Lääkärikammo

Anonyymi

Muita? Miksi pelkäät? Pahoja kokemuksia? Minun pelkoni ei oikeastaan liity mihinkään kipuun tai sellaiseen. Tämä kuulostaa nyt oudolta mutta; Minua ahdistaa se että 1) lääkäri ei usko minua 2)lääkäri ei kerro minulle kaikkea terveydestäni 3) pelkään että minut yritetään pakottaa johonkin. Kaikki pelot tullut aikaisemmista kokemuksista. Sitten on vielä yksi, nimittäin nukutus ja leikkauspelko. Olen jo päättänyt että en enää ikinä mene mihinkään nukutuksiin tai muihin sedaatioihin. Miksi? Koska siinä menettää kontrollin, enkä välttämättä tiedä kaikkea mitä minulle on tapahtunut! Minua on koskettu ja riisuttu ja liikuteltu. En halua sellaista!

Olen siis käynyt kahdesti leikkauksissa ja niistäkin on jo aikaa. Toinen n. 5-vuotiaana, leikattiin risat kurkusta. Muistan kun huusin ja kiroilin kun en halunnut ottaa esilääkettä. Sitten toisen kerran 17-vuotiaana laparoskopiassa endometrioosin ja kystan takia. Olin kai kuukautta vaille 18 ja minua ketutti, että leikannut gynekologi ei tullut puhumaan minulle leikkauksen jälkeen, vaan kävi vain kertomassa äidilleni! Vitutti jotenkin. Nillä oli kai kiire kun puolinukuksissakin patistettiin kotiin. Sain kuitenkin sen paperin mistä näkyy mitä on tehty ja mikä on diagnoosi...nuo molemmat leikkaukset ovat olleet päiväkirurgisia ja aika lyhyitä mutta silti kammo on jotenkin tullut. Minua ahdistaa tuossa jälkimmäisessä se etten tiedä onko minulle esim.laitettu katetri tai tehty gynen tutkimus kun olen nukkunut! Onko minusta puhuttu pahaa? Minua kohdeltiin myös kuin pikkulasta, jotkut eivät edes tervehtineet saatika esitteleet itseään. Vaikka ulkopuolisen silmään tässä ei nyt näy mitään pahaa, niin täytyy sanoa että olen hyvin yliherkkä ja kaikki ahdistaa(jokapäiväinen arkielämäni on hankalaa)

Olen myös 100% että kaikki lääkärit, hoitajat ja varsinki terapeuttini puhuvat minusta pahaa selän takana. Äitini soitti ja kysyi mukaan verenluovutukseen. Pelkkä ajatuskin kammottaa vaikka verenluovutus ei ole edes sairaalassa. Samoin korona-rokote. Ei helvetti, minuun ei mitään hätäisesti kyhättyjä myrkkyjä tungeta! Tuosta "lääkäri ei usko" hommasta saisi niin pitkän litanian mutta en jaksa selittää, yksinkertaisesti ei uskota ja syytetään mt-ongelmia. Sanottu päin naamaa törkeyksiä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leikkauksia kohtaan oleva kammo om oikeastaan vähän turhaa.
      He saattavat joutua riisumaan jotain vaatekappaletta leikkauksen aikana, ja katetri voidaan laittaa myös nukutettuna, esim. jos nukutus/leikkaus kestää pidempään.

      Ja miksi leikkaussalissa kenestäkään pahaa puhuttaisiin, he eivät edes tunne potilasta, niin ei heillä ole mitään syytä puhua hänestä.

      Miksi ajattelet, että kaikki puhuisivat sinusta pahaa muutenkaan.
      Se on enemmänkin vain luuloa, kun luulee, että muut puhuvat pahaa.
      Toki joku voi joskus sanoa kenestä tahansa jotain pahaa, se ei ole niin harvinaista, mutta eivät ihmiset jatkuvasti toisista pahaa puhu.

      Se on minullekin tuttua, ettei lääkärit aina usko, mitä heille puhuu.
      Ja on sellaista ollut useammankin ihmisen kohdalla, etenkin jos vaiva on vaikeammin todettavissa.

