Sanna Marin pääsi Time-lehden sadan vaikutusvaltaisen henkilön listalle – reagoi heti Twitterissä https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007809205.html
Onko meillä Suomessa todellakin noin lapsellinen pääministeri? Apua!
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se omakehu haisee jokaisella poliitikolla täällä suomessa. suomessa sana pienellä koska en paskavaliota enää kunnioita!
- Anonyymi
Olisitko itse halunnu tuohon kanteen?
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
Sanna Marinilla on selvästi myös norjankielen sanakirja työpöytänsä laatikossa, Nyt voi nuolaista Norjan suuntaan niiden omalla norskin äidinkielellä:
"Sanna Marin @MarinSanna
Tusen takk statsminister @erna_solberg
for nominasjonen og for dine fine ord. Jeg håper å kunne
møte deg ansikt til ansikt snarlig."
https://aijaa.com/qSokM4
Meidän Sannukka Marukka on tässä ryhmäkuvassa tuo kolmas vasemmalta. Ikävä kyllä on ja tähän on päästy pelkästään lupaamalla vappuna satanen käteen. Köyhät ovat sitten tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321