Miten niin Marsmönkijä

Anonyymi

Onko tottavie Maalaisilla tuollaista tekniikkaa mitä laskeutumisvideo esitti? todennäköisesti feikki ja kärry fyömii jossain kohtaa Maassa. Enkä ole tyhmä lättäri ja eihän Kuussakaan ole käyty.

43

52

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tämän maailman eliittitoimijat renkeineen osaavat kusettaa kansan varoja taskuihinsa monin tavoin.
      NASA on yksi rahastaja.

      Eikä tarvitse olla tyhmä lättäri ymmärtääkseen ettei Kuussa ole käyty.
      Toki se on portti kaiken muunkin epäilyyn että varo vain ettet ryhdy epäilelemään liikoja...

      • Anonyymi

        Kovasti yrittää uusnatsi kusettaa, mutta ei taida Suomesta löytyä tarpeeksi monia kusetettavia jotta niiltä mangutuilla huijausrahoilla voisi saada enempää kuin kossupullon. Uusnatseilu on yksi monista valhehuuhaista joihin hyväuskoiset sortuvat ja kun yhteen idioottivalheeseen on alettu uskoa niin uusiin sortuu aina helpommin ja helpommin. Koskaan ei huuhaahuoran pööhön kuitenkaan mahdu epäillä niitä huuhaalähteitä itseään eiköä kysellä miksi muutamat huuhaamaisterit elävät niin leveästi vaikka kaiken maailman salaseurat ja -liitot heitä metsästää tultuaan "paljastetuiksi".


      • Anonyymi

        Kuulemma Grönlannissa kuvattu mönkijä ja nasan kuvausryhmä


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä, ettet ole tyhmä lättäri, MUTTA, Kuussa on käyty ja mönkijä mönkii Marsissa.

      • Anonyymi

        Lättäriä tyhmempiä ovat tyypit jotka uskovat Kuussakäynteihin ja Marsmönkijöihin.
        Heitä halveksun aivostyinä tylsimyksinä.


      • Anonyymi

        Onko tuon laskeutujan koelentoja tehty Maassa joka suihkumoottoreillaan jarruttaen vei kärryn pintaan. Videon mukaan alus ponkaisi takaisin ylös; mihin meni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuon laskeutujan koelentoja tehty Maassa joka suihkumoottoreillaan jarruttaen vei kärryn pintaan. Videon mukaan alus ponkaisi takaisin ylös; mihin meni?

        Kerropa testaako Toyota nelivetojaan tulivuoren kraaterissa? Eräs jäbä reissasi Etiopiaan ajaakseen Hiluxillaan Erta Alen yli. Ei päässyt edes järven laidalle ennen kuin moottori hyytyi ja sen jälkeen kuski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lättäriä tyhmempiä ovat tyypit jotka uskovat Kuussakäynteihin ja Marsmönkijöihin.
        Heitä halveksun aivostyinä tylsimyksinä.

        Halveksin aivopestyinä tylsimyksinä tyyppejä, jotka eivät usko kuumatkoihin tai Marsmönkijöihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halveksin aivopestyinä tylsimyksinä tyyppejä, jotka eivät usko kuumatkoihin tai Marsmönkijöihin!