      Yritä pitää itsestäsi enemmän, koska se viittaa vähän huonoon itsetuntoon, kun kuvittelee esim. muiden puhuvan aina pahaa.
      Olet varmaan ihan kiva ihminen, ja kun tulee itsensä kanssa toimeen, niin silloin tulee paremmin muidenkin kanssa toimeen.

      En tarkoita tällä kirjoituksella mitään pahaa, ymmärrän hyvin, että ihmisillä voi olla kaikenlaisia, erilaisia pelkoja.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista. Niin, minua vain ahdistaa se, että minä en _tiedä_ kaikkea mitä siellä on tapahtunut. Muutenkin muillakin elämän osa-alueilla minua inhottaa hyvin paljon jos minulle ei jotain kerrota tai jään jostain pimentoon... Tiedän että minulta on riisuttu ainakin alavartalo kokonaan(ällöttävä yksityiskohta; minulla oli vieläpä kuukautiset ja sidekin oli vaihdettu, en halua edes ajatella asiaa muistan sen jostain syystä edelleen) muistan myös että minulla oli sitä keltaista puhdistusainetta ylävatsasta reisiin....

        Nämä pahanpuhumis-pelot vain paisuvat päässäni isoiksi kun luen tarinoita netistä kuinka on puhuttu pahaa tai lääkärit on tehneet muuten kamalia asioita. Voin myöntää että aika huono itsetunto minulla on. Tuntuuhan nämä ahdistukset ja pelot typeriltä, mutta en voi kontrolloida niitä. Tuntuu että minulla on jotain vikaa aivoissa, kun olen koko elämäni ajan aina tasaisin väliajoin saanut pahaa ahdistumisen aihetta mitä oudoimmista asioista.. tulee vain nöyryytetty olo kun lääkärille menee ja lääkärin silmistä näkee ettei uskota ja mitään ei tutkita tai tehdä koska on jo jokin sairaus diagnoosi tai mielenterveydenhäriö diagnoosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista. Niin, minua vain ahdistaa se, että minä en _tiedä_ kaikkea mitä siellä on tapahtunut. Muutenkin muillakin elämän osa-alueilla minua inhottaa hyvin paljon jos minulle ei jotain kerrota tai jään jostain pimentoon... Tiedän että minulta on riisuttu ainakin alavartalo kokonaan(ällöttävä yksityiskohta; minulla oli vieläpä kuukautiset ja sidekin oli vaihdettu, en halua edes ajatella asiaa muistan sen jostain syystä edelleen) muistan myös että minulla oli sitä keltaista puhdistusainetta ylävatsasta reisiin....

        Nämä pahanpuhumis-pelot vain paisuvat päässäni isoiksi kun luen tarinoita netistä kuinka on puhuttu pahaa tai lääkärit on tehneet muuten kamalia asioita. Voin myöntää että aika huono itsetunto minulla on. Tuntuuhan nämä ahdistukset ja pelot typeriltä, mutta en voi kontrolloida niitä. Tuntuu että minulla on jotain vikaa aivoissa, kun olen koko elämäni ajan aina tasaisin väliajoin saanut pahaa ahdistumisen aihetta mitä oudoimmista asioista.. tulee vain nöyryytetty olo kun lääkärille menee ja lääkärin silmistä näkee ettei uskota ja mitään ei tutkita tai tehdä koska on jo jokin sairaus diagnoosi tai mielenterveydenhäriö diagnoosi

        Ei siinä tarvitse kenenkään kuvitella, lukee kortiston.

        Kun itse olin sanonut että käsi on niin kipeä, että ei kärsi vaihdekeppiä vaihtaa ja siksi oli pakko ostaa automaatti auto.
        Kortistoon tohtori oli mustamaalannut "ikäänkuin hulluksi" sanatarkasti näin:
        Potilas luulee että automaatti vaihde kipeyttää käden.

        Tallaista juoruamista ja panettelua, potilaan tyhmäksi tekemistä koko suomalaisten kortistot on täynnä ja ne pitäisi valtiomme kokonaan käydä läpi ja korjata. Ja samalla näyttää tohtoreilöemme ettei tällainen panetelu käy.
        Kilpailu olisi järkevin keino poistaa tallainen panetelu, sillä vakuutus taibkilepiluun paruaruva terveys ei sitä tee koska tietää ettei potilas tule toista kertaa "tyhmäski tehtäväksi" leimattavaksi ei mistään.
        Jäjetön hulluksi leimaaminen tulee myös kilaöiluttomuidesta ja kallis lasku mieleltään terveiden psyyke lääkityksestä ja lääkkeiden tekemän työkyvyttömyyden tekemät eläkkeet mieleltään täysin terveille lääkkeillä piöatuille ihmisille, tulee myös kilöailuttomasta autoritaari pahasta julkisesta, joka on kollagaalisuudessa sairaalla asteella, niin sairaalla, ettei kukaan korjaa kollekaalisuudesta omiaan eikä toisten tohtoreiden tekemiä selviä panettelua ja mustamaalausta.

        Maani on aivan liian autoritaari mihinkään korjauksiin,
        Joten ne jää kuolemamme jälkeen tulevien historioitsijoiden korjattavaksi kuten inkvisitio ajan noita vaino aika.


    • Anonyymi

      Ahdistaa minuakin. On sattumasta kiinni, millainen lääkäri sattuu kohdalle. Noin yleisesti ottaen julkisella puolella tuntuu olevan asenne, että paras potilas on se, joka ei ole potilas eli joka ei siis käytä terveyspalveluita. Tylyyden syyksi riittää se, että potilas häiritsee lääkäriä tulemalla vastaanotolle, vaikka voisi kärsiä vaivansa yksin ja lääkäriä häiritsemättä.

      Vitsikkäin (sillä hetkellä ei kylläkään naurattanut) tilanne oli, kun kävin erikoislääkärin ohjeilla hakemassa fysioterapialähetettä terveyskeskuslääkäriltä. Terveyskeskuslääkäri haukkui minut pystyyn. Kerrankin olin mennyt lääkäriin asenteella, että minulla on oikea vaiva, jonka erikoislääkäri on todennut. Terveyskeskuslääkäri (eli koulutukseltaan vähäisempi) kyseenalaisti erikoislääkärin näkemyksen, itse asiassa piti minua jonkinlaisena huijarina. Asiassa oli se hyvä puoli, että ilman kyseistä episodia tuskin olisin päässyt eläkkeelle. Kiitokset siis terveyskeskuslääkärille!

      • Anonyymi

        Terveyskeskuslääkärit on kokemukseni perusteella samaa tasoa kuin fiksu maallikko joka osaa hyvin googlettaa.

        Senpä vuoksi en tuonne enää mene kuin äärimmäisessä hädässä.


    • Anonyymi

      Näkisin asian näin:
      kuulostaa ihan terveeltä epäluulolta, kuulostaa itsesuojeluvaistolta.
      Sinulla on oikeus epäluuloon.
      Olet heräämässä.

      Aika monet lääkärit eivät kerro asiakkaalle sitä mitä pitäisi, kyllä ne valehtelee,
      ja osaa myös tehdä pahaa. Ota todistaja mukaan vastaanotolle.


      Miksi ihmiset ovat antaneet niille rokkistaran palvontaa ja kuvittelee niiden olevan vilpittömiä lähes jumalia?

      Ne käyttää valtaansa, ihan liian usein väärin
      EIKÄ NE ITSE TIEDÄ RAJOJA, KOSKA IHMISET KOHTELEE NIITÄ SILKKIHANSIKKAIN.

      Sama kuin silittäisi sokeasti rikollisia.

      • Anonyymi

        "Aika monet lääkärit eivät kerro asiakkaalle sitä mitä pitäisi, kyllä ne valehtelee,
        ja osaa myös tehdä pahaa. Ota todistaja mukaan vastaanotolle."

        Minulle työterveyden yleislääkäri ohjeisti ajamaan alas 15 vuotta käyttämäni masennuslääkityksen 2 kuukaudessa. Eli melkein kuin olisin lopettanut seinään. Lopetustahti oli liian nopea, mutta sinänsä Käypähoito-suositusten mukainen. Aloin käydä ylikierroksilla, en kyennyt tunnistamaan tilaani. Joka tapauksessa kaikesta siitä, mitä minulle tämän seurauksena tapahtui, koituivat elinikäiset traumat. Minulle kehittyi toiminnallisia oireita, joista joka ikinen lääkäri on ollut ymmällään. Ahdistukseni on niin äärimmäinen, että itsemurha pyörii mielessä jatkuvasti. Kaikki on laitettu masennuksen ja OCD:n syyksi, tosiasioita ei ole tunnustettu. Koen tulleeni kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Valittaminen on turhaa, se voisi johtaa lukkojen taakse.

        Luottamus lääkäreitä, koko terveydenhoitojärjestelmää ja lääketeollisuutta kohtaan koki kolauksen. Koronarokotteellekin sanon siis kiitos ei. Viimeistään kuolema vapauttaa kaikista kärsimyksistä ja stigmoista. Kun joutuu hälläväliä-periaatteella toimivien lääkäreiden hoitamaksi, niin se ei toivon mukaan ole enää kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aika monet lääkärit eivät kerro asiakkaalle sitä mitä pitäisi, kyllä ne valehtelee,
        ja osaa myös tehdä pahaa. Ota todistaja mukaan vastaanotolle."

        Minulle työterveyden yleislääkäri ohjeisti ajamaan alas 15 vuotta käyttämäni masennuslääkityksen 2 kuukaudessa. Eli melkein kuin olisin lopettanut seinään. Lopetustahti oli liian nopea, mutta sinänsä Käypähoito-suositusten mukainen. Aloin käydä ylikierroksilla, en kyennyt tunnistamaan tilaani. Joka tapauksessa kaikesta siitä, mitä minulle tämän seurauksena tapahtui, koituivat elinikäiset traumat. Minulle kehittyi toiminnallisia oireita, joista joka ikinen lääkäri on ollut ymmällään. Ahdistukseni on niin äärimmäinen, että itsemurha pyörii mielessä jatkuvasti. Kaikki on laitettu masennuksen ja OCD:n syyksi, tosiasioita ei ole tunnustettu. Koen tulleeni kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Valittaminen on turhaa, se voisi johtaa lukkojen taakse.

        Luottamus lääkäreitä, koko terveydenhoitojärjestelmää ja lääketeollisuutta kohtaan koki kolauksen. Koronarokotteellekin sanon siis kiitos ei. Viimeistään kuolema vapauttaa kaikista kärsimyksistä ja stigmoista. Kun joutuu hälläväliä-periaatteella toimivien lääkäreiden hoitamaksi, niin se ei toivon mukaan ole enää kaukana.

        masennus lääkkeet estää oman luomu serotoniinin tuotannon.
        Kun aloitat kemiallisen serotoniinin syönnin purkista, oma hyvälaatuinen serotoniinin tuotanto lakkaa, ja kun lopetat kemian tehtaan serotoniini syönnin, joudut tilaan jossa serotoniinia ei ole lainkaan, ei kemian tehtaan eikä omaa kehon tuottamaa, jolloin tulee ahdistus, itsemurhaisuus ja muita oireita, jotka loppuu noin 6 kk kuluttua kun oma luomu serotoniini tehdas elimistössäsi käynnistyy (on lakossa sen ajan kun syöt purkki serotoniinia) ja tuottaa serotoniinia tasaisesti ja olosi normalisoituu.

        Tohtorit on lääketehtaan puolesta puhujia ja totuuden salaajia, ongelma, jonka he tuottavat pillereillään sinun kehoon käännetään sinun viaksi tai jopa mielisairaudeksi.

        Freudin aikana kaikki kuvitteeliset psyykketaudit, joita potilailla ei ollut, mutta kortistossa oli siksi että heille saatiin laillinen oikeus pakkosyöttää raha sampo opioideja. Kun potilaille tuli vieroitus oireet: vapina, ja kivut kaikkialle, Freud ja muut tohtorit sanoi: "tämä on uusi tauti, psykosomatia"
        Ja viikon kuluttua psykosomatia iso opus oli painettu ja opetettiin yliopistossa.
        Psykosomatia tiede tarvittiin opioidi kaupan jaktamiseen, koska jos he olisi totta puhuneet että nää on opioidien vieroitus oireet, eikä psykosomatia, opioidi kauppa olisi loppunut ja lääketehtaan tulot romahtaneet.
        Näin koululääketedhas tekee tieteitä.


