Haaviston pystyyn.

        Huono koulutus kuulema iskee läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yllättäen HS myös kehui. Kaikki ulkomaalaiset tahot haukkui Haaviston pystyyn.

        Huono koulutus kuulema iskee läpi.

        Ja sivistymätön kotikasvatus.
        Että pahansuopa aatesuunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yllättäen HS myös kehui. Kaikki ulkomaalaiset tahot haukkui Haaviston pystyyn.

        Huono koulutus kuulema iskee läpi.

        "kaikki ulkomaiset tahot" = persun mielestä RT, MV ja joku puolinatsin ylläpitämä kähyinen youtube-blogi.

        Ainakin Reuters, BBC, NBC ja monet muut ovat kirjoitelleet ihan muuta.


      • Anonyymi

        Juuri, koska Ylessähän ei Pekkopoikaa saa arvostella.


      • Anonyymi

        Kuka ei ole ylistänyt? Tutkijat, presidentti, kolleegat EU:ssa jne.

        Ai niin persut eivät ylistä koska "isänmaallisille" on kamalinta jos Suomi tai joku suomalainen pärjää.


      • Anonyymi

        YLE ei mittään!Haavisto ei mittään!Pressakaan ei oo mittään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yllättäen HS myös kehui. Kaikki ulkomaalaiset tahot haukkui Haaviston pystyyn.

        Huono koulutus kuulema iskee läpi.

        Eivät ulkomaiset haukkuneet. Haavistoa kehuttiin ainakin Viron, Saksan, Ruotsi, Britannian ja USA:n lehdistöissä.


    • Anonyymi

      Koko EU häpeää tuota suomalaista homoseksuaalia

      • Anonyymi

        Ette te mettäläislahkolaispersut ole koko EU.


      • Juuri näin .... kuvottava sairaus/ominaisuus ei anna hyvää vaikutusta....


      • Anonyymi
        superbwon kirjoitti:

        Juuri näin .... kuvottava sairaus/ominaisuus ei anna hyvää vaikutusta....

        Mikähän sairaus se sinun antamasi huonon vaikutuksen aiheuttaa?


    • Anonyymi

      Mitenkäs teillä siellä Leningradissa asia otettiin?

      • Haavisto taisi puhella niin ikäviä totuuksia useammista Venäjän hallinnolle ikävistä aiheista, ettei niitä sellaisenaan olla kuultu juuri mistään venäläisestä mediasta.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Haavisto taisi puhella niin ikäviä totuuksia useammista Venäjän hallinnolle ikävistä aiheista, ettei niitä sellaisenaan olla kuultu juuri mistään venäläisestä mediasta.

        Tuo kai se on syynä täkäläisten persujenkin jatkuvaan ulinaan. Pettyivät kun homo vihreä ei ryöminytkään hattu kourassa persujen puolijumalan puheille.


      • Anonyymi

        Siinä taas yksi persuretoriikan malliesimerkki.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haavisto puolusti siellä natsisaksaa ei Suomea.

      • Anonyymi

        Lavrov ja Medvedev ovat juutalaisia,onko mediamme antisemitistejä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lavrov ja Medvedev ovat juutalaisia,onko mediamme antisemitistejä??

        Tsuhnan olisi ryömittävä maassa tuon ylevän hallitsija rodun edessä,ilmoitetaan USAn
        sisäpiirille kuka täällähäärää ,hologaustin väki!


    • Anonyymi

      Tuleeko Pietariin virolaisia lehtiä vai mistä luit moisen väitteen?

      Ai niin, et mistään koska sehän oli täyttä paskaa.

    • Anonyymi

      Kadri Liik Viron tv:ssä :"EU:ssa Haavistolle ei kiitosta heru. "

    • Anonyymi

      Politologi Karmo Tuur: " Haavisto edusti neuvottelussa EU:ta vaikkei hänen olisi tarvinnut sitä tehdä. Tuurilta ja Liikiltä kiitosta ei herunut.

    • Anonyymi

      Pitäsköhän tästä lähteä Viroon kuparivarkaisiin?

    • Anonyymi

      Virossa on varmaan myös ihmetelty millainen karisma on miehellä joka lukee EU:n viestin paperista. 🤣

    • Anonyymi

      Niin turha Pietarin matka ...
      Syvä myötähäpeä .....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe