Ei siis mitään yllätystä, jos ei lasketa jypiläisen saamaa syöttöpistettä lopussa omalla alueella. Kiekkoa haudottiin taas ja ratkaisevilla hetkillä menetettiin kiekko. Välillä oli ihan kelpo peliä, tai ainakin näytti siltä. Ei tosin minkäänlaisia tehoja. Ihmettelin ylivoimalla Jypin pelatessa, miksi Honka päivysti taas siniviivan vääräällä puolella. Näin meni taas ylivoimahyökkäyksen jatko ainakin vähäksi aikaa. Positiivista oli ajoittaisen hyökkäysintoilun lisäksi, että mailat eivät nouseet liian korkealle eivätkä ne olleet vastustajan luistimissa. Tästä on hyvä jatkaa, mutta kiekosta pitää luopua aikaisemmin.
Olihan taas ottelu Ässiä vastaan
Anonyymi
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Vai pitäskö kiekkoo antaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2161922Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891492- 251261
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku571165Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761163Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka491153Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1761115Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi391016- 521002
- 64932