    • Anonyymi

      1 elämme autoritarisen julkishallinnon alaisessa kilpailuttomassa julkisterveyden sä, jossa salaillaan, kyräillään, ei anneta epikriisejä, kuten vakuutus terveys antaa ne suoraan käteen kyselemättä, tämä on autoritarisuuta joka tulee ainoastaan kilpaluttomiin järjestelmiin.

      Psykiatria, kun he laimaa yksilön, he leimallaan akitoi itse itsensä ja muut (kirjoittamalla kortistoon leimojaan) mukaan samaan sadismiin/pilkaan/ivaan sitä tuntematonta yksilöä kohtaan jonka he itse (oman narsisminsa) omassa yliviisaudessaan ovat leimanneet ja siitä seuraa automaattisesti pilkka ja iva, eli leimaajasta tulee sivistymätön, sieluton, kuin ilkikurinen koulukiusaaja. Leima tekee tämän aina.

      Valitettavasti yhteiskuntamme on ajalleen sokea ja sallii leimaamisen (pahin rasismin ja ihmismitätöinnin laji) kehon kivuista aivokalvon tulehdus virusten tekmien monainaisten oireiden takia [jotka kuuluu joka ikiseen tautiin] vaikka psyykke ei kasvata aivokalvon tulehdus viruksia, mutta ajalleen sokeat tohtori sanoo "on siellä psyykevikaakin" tai "aivokalvon tulehdus virus tekee psyykkesairauksiin kuuluvia moninaisia oireita"
      [ei ole yhtään tautia missä olisi vain yksi oire] tällä tavoin ajalle sokea äärimmäisen vainoharhaiseksi koulutetut tohtorimme näkee mielisairauksia kaikkialla, leimaa ihmisiä - naurettavaksi- ei uskottavaksi- lainsuojattomaksi hulluksi.

      Ajallemme sokea yhteiskunta kuvitelee että talallainen rasismi virusten tekemiä tauteja vastaan parantaa ihmisen mielenterveyttä, vaikka se saa yksilön pelkäämään tohtoreita (hän näkee että he ovat yliviisaita puoskareita, jotka kuvittelevat että ihmisen näkymätön sisin on sellainen kuin kokaiini ja opoidi humalassa näkyjä näkevä Freud sanoi että se on aliminä, yliminä , double minä kun niitä näkyjä tekee, vaikka se oli ainoastaan kokaiini ja opoidi joka niitä teki, joten ei ole olemassa ali-yli minä, olemassakaan,
      Kyse on opoidi ja kokaiini pippaloita pitäneiden herrojen teoriasta.

      Ehdotan että käyt vain yksityisellä ja tee selväksi haluat epikriisin itsellesi, ei ole normaalia, että lääkärit kyräilee paperien annossa, silloin he oikeasti salaa jotain.
      Reilu lääkäri antaa heti epikriisit kyräilemättä.

      Ajallemme sokeat yliviisaat tohtorit todella panettelee, mitätöi tekee hullun papruja pelistä viriksista joita ei vielä ole tutkittu, mutta hullun paprut on jo tehty,
      Ei tällaiseen mustamaalaus järjestelmään ole mitään luottmaista.
      Tohtorit on kuin sentraali santra jotka mustamaalaa ja leimaa hulluksi potilaitaan, sen tajuaa kun lukee omaa kortistoaan, eli hyvin vihaiseksi sellaisesta mustamaalauksesta ja potilaan mitätöinnistä tulee, eikä sellaista tapaa missään muualla kuin tohtoreissa ja koulukiusaajissa, eli toisen naurettavaksi - ei uskottavaksi - lain suojatomaksi aivokalvon tai muiden virusten moninaisista oireista teko on
      Barbaarissa nyky lääketieteessä normaalia.
      Sivistymättömyyttä, ajallemme sokeutta ja valtion täydellistä välinpitämättömyyttä kansalaisistaan ja heidän oikeudestaan sairastua ilman musta maalausta ympäristöstä tulleiden virusten takia, eli valtiomme sallii tämän, ja olemme aina oikeudettomia valtioon nähden, siksi valtio ei koskaan pysty kehittymään.

