Auttakaa mua!

^^Anni^^

miten sopii rapu ja kauris??? olis kiva kuulla kokemuksii tai jotain... kertokaa kokemuksii...

12

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

Huonosti, toinen vedessä, toinen maalla.
      Kevättä

• Härkänaikkonen

Kuule sitä ei tiedä ku yrittämällä! Ei horoskoopit mitään kerro! Exä oli neitsyt samoin nykyinen, aivan erilaisia ihmisiä. Mitä horoskooppeihin uskoo, hölynpölyä ne on! Elämä kertoo totuuden!

• aivo pää

ei ne sovi oikeen...

• täydellisesti

Ovat täydellinen pari.

• =DD
        täydellisesti kirjoitti:

Ovat täydellinen pari.

NAM, kyllä sopii!:) tähän asti ainaki kaikki on mennyt niin hyvin ettei tarvitse epäröidä edes. huumori ja seksi menee yksiin;)

• Kuikelokaikelo
        =DD kirjoitti:

NAM, kyllä sopii!:) tähän asti ainaki kaikki on mennyt niin hyvin ettei tarvitse epäröidä edes. huumori ja seksi menee yksiin;)

Ehkä anni ei kuitenkaan vielä seksisuhdetta hae, päätellen siitä että kyselee horoskooppien mukaan sopiiko hänelle mikäkin mies. Todennäköisesti ei ole iältään kypsä sellaiseen..

• Anni.90
        Kuikelokaikelo kirjoitti:

Ehkä anni ei kuitenkaan vielä seksisuhdetta hae, päätellen siitä että kyselee horoskooppien mukaan sopiiko hänelle mikäkin mies. Todennäköisesti ei ole iältään kypsä sellaiseen..

miten sä voit tietää mitä mä haen... mä oon viistoista ja kypsä ihan mihin vaan... mulla on poikaystävä ja sä et kuule ees tiiä mitä me ollaan tehty... :D

• Anni.90
        =DD kirjoitti:

toi lohduttaa mua... kun muut on sanonu et ne ei sovi.. :) kiitos siitä... :)

• Anni.90 kirjoitti:

toi lohduttaa mua... kun muut on sanonu et ne ei sovi.. :) kiitos siitä... :)

riipuu kumpi on kumpikin. mutta sulla on kyllä oikea johdateinen päätelmä jotta sanoisin jotta eivät ole niitä kaikein parhaampia yhdistelmiä.
        sillä jompi kumpi täytyy joustaa taikka paremmin monemmat joustaa sopiuvasti.
        silloin yhteis elo on mahdolista. muten huomaat siihen ei voi vastata kuminkaa päin.
        mutta myöskintärkeä jotta kumpikaan ei saa aliostaa toista mitenkään.
        sillä jos nämä käy toteen silloin on mitä loistavin pari.

• päivän paras
        Anni.90 kirjoitti:

miten sä voit tietää mitä mä haen... mä oon viistoista ja kypsä ihan mihin vaan... mulla on poikaystävä ja sä et kuule ees tiiä mitä me ollaan tehty... :D

nyt voin lähtä nukkuu ku sain hyvät naurut, päivän paras vitsi toi viesti.. hihhihhii

ihan ku jostain sketsistä... "mä oon jo niin iso et mäpä uskallan tehä mitä vaan"... hihhii

Ravut on sit niin ihania! Ja huvittavia!

no joo! Öitä

• gem

..sopia, koska luin jostain että vastakkaiset merkit sopivat toisilleen, ja kartallahan kauris on rapua vastapäätä!

• PHH

OLEN ITSE RAPU JA MIEHENI ON KAURIS OLEMME OLLET YKSISSÄ 25 VUOTTA.JOS SE SINULLE JOTAIN KERTOO.
      HELPPOA ELÄMÄÄ EI OLEKKAAN KUN KAKSI ASUU SAMAN KATON ALLA. OLI TÄHTIMERKIT MIKÄ VAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3775
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3320
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      69
      3206
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2780
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2352
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1923
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      33
      1903
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1891
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1729
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1708
    Aihe