        Kuinka toi radio-ohjaus toimiin noin kauas kun sieltä viesti kestää tulla maahan 11 minuuttia Sehän törmäilee vaikka mihin ennen kuin sitä ehtii korjailemaan ohjausta. Vai toimiiko se niin kuitenkin reaali-ajassa eli samaan aikaan kun näet esim. sen kameran kuvan niin muukin radioliikenne toimiin samaan aikaan. Emmehän me tajua että joku valo tulee kaukaisesta tähdestä vaikka vuoden päästä aistiimme vaan me aistimme sen tässä ja nyt. Jos joku tähti vaikka sammuu ja näemme sen niin se on sammunut vaikka jo vuosia sitten mutta meille se sammuin juuri nyt kun sen näemme. Sitä viivettä emme näe vaan se on nyt. Nyt se sammui vaikka se sammui jo ajat sitten. Tajuatteko. Mutta en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. Saamme kuvan kun mönkijä viipeltää Marssin pinnalla ja sen ekan kuvat tulo maahan kesti 11 minuuttia mutta se jatkuu katkeamatta ja jos nyt j haluamme vaikka ohjata mönkijää kun näemme kuvasta että se on törmäämässä johonkin niin korjaamme sen kulkua. Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. Emme me enää sitää 11 minuutin viivettä näe. Korjaa jos olen väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka toi radio-ohjaus toimiin noin kauas kun sieltä viesti kestää tulla maahan 11 minuuttia Sehän törmäilee vaikka mihin ennen kuin sitä ehtii korjailemaan ohjausta. Vai toimiiko se niin kuitenkin reaali-ajassa eli samaan aikaan kun näet esim. sen kameran kuvan niin muukin radioliikenne toimiin samaan aikaan. Emmehän me tajua että joku valo tulee kaukaisesta tähdestä vaikka vuoden päästä aistiimme vaan me aistimme sen tässä ja nyt. Jos joku tähti vaikka sammuu ja näemme sen niin se on sammunut vaikka jo vuosia sitten mutta meille se sammuin juuri nyt kun sen näemme. Sitä viivettä emme näe vaan se on nyt. Nyt se sammui vaikka se sammui jo ajat sitten. Tajuatteko. Mutta en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. Saamme kuvan kun mönkijä viipeltää Marssin pinnalla ja sen ekan kuvat tulo maahan kesti 11 minuuttia mutta se jatkuu katkeamatta ja jos nyt j haluamme vaikka ohjata mönkijää kun näemme kuvasta että se on törmäämässä johonkin niin korjaamme sen kulkua. Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. Emme me enää sitää 11 minuutin viivettä näe. Korjaa jos olen väärässä.

        Kiitoksia koska olet ajatellut asiaa ja julkitoit sen kansantajuisesti.

        On toki hauskaa ajatella että Kuukäynnit ja Marsmatkat olisivat tosia mutta vain ääliöt uskovat näiden olevan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka toi radio-ohjaus toimiin noin kauas kun sieltä viesti kestää tulla maahan 11 minuuttia Sehän törmäilee vaikka mihin ennen kuin sitä ehtii korjailemaan ohjausta. Vai toimiiko se niin kuitenkin reaali-ajassa eli samaan aikaan kun näet esim. sen kameran kuvan niin muukin radioliikenne toimiin samaan aikaan. Emmehän me tajua että joku valo tulee kaukaisesta tähdestä vaikka vuoden päästä aistiimme vaan me aistimme sen tässä ja nyt. Jos joku tähti vaikka sammuu ja näemme sen niin se on sammunut vaikka jo vuosia sitten mutta meille se sammuin juuri nyt kun sen näemme. Sitä viivettä emme näe vaan se on nyt. Nyt se sammui vaikka se sammui jo ajat sitten. Tajuatteko. Mutta en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. Saamme kuvan kun mönkijä viipeltää Marssin pinnalla ja sen ekan kuvat tulo maahan kesti 11 minuuttia mutta se jatkuu katkeamatta ja jos nyt j haluamme vaikka ohjata mönkijää kun näemme kuvasta että se on törmäämässä johonkin niin korjaamme sen kulkua. Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. Emme me enää sitää 11 minuutin viivettä näe. Korjaa jos olen väärässä.

        Olet väärässä pipipää.

        Kuinka toi radio-ohjaus toimiin noin kauas kun sieltä viesti kestää tulla maahan 11 minuuttia Sehän törmäilee vaikka mihin ennen kuin sitä ehtii korjailemaan ohjausta. "

        Tyhjiössä ei törmäillä. Ainoastaan riittävän tehokas lähetin ja vastaanotin tarvitaan. Mönkijää itseään ohjataan hyvin harkitusti.

