Tykkääkö miehet että teidän vartaloon hangataan märkää pillua, minä haluan hangata itseäni mies vartaloon niin että saan siitä orgasmin, minusta se on todella kiihottavaa. Nainen 25 espoosta.
Märkää pimppiä
31
2409
Vastaukset
- Anonyymi
No mikäs siinä kyllä se mulle ainakin sopii
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Tottakai tykkän! Mätkä pillu on ihana! Mieluisinta on, kun märkää pillua hangataan kieltäni vasten.
- Anonyymi
Todella hienoa ,varsinkin peniksen kohdalta tai kasvojen että voin samalla nuolla pimppiä .
- Anonyymi
Siis mun pillu on todellakin Märkä, eikä mikään kostea, vaan valun tosiaan pitkin reisiä ja sääriä. Niin että se ihan oikeasti kunnon pesu minkä saat, jos vielä kiinnostaa niin olen käytettävissä.
Nainen 25 Espoosta- Anonyymi
Etanaseksiä 🐌🤮
- Anonyymi
Pimppi, joka valuu pitkin reisiä on ihanan kiihoittava! Se näky, kun nainen avaa reidet ja niiden välille venyy kiimaliimasta säie, se on jotain uskomattoman ihanaa. Sitä parempaa on vain se, kun pääsee kielellä maistamaan tuota herkkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimppi, joka valuu pitkin reisiä on ihanan kiihoittava! Se näky, kun nainen avaa reidet ja niiden välille venyy kiimaliimasta säie, se on jotain uskomattoman ihanaa. Sitä parempaa on vain se, kun pääsee kielellä maistamaan tuota herkkua.
Juuri noin minä valun, siksi mun on sheivattava alapää karvattomaksi koska karvat on ihan tahmean märkänä aina sekstatessa, ja muutenkin on kivempi hangata paljasta pillua miestä vasten.
Nainen 25 espoosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin minä valun, siksi mun on sheivattava alapää karvattomaksi koska karvat on ihan tahmean märkänä aina sekstatessa, ja muutenkin on kivempi hangata paljasta pillua miestä vasten.
Nainen 25 espoostaHaluisin kokea tän, runkata samalla itseäni. Otatkos kylään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin kokea tän, runkata samalla itseäni. Otatkos kylään?
Miks sä haluat itse runkata?? Enkö minä kelpaa runkkaamaan sua, voisin rukata sinut mun rinnoille 💋
Nainen 25 espoosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen 25 espoostaKarvaton pillu on niin kaunis, erityisesti juuri tuollaisena märkyydestä kiiltävänä. Erityisesti pidän sellaisesta leikistä, että makaan selälläni ja työnnän kieleni jäykkänä ulos ja ylös, sitten sitä vasten voi halutessaan hieraista valuvaa pillua. Välillä sitten voi hieroa jotain muuta kohtaa kehossani, kuten rintaani tai reisiäni. Polvikin tuntyy varmasti mukavalta, kun pitää kunnolla samalla kahvasta kiinni. Eikä se kahvalle istuminenkaan varmasti huonolta tunnu, vai mitä veikkaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sä haluat itse runkata?? Enkö minä kelpaa runkkaamaan sua, voisin rukata sinut mun rinnoille 💋
Nainen 25 espoosta.Vain demarit uskoo tollaseen kusetukseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen 25 espoosta.Olet nainen 25 mun makuun. Sovitaanko ensiviikolla tapaaminen, niin nähdään minkälainen niagara siellä odottaa. Saat hangata märkää pilluasi ihan mihin vaat tahdot.
Onko sulla kik? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen 25 mun makuun. Sovitaanko ensiviikolla tapaaminen, niin nähdään minkälainen niagara siellä odottaa. Saat hangata märkää pilluasi ihan mihin vaat tahdot.
Onko sulla kik?Joo, nähdään keskiviikkona Sellossa varttia vaille. 💋
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nähdään keskiviikkona Sellossa varttia vaille. 💋
Nainen 25 espoosta.Siellä nähdään☺
- Anonyymi
Mulla on sillon parturi. Mut käviskö puolelta? 💋
Eiku, mulla on silloin parturi... asiakkaana. 💋
Täällä on vapaaehtoinen vaikka samantien lähtee Espooseen pesee sun pillua kielenkärjellä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen 25 espoosta.Mä oon valmis, saat runkata ja imeä mun kullia niin paljo ku sielu sietää, mutta siitä annetaan vastapalvelus kielellä 🤤
Jos seuraat tätä tai oot kiinnostunu, laita mulle email [email protected]
Pääsen 2 tunnin sisällä Espooseen milloin vaan ja oon kiimasta kankea 😍♥️
30v nuorimies, asun eteläsuomessa ja kohtuu hyvännäköinenkin 😉
- Anonyymi
Tykkään varsinkin, jos pillulla hangataan naamaa ja suuta. Valuva pillu on ihan paras siinä.
- Anonyymi
Moi,aivan ihana ajatus,tykkäisin kyllä,olen kiva,vapaa,nuorekas 56-vuotias suomalainen kundi...t.Arzi
- Anonyymi
Joo kyllä käy minulle
- Anonyymi
Märkä pillu on parasta huumetta, siihen jää koukkuun. Paras naamalle tuotuna, mut esim kädet (ei kämmenet), reidet ja olkapäät on kans hyviä paikkoja
Tykkään. Riippuu tosin vähän kohdasta... ;)
- Anonyymi
Miehenä rakastan pussyrubbingia, limaisena koko äijä pillulle tuoksuen.
Nautin, kun nainen istuu kasvojeni päälle, hankaa märkää pilluaan kasvoihini, nai kieltäni ja valuu mehujaan suuhuni. M65
- Anonyymi
kyllä tykkään märästä pakaroita tai kiveksiä vasten ihanaa luulen että laukeaisin myös
- Anonyymi
No tottakai savonmuallakin tykättäisiin että kosteaa pilluu hyväilisit vasten mun bodya.
M 55v
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116