Märkää pimppiä

Anonyymi

Tykkääkö miehet että teidän vartaloon hangataan märkää pillua, minä haluan hangata itseäni mies vartaloon niin että saan siitä orgasmin, minusta se on todella kiihottavaa. Nainen 25 espoosta.

31

2273

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikäs siinä kyllä se mulle ainakin sopii

      • Anonyymi

        Joo


    • Anonyymi

      Tottakai tykkän! Mätkä pillu on ihana! Mieluisinta on, kun märkää pillua hangataan kieltäni vasten.

    • Anonyymi

      Todella hienoa ,varsinkin peniksen kohdalta tai kasvojen että voin samalla nuolla pimppiä .

    • Anonyymi

      Siis mun pillu on todellakin Märkä, eikä mikään kostea, vaan valun tosiaan pitkin reisiä ja sääriä. Niin että se ihan oikeasti kunnon pesu minkä saat, jos vielä kiinnostaa niin olen käytettävissä.

      Nainen 25 Espoosta

      • Anonyymi

        Etanaseksiä 🐌🤮


      • Anonyymi

        Pimppi, joka valuu pitkin reisiä on ihanan kiihoittava! Se näky, kun nainen avaa reidet ja niiden välille venyy kiimaliimasta säie, se on jotain uskomattoman ihanaa. Sitä parempaa on vain se, kun pääsee kielellä maistamaan tuota herkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimppi, joka valuu pitkin reisiä on ihanan kiihoittava! Se näky, kun nainen avaa reidet ja niiden välille venyy kiimaliimasta säie, se on jotain uskomattoman ihanaa. Sitä parempaa on vain se, kun pääsee kielellä maistamaan tuota herkkua.

        Juuri noin minä valun, siksi mun on sheivattava alapää karvattomaksi koska karvat on ihan tahmean märkänä aina sekstatessa, ja muutenkin on kivempi hangata paljasta pillua miestä vasten.

        Nainen 25 espoosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin minä valun, siksi mun on sheivattava alapää karvattomaksi koska karvat on ihan tahmean märkänä aina sekstatessa, ja muutenkin on kivempi hangata paljasta pillua miestä vasten.

        Nainen 25 espoosta

        Haluisin kokea tän, runkata samalla itseäni. Otatkos kylään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin kokea tän, runkata samalla itseäni. Otatkos kylään?

        Miks sä haluat itse runkata?? Enkö minä kelpaa runkkaamaan sua, voisin rukata sinut mun rinnoille 💋
        Nainen 25 espoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin minä valun, siksi mun on sheivattava alapää karvattomaksi koska karvat on ihan tahmean märkänä aina sekstatessa, ja muutenkin on kivempi hangata paljasta pillua miestä vasten.

        Nainen 25 espoosta

        Karvaton pillu on niin kaunis, erityisesti juuri tuollaisena märkyydestä kiiltävänä. Erityisesti pidän sellaisesta leikistä, että makaan selälläni ja työnnän kieleni jäykkänä ulos ja ylös, sitten sitä vasten voi halutessaan hieraista valuvaa pillua. Välillä sitten voi hieroa jotain muuta kohtaa kehossani, kuten rintaani tai reisiäni. Polvikin tuntyy varmasti mukavalta, kun pitää kunnolla samalla kahvasta kiinni. Eikä se kahvalle istuminenkaan varmasti huonolta tunnu, vai mitä veikkaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä haluat itse runkata?? Enkö minä kelpaa runkkaamaan sua, voisin rukata sinut mun rinnoille 💋
        Nainen 25 espoosta.

        Vain demarit uskoo tollaseen kusetukseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä haluat itse runkata?? Enkö minä kelpaa runkkaamaan sua, voisin rukata sinut mun rinnoille 💋
        Nainen 25 espoosta.

        Olet nainen 25 mun makuun. Sovitaanko ensiviikolla tapaaminen, niin nähdään minkälainen niagara siellä odottaa. Saat hangata märkää pilluasi ihan mihin vaat tahdot.
        Onko sulla kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nainen 25 mun makuun. Sovitaanko ensiviikolla tapaaminen, niin nähdään minkälainen niagara siellä odottaa. Saat hangata märkää pilluasi ihan mihin vaat tahdot.
        Onko sulla kik?

        Joo, nähdään keskiviikkona Sellossa varttia vaille. 💋
        Nainen 25 espoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, nähdään keskiviikkona Sellossa varttia vaille. 💋
        Nainen 25 espoosta.

        Siellä nähdään☺


      • Anonyymi

        Mulla on sillon parturi. Mut käviskö puolelta? 💋
        Nainen 25 espoosta.


      • Anonyymi

        Eiku, mulla on silloin parturi... asiakkaana. 💋
        Nainen 25 espoosta.


      • Anonyymi

        Täällä on vapaaehtoinen vaikka samantien lähtee Espooseen pesee sun pillua kielenkärjellä 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä haluat itse runkata?? Enkö minä kelpaa runkkaamaan sua, voisin rukata sinut mun rinnoille 💋
        Nainen 25 espoosta.

        Mä oon valmis, saat runkata ja imeä mun kullia niin paljo ku sielu sietää, mutta siitä annetaan vastapalvelus kielellä 🤤

        Jos seuraat tätä tai oot kiinnostunu, laita mulle email [email protected]

        Pääsen 2 tunnin sisällä Espooseen milloin vaan ja oon kiimasta kankea 😍♥️

        30v nuorimies, asun eteläsuomessa ja kohtuu hyvännäköinenkin 😉


    • Anonyymi

      Tykkään varsinkin, jos pillulla hangataan naamaa ja suuta. Valuva pillu on ihan paras siinä.

    • Anonyymi

      Moi,aivan ihana ajatus,tykkäisin kyllä,olen kiva,vapaa,nuorekas 56-vuotias suomalainen kundi...t.Arzi

    • Anonyymi

      Joo kyllä käy minulle

    • Anonyymi

      Märkä pillu on parasta huumetta, siihen jää koukkuun. Paras naamalle tuotuna, mut esim kädet (ei kämmenet), reidet ja olkapäät on kans hyviä paikkoja

    • Tykkään. Riippuu tosin vähän kohdasta... ;)

    • Anonyymi

      Miehenä rakastan pussyrubbingia, limaisena koko äijä pillulle tuoksuen.

    • Nautin, kun nainen istuu kasvojeni päälle, hankaa märkää pilluaan kasvoihini, nai kieltäni ja valuu mehujaan suuhuni. M65

    • Anonyymi

      kyllä tykkään märästä pakaroita tai kiveksiä vasten ihanaa luulen että laukeaisin myös

    • Anonyymi

      No tottakai savonmuallakin tykättäisiin että kosteaa pilluu hyväilisit vasten mun bodya.
      M 55v

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe