Auttakaa mua!

^^Anni^^

miten sopii rapu ja kauris??? olis kiva kuulla kokemuksii tai jotain... kertokaa kokemuksii...

12

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

Huonosti, toinen vedessä, toinen maalla.
      Kevättä

• Härkänaikkonen

Kuule sitä ei tiedä ku yrittämällä! Ei horoskoopit mitään kerro! Exä oli neitsyt samoin nykyinen, aivan erilaisia ihmisiä. Mitä horoskooppeihin uskoo, hölynpölyä ne on! Elämä kertoo totuuden!

• aivo pää

ei ne sovi oikeen...

• täydellisesti

Ovat täydellinen pari.

• =DD
        täydellisesti kirjoitti:

Ovat täydellinen pari.

NAM, kyllä sopii!:) tähän asti ainaki kaikki on mennyt niin hyvin ettei tarvitse epäröidä edes. huumori ja seksi menee yksiin;)

• Kuikelokaikelo
        =DD kirjoitti:

NAM, kyllä sopii!:) tähän asti ainaki kaikki on mennyt niin hyvin ettei tarvitse epäröidä edes. huumori ja seksi menee yksiin;)

Ehkä anni ei kuitenkaan vielä seksisuhdetta hae, päätellen siitä että kyselee horoskooppien mukaan sopiiko hänelle mikäkin mies. Todennäköisesti ei ole iältään kypsä sellaiseen..

• Anni.90
        Kuikelokaikelo kirjoitti:

Ehkä anni ei kuitenkaan vielä seksisuhdetta hae, päätellen siitä että kyselee horoskooppien mukaan sopiiko hänelle mikäkin mies. Todennäköisesti ei ole iältään kypsä sellaiseen..

miten sä voit tietää mitä mä haen... mä oon viistoista ja kypsä ihan mihin vaan... mulla on poikaystävä ja sä et kuule ees tiiä mitä me ollaan tehty... :D

• Anni.90
        =DD kirjoitti:

toi lohduttaa mua... kun muut on sanonu et ne ei sovi.. :) kiitos siitä... :)

• Anni.90 kirjoitti:

toi lohduttaa mua... kun muut on sanonu et ne ei sovi.. :) kiitos siitä... :)

riipuu kumpi on kumpikin. mutta sulla on kyllä oikea johdateinen päätelmä jotta sanoisin jotta eivät ole niitä kaikein parhaampia yhdistelmiä.
        sillä jompi kumpi täytyy joustaa taikka paremmin monemmat joustaa sopiuvasti.
        silloin yhteis elo on mahdolista. muten huomaat siihen ei voi vastata kuminkaa päin.
        mutta myöskintärkeä jotta kumpikaan ei saa aliostaa toista mitenkään.
        sillä jos nämä käy toteen silloin on mitä loistavin pari.

• päivän paras
        Anni.90 kirjoitti:

miten sä voit tietää mitä mä haen... mä oon viistoista ja kypsä ihan mihin vaan... mulla on poikaystävä ja sä et kuule ees tiiä mitä me ollaan tehty... :D

nyt voin lähtä nukkuu ku sain hyvät naurut, päivän paras vitsi toi viesti.. hihhihhii

ihan ku jostain sketsistä... "mä oon jo niin iso et mäpä uskallan tehä mitä vaan"... hihhii

Ravut on sit niin ihania! Ja huvittavia!

no joo! Öitä

• gem

..sopia, koska luin jostain että vastakkaiset merkit sopivat toisilleen, ja kartallahan kauris on rapua vastapäätä!

• PHH

OLEN ITSE RAPU JA MIEHENI ON KAURIS OLEMME OLLET YKSISSÄ 25 VUOTTA.JOS SE SINULLE JOTAIN KERTOO.
      HELPPOA ELÄMÄÄ EI OLEKKAAN KUN KAKSI ASUU SAMAN KATON ALLA. OLI TÄHTIMERKIT MIKÄ VAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27