      Lopeta ne terapiat, jos sinulla on traumat terveyden hoidosta, mitä se hyödyttää puhua terapeutille joka on aikamme sokaisema j pitää nykyisiä barbaari menetelmiä normaaleina ja mikä hulluinta he sanoo sinä olet sairauden tunnoton, jos et ole ajallesi sokea ja näet että koko koululääketieteen näkymättömän sisimmän puoslarointi tieteet on äärimmäisen vaarallista totalitarismia, jossa kokonaisnäkökykyinen ei lähde heidän sairauteen nimeltä psykiatria mukaan, heitä, kokonais näkökykyisiä psykiatria sanoo sairauden tunnottomaksi.

      Olisi liian suuri sattuma jos näkymätön sisin olisi sellainen kuin kokaiini ja myöhemmin opoidi humalassa näkyjä näkevä Freud sen näki ja narsistisessa yliviisaudessaan alkoi leimata ihmisiä psyykke sairaaksi saadakseen heille myytyä opioideja oman addiktionsa rahoittamiseksi. (Tohtorit myi vastaanotolta itse lääkkeet siihen aikaan)
      Ei ole olemassa mitään sellaista näkymätöntä psyykkeä jota koululääketiede pakko tuputtaa jopa virus ja syöpä potilaille, tämän brbarimpaa aikakautta ei ole koskaan ollut, paitsi inkvisitio jossa jokainen joka käytti kasivilääkeitä oli "noita". Nyt tutkimattomat syöpä ja juopa potilaat merkataan mielisairaksi, eli täydellstä tohtorien omaa € perusteista vainoharhaa jossa potilaasta ei välitetä pätkän vertaa, vaan siitä että lääketehdas saa rahaa tutkimattomista syöpä juopa potilaista valhellisin hullun papruin.
      On olemassa näkymätön ylösnouseva sielu, ei ole olemassa business miesten kauppaamaan psyykeä tuhansine näkymättömie tauteineen ja pilleritarve valheineen.

      Koululääketiede on itse pilannut oman maineensa ja on epäluotettava.
      Mutta leikkauksiin sun pitää mennä ja nukutuksiin (mutta ei sähköshokki puoskarointiin, eikä ajalleen täysin sokeille ja täysin € business näkemys psykke pyosskareille psykiatereille.

    • Anonyymi

      Tuntemasi epäily on osa tervettä itsesuojeluvaistoa.
      Lääkärit ovat ylimielisiä ja päältäkäveleviä.

      Ne käyttää mielivaltaa. Ne näkee asiasta vain oman puolensa.

      Olet harvinaisen hereillä asian suhteen, siksikö luokittelet sen kammoksi?
      Kokemuksen tulos, luottamus on mennyt.

      Jos tietäisit lääketieteen historiaa, ja nykyisen tilan.
      Pidä epäluulosi, älä luota niihin.

      • Anonyymi

        Tuolla lääkärissä on nykyään Villin Lännen meno kokemukseni perusteella.


    • Anonyymi

      Hah, väität että ei sinulla mitään psyykeongelmia ole, ainoastaan somaattisia sairauksia ja lääkärit ei tätä usko. Kirjoitustesi perusteella olet erittäin psyykesairas ihminen.

    • Anonyymi

      "Ei helvetti, minuun ei mitään hätäisesti kyhättyjä myrkkyjä tungeta! Tuosta "lääkäri ei usko" hommasta saisi niin pitkän litanian mutta en jaksa selittää, yksinkertaisesti ei uskota ja syytetään mt-ongelmia. Sanottu päin naamaa törkeyksiä."

      Itsekin sanon koronarokotteille kiitos ei. Koronarokotteen haittavaikutuksia on tiettävästi laitettu suoraan ahdistuksenkin piikkiin. Kun rokotehaittoja tulee niin potilas, tottakai, kuvittelee oireensa. En epäile hetkeäkään, etteikö potilaita kaasuvalotettaisi näissäkin asioissa.

      Olen jo kärsinyt riittävästi masennuslääkkeiden haitoista, joten enempiä riskejä en aio ottaa. Kun olen lääkehaitoista lääkäreille ja hoitajille maininnut, ne on aina joko kiistetty tai laitettu vääränlaisten elämäntapojen piikkiin. Jos kerrankin olisi uskottu tai kuunneltu, voisi tilanne olla toinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe