Miten kirkko voi opettaa kumpaakin oppia? Vai eivätkö ne ole toisiaan poissulkevat?
Perisynti-oppi vs "Kaikki syntiset joutuvat Helvettiin" -oppi
6
70
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on määrännyt KAIKKI tottelemattomuuteen, jotta Hän KAIKKIA armahtaisi.
- Anonyymi
Ihmisen osa on tehdä ratkaisu, eli päättää sydämessään haluaako tulla armahdetuksi.
ja jos haluaa, silloin kuljetaan Jeesuksen jalanjäljissä! - Anonyymi
<<Jumala on määrännyt KAIKKI tottelemattomuuteen, jotta Hän KAIKKIA armahtaisi.<<
Älä valehtele! Jumala määräys oli sitoa ihminen, kun tämä tuli jumalien kaltaiseksi tietämällä hyvän ja pahan, materiaan ja aikaan suojatakseen elämän puuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen osa on tehdä ratkaisu, eli päättää sydämessään haluaako tulla armahdetuksi.
ja jos haluaa, silloin kuljetaan Jeesuksen jalanjäljissä!<<Ihmisen osa on tehdä ratkaisu, eli päättää sydämessään haluaako tulla armahdetuksi.<<
Mihin ihminen armoa tarvitsee Jumalan omana kuvana ja tullessaan tiedon kautta jopa jumalien kaltaiseksi?! Mutta älyä ja järkeä hän tarvitsee, että pystyy erottamaan hyvän ja pahan ja jopa Saatanankin Jumalasta!
Synti on perinnöllinen sairaus, johon kuitenkin on olemassa lääke?
- Anonyymi
Ei ole. Synti on keksintö, jolla on saastutettu jo Jumalankin paratiisi saatanan avulla. Ja tästä voi arvata, että mikä taho on ollut asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790