        "Vai toimiiko se niin kuitenkin reaali-ajassa eli samaan aikaan kun näet esim. sen kameran kuvan niin muukin radioliikenne toimiin samaan aikaan. "

        Ei.

        "Emmehän me t Jos joku tähti vaikka sammuu ja näemme sen niin se on sammunut vaikka jo vuosia sitten mutta meille se sammuin juuri nyt kun sen näemme. Sitä viivettä emme näe vaan se on nyt. Nyt se sammui vaikka se sammui jo ajat sitten.ajua että joku valo tulee kaukaisesta tähdestä vaikka vuoden päästä aistiimme vaan me aistimme sen tässä ja nyt. "

        Mitä yrität hämäillä?

        " Tajuatteko. Mutta en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. "

        Minä tajuan. Sinä et tajua koska olet typerä huuhaahuora.

        "Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. "

        Se toimii valon nopeudella. Riippuu etäisyyksisä.

        "Saamme kuvan kun mönkijä viipeltää Marssin pinnalla ja sen ekan kuvat tulo maahan kesti 11 minuuttia mutta se jatkuu katkeamatta ja jos nyt j haluamme vaikka ohjata mönkijää kun näemme kuvasta että se on törmäämässä johonkin niin korjaamme sen kulkua. "

        Sen takia mönkijää ohjataan komentosarjoilla. Sille annetaan ohjeet tehdä jokin tehtävä, ne lähetetään ja mönkijä toteuttaa annetut ohjeet. Sen jälkeen mönkijä kertoo tehneensä tehtävät.

        "Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. "

        Kun mönkijä kertoo tehneensä tehtävän se on jo tehnyt sen 11 minuuttia sitten.

        "Emme me enää sitää 11 minuutin viivettä näe. Korjaa jos olen väärässä. "

        Viivettä ei näe saapuvassa kuvassa, mutta se että kuvan saapumiseen kestää aikaa on viive. Kukaan ei edes oleta saavansa reaaliaikaista kuvaa.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kiitoksia koska olet ajatellut asiaa ja julkitoit sen kansantajuisesti.

        On toki hauskaa ajatella että Kuukäynnit ja Marsmatkat olisivat tosia mutta vain ääliöt uskovat näiden olevan totta.

        Vain ääliöt epäilevät aina ja kaikkia todisteita! Eikö ole vaikeaa elää, kun kaiken aikaa pitää olla koko muun maailman kanssa erimieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka toi radio-ohjaus toimiin noin kauas kun sieltä viesti kestää tulla maahan 11 minuuttia Sehän törmäilee vaikka mihin ennen kuin sitä ehtii korjailemaan ohjausta. Vai toimiiko se niin kuitenkin reaali-ajassa eli samaan aikaan kun näet esim. sen kameran kuvan niin muukin radioliikenne toimiin samaan aikaan. Emmehän me tajua että joku valo tulee kaukaisesta tähdestä vaikka vuoden päästä aistiimme vaan me aistimme sen tässä ja nyt. Jos joku tähti vaikka sammuu ja näemme sen niin se on sammunut vaikka jo vuosia sitten mutta meille se sammuin juuri nyt kun sen näemme. Sitä viivettä emme näe vaan se on nyt. Nyt se sammui vaikka se sammui jo ajat sitten. Tajuatteko. Mutta en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. Saamme kuvan kun mönkijä viipeltää Marssin pinnalla ja sen ekan kuvat tulo maahan kesti 11 minuuttia mutta se jatkuu katkeamatta ja jos nyt j haluamme vaikka ohjata mönkijää kun näemme kuvasta että se on törmäämässä johonkin niin korjaamme sen kulkua. Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. Emme me enää sitää 11 minuutin viivettä näe. Korjaa jos olen väärässä.

