Saunalahden ADSL-Liittymä ?

Make.

Kyselin Saunalahden ADSL-Liittymä toimivuudesta. Toimiiko liittymä hyvin vai onko ollut ongelmia ?
Olen ajatellut vaihtaa Elisan kaapelimodeemi yhteyden Saunalahden ADSL-Liittymään.
Mitä ilmaisia palveluita saa liittymän mukana, kun ottaa saunalahden liittymän ? Paljonko saa esim. Sähköposti tilaa ? Vai onko se ilmaista ?

8

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 vuotta Saunista

      No kaikkiin noihin löydät vastaukset Saunalahden sivulta. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla toiminut moiteetta. Kympin liittymä ollut. Liittymään kuuluu 5x100 megan sähköpostiossoa, 50 megaa kotisivutilaa, 20 ilmaista tekstiviestiä netin kautta kk, oman palvelimen pito. Noi nyt tuli mieleen äkkiseltään. Lisää infoa löydät varmasti Sauniksen sivulta.

      • täällä 9 vuotta

        Ollut Saunalahden ADSL vuodesta 2003. Sinä aikana pari 1-2h katkosta sekä yksi noin puolen viikon katkos (joka meni kyllä meidän lähiön puhelinkaapelin katkaisseen kaivinkoneen piikkiin).


    • oieeeeeeee

      Vaihdoin pätkivän ja työntekijöitään ulos potkivan ruotsalaisen Soneran Saunalahteen ja hyvin on toiminut. Mulla 8/1 mb liittymä ja postilaatikko muistaakseni 100 megaa. Muutenkin Sauniksen omat sivut tuntuvat hyviltä ja asiantuntevilta Soneran Microsoft-propagandan jälkeen, siellä on juttua mm. Unixista ja palvelimista ja kiinteästä ip:stä, jotka kiinnostaa minua. Sonera kun piti asiakasta lähinnä idioottina ja oletus oli että jokaisella on XP/IE6/Outlook/F-Secure...

    • Ranteet auki

      Ite just vaihtanut saunalahden nettitikusta ADSL:ään ja samanlainen pätkiminen vähän väliä jatkuu.. Hermot ihan kireellä kun mitään ei tapahdu. Välillä toimii hyvin ja todella nopeasti mutta seuraavalla klikkauksella voikin taas kestää kauan eikä nettiä löydy. Asun kuitenkin Helsingissä jossa pitäis yhteydetkin olla kunnossa.

      • Per Kerkki

        Säätelin reitittimen asetuksia kun tuppas mulla pätkimään inhottavasti niin lakkas siihen. Samoin soitto sauniksen tukeen auttaa esim. tilanteessa jossa linja tukehtuu kun yritetään tunkea 10 megaa 5 megaa kestävään linjaan. Oletko soittanut tukeen? Jos et, niin soita äläkä täällä valita.


      • säädä poika säädä
        Per Kerkki kirjoitti:

        Säätelin reitittimen asetuksia kun tuppas mulla pätkimään inhottavasti niin lakkas siihen. Samoin soitto sauniksen tukeen auttaa esim. tilanteessa jossa linja tukehtuu kun yritetään tunkea 10 megaa 5 megaa kestävään linjaan. Oletko soittanut tukeen? Jos et, niin soita äläkä täällä valita.

        Siinäpä meillä asiantuntija! Siis miten muka tungetaan 10 megaa 5 megaa kestävään linjaan?


    • J-mVsa

      Itse vaihdoin Anvian monopoli alueella kun asun heidän 5 megasen saunalahden tuplalaajakaistaan eli adsl mokkula. Sain 5 megaa nopeamman liittymän ja 10 euroa halvemman kuukausimaksun.

      Anvia on hinnoitellut itsensä aivan pihalle!

    • dofhgdf

      Jos Elisan kaapeli voi olla et kysymällä erikseen voit saada saman tekniikan sauniksen puoleltakin, vaikka saatavuus näyttäis vain adsl-saatavuutta muuten, Kantsii soittaa saunikselle ja kysyä siirtotilauksen mahdollisuutta säilyttämällä sama tekniikka, saisit sauniksen 100M kaapelin (joka todnäk halvempi mitä nykyinen)

      Itse en ihan helpolla nimittäin vaihtai kaapelia adsl:n jos ei täysin pakko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe