Kokenut vai kokematon.

Anonyymi

Hei miehet, kumpi on kiinnostavampi seksikaveri, nuori ja kokematon nainen vai jo vähän vanhempi mutta rohkea ja kokenut? Haluatko opettaa tyttöä vai oppia kokeneelta lisää?

Ujo ja kokematon 19.v

24

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro itsestäsi enemmänkin

• Anonyymi

2 kertaa olen kädellä auttanut tuttua poikaa laukeamaan, olen suudellut poikien kanssa ja sit olen käsin saanut itseni laukeamaan, tässä on mun seksikokemukset,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 kertaa olen kädellä auttanut tuttua poikaa laukeamaan, olen suudellut poikien kanssa ja sit olen käsin saanut itseni laukeamaan, tässä on mun seksikokemukset,

Kiva! Tuosta se lähtee. Pidä itseäsi arvossa, älä lähde kaikenlaisten kahjojen kelkkaan. Kyllä niitä hyviä seksikokemuksia ehtyy kertyä, kun löydät sopivan luotettavan kumppanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ihana opettaa hitaasti edeten seksin salat sinulle hitaasti suudellen rintojasi hyväillen ja jos haluaisit voisin hellästi nuolla pilluasi samalla kun sormilla tutkisit klittaasi ja jos haluaisit saisit tutkia kaluani ja jos haluaisit edetä pidemmälle niin saisit asettaa kalun huulillesi ja hitaasti nauttien edettäis😊53v mies

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä keski-ikäiset itsensä kanssa sinut olevat ja kokeneet naiset on parhaita. Tietävät mitä haluavat ja osaavat antaa mitä mies tarvitsee.

• Anonyymi

Jatkoa vielä tähän: Epäseksikkäintä mitä tiedän on lausahdus "en voi, kun en kehtaa".

• Anonyymi

Mulle kelpaa kumpikin. Haluatko tavata? Sä kuulostat kiinnostavalta.

• Kyllä sen nuori pitää olla,vanhemmat on niin nähty :)

• Anonyymi

Ehdottomasti ujo ja kokematon, toki sanottava tohon, että tahtotilaa ja uteliaisuutta oltava. Pahin tilanne ois kokematon ja totaalisen estynyt, sellainen joka ei halua kokeilla mitään ja pistää vastaan kaikessa.

• Anonyymi

En mä pistä vastaan jos mies on hellä ja varovainen, myös vähän jännittää jos miehellä onkin liian iso, aluksi voitais vaan harrastaa käsi ja suuseksiä ja jossain vaiheessa hyvin varovasti voisit työntyä minuun. Anteeksi mut vähän pelottaa mahtuuko se muhun.

• Anonyymi

Itselläni kokemusta kokemattomista ja kokeneista. Molemmissa on omat hyvät puolet.
        Etene rauhallisesti ja rentoudu. Älä jännitän kokoa turhaan. Kyllä se sinne mahtuu, kun aloittaa varovaisesti hyvän esileikin jälkeen vaikka olisikin iso ja tosi isoja on vain harvoilla. Itselläni on keskivertoa isompi ja aina on mahtunut sisälle sekä pimpin ja pyllyn puolelle. Joskus tyttö on ottanut myös kokonaan suuhunsa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Moi laita viestiä 0442391150

• Anonyymi

Kokematon 20 vuotias on tietenkin kiinnostavin ajatus, mutta kun haluan pervoa, hyvää ja villiä seksiä niin silloin etsin yli 40v naisia niistä joskus löytyy semmosia petoja että huh, huh.

Mara 32

• Anonyymi

Kyllä käy kaiken ikäiset naiset, vaihtelu virkistää.
      Ottakaa vaan yhteyttä, [email protected]

• Anonyymi

Kokenut kertakäyttöön. Nuoresta ja kokemattomasta vaimo jos arkiset asiat sopivat yhteen.

• Anonyymi

Oma vaimoni on samanikäinen kuin minä, mutta oli alkaessamme seurustella varsin kokematon ja myös varauksellinen seksin suhteen esim. ensimmäisellä kerralla, kun harrastimme seksiä ja pyysin häntä menemään kontalleen, niin hän ei halunnut. Minusta oli ainoastaan kivaa päästä "opettamaan" häntä seksin saloihin. Myös suihinotto oli hänellä aivan uusi juttu ja oli jotenkin kiihottavaa nähdä, kuinka hän epäröiden ensimmäistä kertaa otti kalun suuhun. Muistan myös ekan kerran, kun panin häntä takaapäin, kun hän ei oikein tiennyt, että miten olisi ja neuvoin, kuinka pyllistää oikein. Kiihottavaa oli myös, kun hän lopulta suostui anaaliyhdyntään, ja kun ensimmäisen kerran sai työntyä hänen peppuun ja laueta sinne.

• Kivahan sua olis kouluttaa...56v iso ja karvainen 18/6 se

• Anonyymi

Kummassakin on hyvät puolensa.
      Itseä houkuttelis tällähetkellä enemmän nuori ja kokematon jota saisi opettaa. M39

• Kyllä se nuori tiukkalihainen nainen on parempi panna

• Neitseellinen nainen olisi hakusessa pidempään fwb- suhteeseen.
      Se miks näin, niin syyt löytyy mun profiilista..

• Anonyymi

Olemme olleet useita vuosia eläkkeellä.
      Vaimoni kanssa uudelleen latautuminen vaatii pari tuntia ja hänen vaatimuksestaan ainakin vuorokauden.
      Ammattilaisen kanssa ehtii tunnissa sprööttäämään kahdesti kun sen sopii heti alkuun.
      Tämä kertonee riittävästi?

• Anonyymi

Nuori kokematon hyvä rintainen nainen olis kiva saada riisua ja opettaa koko yö miten hyvää nautinnollista seksiä , kielihoitoo ja sormettamista ym.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      136
      2591
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      313
      1769
    3. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1427
    4. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1413
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      37
      1107
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      986
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      268
      944
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      934
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      876
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      865
    Aihe