        Synonyymi
        19.02.2021 16:15
        UUSI

        Olet väärässä pipipää. (sinä)

        Mitä yrität hämäillä? (sinä)

        "Minä en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. " (minä)

        Minä tajuan. Sinä et tajua koska olet typerä huuhaahuora. (sinä)

        "Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. " (minä)

        Se toimii valon nopeudella. Riippuu etäisyyksistä. (sinä)

        "Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. " (minä)

        Kun mönkijä kertoo tehneensä tehtävän se on jo tehnyt sen 11 minuuttia sitten. (sinä)

        Viivettä ei näe saapuvassa kuvassa, mutta se että kuvan saapumiseen kestää aikaa on viive. Kukaan ei edes oleta saavansa reaaliaikaista kuvaa. (sinä)

        Kiitos valaisevasta oppitunnista. Mä oun pipipää ja huuhaahuora ja yritän hämäillä. (minä)

        Päteekö sama kun näen auringon. Valo tulee sieltä valon nopeudella vielä kauemmin kuin 11 minuuttia mutta äsken juuri katsoin aurinkoa kun kävin ulkona. Se loisti siellä utuisesti pilviharson takaa. Pystyi hyvin katsomaan sitä ettei se häikäissyt mitenkään. Nyt kysyn sinulta joka näytät olevan niin saatanan viisas että onko tuo kuva reaaliaikainen kuva kun en näe sitä viivettä. Onhan se eri asia lähettää vaikka käskysarja mönkijälle joka kestää sitten sen 11 minuuttia jolloin se saa sen ja sitten se suorittaa sen ja lähettää takaisin tiedon että käskysarja on suoritettu johon myös menee nuo 11 minuuttia, joten kun Nasu eiku anteeks Nasa lähettää mönkijälle käskyn vaikka mennä eteen päin kymmenen metriä johon ei kauaa aikaa tuhraudu ja sitten se lähettää nasulle - anteeks Nasalle viestin että nyt sitä ollaan menty kymmenen metriä eteen päin niin mitäs seuraavaksi niin tähän on kulunut aikaa yli 22 minuuttia. Näinkö se menee. Vai mitäs entinen Nasa asiantuntija nasu tähän sanoo. (minä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synonyymi
        19.02.2021 16:15
        UUSI

        Olet väärässä pipipää. (sinä)

        Mitä yrität hämäillä? (sinä)

        "Minä en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. " (minä)

        Minä tajuan. Sinä et tajua koska olet typerä huuhaahuora. (sinä)

        "Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. " (minä)

        Se toimii valon nopeudella. Riippuu etäisyyksistä. (sinä)

        "Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. " (minä)

        Kun mönkijä kertoo tehneensä tehtävän se on jo tehnyt sen 11 minuuttia sitten. (sinä)

        Viivettä ei näe saapuvassa kuvassa, mutta se että kuvan saapumiseen kestää aikaa on viive. Kukaan ei edes oleta saavansa reaaliaikaista kuvaa. (sinä)

        Kiitos valaisevasta oppitunnista. Mä oun pipipää ja huuhaahuora ja yritän hämäillä. (minä)

        Päteekö sama kun näen auringon. Valo tulee sieltä valon nopeudella vielä kauemmin kuin 11 minuuttia mutta äsken juuri katsoin aurinkoa kun kävin ulkona. Se loisti siellä utuisesti pilviharson takaa. Pystyi hyvin katsomaan sitä ettei se häikäissyt mitenkään. Nyt kysyn sinulta joka näytät olevan niin saatanan viisas että onko tuo kuva reaaliaikainen kuva kun en näe sitä viivettä. Onhan se eri asia lähettää vaikka käskysarja mönkijälle joka kestää sitten sen 11 minuuttia jolloin se saa sen ja sitten se suorittaa sen ja lähettää takaisin tiedon että käskysarja on suoritettu johon myös menee nuo 11 minuuttia, joten kun Nasu eiku anteeks Nasa lähettää mönkijälle käskyn vaikka mennä eteen päin kymmenen metriä johon ei kauaa aikaa tuhraudu ja sitten se lähettää nasulle - anteeks Nasalle viestin että nyt sitä ollaan menty kymmenen metriä eteen päin niin mitäs seuraavaksi niin tähän on kulunut aikaa yli 22 minuuttia. Näinkö se menee. Vai mitäs entinen Nasa asiantuntija nasu tähän sanoo. (minä)

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Miehittämätön_ilma-alus

        Kyllähän ton vielä ymmärtää mutta kun etäisyttä ohjattavaan kohteeseen tulee miljoonia kilometrejä niin entä sitten


      • Anonyymi

        https://en.wikipedia.org/wiki/Unmanned_aerial_vehicle

        Tää aukee. Voit hakea listasta kielen Suomi

        Uutisissa oli kun Nasan porukka tuulettaa kun mönkijä laskeutuu Marssin pinnalle. He hyppäävät ilmaan ja nostelevat käsiään ylös. Missä vaiheessa he sen tekivät. Siinä vaiheessa kun näkivät kun mönkijä kosketti Marssin pintaa vai milloin kun viivettähän on 11 minuuttia kuvan saapumisessa Maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Unmanned_aerial_vehicle

        Tää aukee. Voit hakea listasta kielen Suomi

        Uutisissa oli kun Nasan porukka tuulettaa kun mönkijä laskeutuu Marssin pinnalle. He hyppäävät ilmaan ja nostelevat käsiään ylös. Missä vaiheessa he sen tekivät. Siinä vaiheessa kun näkivät kun mönkijä kosketti Marssin pintaa vai milloin kun viivettähän on 11 minuuttia kuvan saapumisessa Maahan.

        Koska huuhaahuora ei kykene edes alkukantaiseen kielioppiin ei hön myöskään tarvitse vastausta. Yleensä asioihin reagoidaan kun niistä tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä pipipää.

        Kuinka toi radio-ohjaus toimiin noin kauas kun sieltä viesti kestää tulla maahan 11 minuuttia Sehän törmäilee vaikka mihin ennen kuin sitä ehtii korjailemaan ohjausta. "

        Tyhjiössä ei törmäillä. Ainoastaan riittävän tehokas lähetin ja vastaanotin tarvitaan. Mönkijää itseään ohjataan hyvin harkitusti.

        "Vai toimiiko se niin kuitenkin reaali-ajassa eli samaan aikaan kun näet esim. sen kameran kuvan niin muukin radioliikenne toimiin samaan aikaan. "

        Ei.

        "Emmehän me t Jos joku tähti vaikka sammuu ja näemme sen niin se on sammunut vaikka jo vuosia sitten mutta meille se sammuin juuri nyt kun sen näemme. Sitä viivettä emme näe vaan se on nyt. Nyt se sammui vaikka se sammui jo ajat sitten.ajua että joku valo tulee kaukaisesta tähdestä vaikka vuoden päästä aistiimme vaan me aistimme sen tässä ja nyt. "

        Mitä yrität hämäillä?

        " Tajuatteko. Mutta en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. "

        Minä tajuan. Sinä et tajua koska olet typerä huuhaahuora.

        "Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. "

        Se toimii valon nopeudella. Riippuu etäisyyksisä.

        "Saamme kuvan kun mönkijä viipeltää Marssin pinnalla ja sen ekan kuvat tulo maahan kesti 11 minuuttia mutta se jatkuu katkeamatta ja jos nyt j haluamme vaikka ohjata mönkijää kun näemme kuvasta että se on törmäämässä johonkin niin korjaamme sen kulkua. "

        Sen takia mönkijää ohjataan komentosarjoilla. Sille annetaan ohjeet tehdä jokin tehtävä, ne lähetetään ja mönkijä toteuttaa annetut ohjeet. Sen jälkeen mönkijä kertoo tehneensä tehtävät.

        "Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. "

        Kun mönkijä kertoo tehneensä tehtävän se on jo tehnyt sen 11 minuuttia sitten.

        "Emme me enää sitää 11 minuutin viivettä näe. Korjaa jos olen väärässä. "

        Viivettä ei näe saapuvassa kuvassa, mutta se että kuvan saapumiseen kestää aikaa on viive. Kukaan ei edes oleta saavansa reaaliaikaista kuvaa.

        Robotti ohjaa laskeutumisen kuten aikaan esim Neuvostoliiton Kuupadan. tosin siihen aikaan robotit ei vielä yleisesti tienneet mikä on seinä. Ehkä silloinkin oli jo salaista marsilaisten tegnologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka toi radio-ohjaus toimiin noin kauas kun sieltä viesti kestää tulla maahan 11 minuuttia Sehän törmäilee vaikka mihin ennen kuin sitä ehtii korjailemaan ohjausta. Vai toimiiko se niin kuitenkin reaali-ajassa eli samaan aikaan kun näet esim. sen kameran kuvan niin muukin radioliikenne toimiin samaan aikaan. Emmehän me tajua että joku valo tulee kaukaisesta tähdestä vaikka vuoden päästä aistiimme vaan me aistimme sen tässä ja nyt. Jos joku tähti vaikka sammuu ja näemme sen niin se on sammunut vaikka jo vuosia sitten mutta meille se sammuin juuri nyt kun sen näemme. Sitä viivettä emme näe vaan se on nyt. Nyt se sammui vaikka se sammui jo ajat sitten. Tajuatteko. Mutta en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. Saamme kuvan kun mönkijä viipeltää Marssin pinnalla ja sen ekan kuvat tulo maahan kesti 11 minuuttia mutta se jatkuu katkeamatta ja jos nyt j haluamme vaikka ohjata mönkijää kun näemme kuvasta että se on törmäämässä johonkin niin korjaamme sen kulkua. Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. Emme me enää sitää 11 minuutin viivettä näe. Korjaa jos olen väärässä.

        Tämän uusimman mönkijän ominaisuuksia en ole nähnyt, sanovat sen pohjautuvan edelliseen, Curiosity-mönkijään. Sen huippunopeus oli 90m tunnissa, keskinopeus 30m tunnissa, että sellaista "vipellystä"! Siinä on ajoesteitä tarkastavat kamerat, eikä sitä tietenkään reaaliaikaisesti voi ohjata, sille annetaan tehtävä edetä johonkin pisteeseen.
        Curiosityn tiedoissa oli, että radiosingnaalin tulo maahan kesti 14minuuttia.
        Tämä uusin on jo viides marsin pinnalle laskeutunut luotain, joten ei ole enää mitään uutta.

        Muutoin, kuukulkijoillakin kesti tiedonsiirto Maahan 3sek. eli ohjaajan nyt piti vain ennustaa tuleva tilanne, ei hullumpi periaate maantieliikenteessäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synonyymi
        19.02.2021 16:15
        UUSI

        Olet väärässä pipipää. (sinä)

        Mitä yrität hämäillä? (sinä)

        "Minä en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. " (minä)

        Minä tajuan. Sinä et tajua koska olet typerä huuhaahuora. (sinä)

        "Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. " (minä)

        Se toimii valon nopeudella. Riippuu etäisyyksistä. (sinä)

        "Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. " (minä)

        Kun mönkijä kertoo tehneensä tehtävän se on jo tehnyt sen 11 minuuttia sitten. (sinä)

        Viivettä ei näe saapuvassa kuvassa, mutta se että kuvan saapumiseen kestää aikaa on viive. Kukaan ei edes oleta saavansa reaaliaikaista kuvaa. (sinä)

        Kiitos valaisevasta oppitunnista. Mä oun pipipää ja huuhaahuora ja yritän hämäillä. (minä)

        Päteekö sama kun näen auringon. Valo tulee sieltä valon nopeudella vielä kauemmin kuin 11 minuuttia mutta äsken juuri katsoin aurinkoa kun kävin ulkona. Se loisti siellä utuisesti pilviharson takaa. Pystyi hyvin katsomaan sitä ettei se häikäissyt mitenkään. Nyt kysyn sinulta joka näytät olevan niin saatanan viisas että onko tuo kuva reaaliaikainen kuva kun en näe sitä viivettä. Onhan se eri asia lähettää vaikka käskysarja mönkijälle joka kestää sitten sen 11 minuuttia jolloin se saa sen ja sitten se suorittaa sen ja lähettää takaisin tiedon että käskysarja on suoritettu johon myös menee nuo 11 minuuttia, joten kun Nasu eiku anteeks Nasa lähettää mönkijälle käskyn vaikka mennä eteen päin kymmenen metriä johon ei kauaa aikaa tuhraudu ja sitten se lähettää nasulle - anteeks Nasalle viestin että nyt sitä ollaan menty kymmenen metriä eteen päin niin mitäs seuraavaksi niin tähän on kulunut aikaa yli 22 minuuttia. Näinkö se menee. Vai mitäs entinen Nasa asiantuntija nasu tähän sanoo. (minä)

        Avuton yritys olla sarkastinen huuhaahuoralta. Itse asiassa aurinko on lähempänä Maata kuin Mars. Aurinko jonka näet on Aurinko kahdeksan minuuttia sitten. Sen verran aikaa valolta kesti saapua sieltä verkkokalvollesi. Kaikki näkemäsi on viiveellistä. Ainoastaan sen kesto vaihtelee.

        "Onhan se eri asia lähettää vaikka käskysarja mönkijälle joka kestää sitten sen 11 minuuttia jolloin se saa sen ja sitten se suorittaa sen ja lähettää takaisin tiedon että käskysarja on suoritettu johon myös menee nuo 11 minuuttia, joten kun Nasu eiku anteeks Nasa lähettää mönkijälle käskyn vaikka mennä eteen päin kymmenen metriä johon ei kauaa aikaa tuhraudu ja sitten se lähettää nasulle - anteeks Nasalle viestin että nyt sitä ollaan menty kymmenen metriä eteen päin niin mitäs seuraavaksi niin tähän on kulunut aikaa yli 22 minuuttia. Näinkö se menee. Vai mitäs entinen Nasa asiantuntija nasu tähän sanoo. (minä) "

        Juuri noin. Mönkijä kuitenkin osaa tehdä ohjelmoituja toimenpiteitä esim. aja "testiohjelma A" koska "testiohjelma A" on jo valmiiksi mönkijän tiedossa. Avaruustutkimus on hidasta puuhaa etäisyyksien ollessa aika helvetin isoja. Asia mitä huuhaahuora ei halua ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka toi radio-ohjaus toimiin noin kauas kun sieltä viesti kestää tulla maahan 11 minuuttia Sehän törmäilee vaikka mihin ennen kuin sitä ehtii korjailemaan ohjausta. Vai toimiiko se niin kuitenkin reaali-ajassa eli samaan aikaan kun näet esim. sen kameran kuvan niin muukin radioliikenne toimiin samaan aikaan. Emmehän me tajua että joku valo tulee kaukaisesta tähdestä vaikka vuoden päästä aistiimme vaan me aistimme sen tässä ja nyt. Jos joku tähti vaikka sammuu ja näemme sen niin se on sammunut vaikka jo vuosia sitten mutta meille se sammuin juuri nyt kun sen näemme. Sitä viivettä emme näe vaan se on nyt. Nyt se sammui vaikka se sammui jo ajat sitten. Tajuatteko. Mutta en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. Saamme kuvan kun mönkijä viipeltää Marssin pinnalla ja sen ekan kuvat tulo maahan kesti 11 minuuttia mutta se jatkuu katkeamatta ja jos nyt j haluamme vaikka ohjata mönkijää kun näemme kuvasta että se on törmäämässä johonkin niin korjaamme sen kulkua. Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. Emme me enää sitää 11 minuutin viivettä näe. Korjaa jos olen väärässä.

        Mönkijä laskeutui automaation avulla. Eli tekoäly laskeutui. Kauko-ohjaus ei pitkän matkan takia voisi toimia tällaisissa tapauksissa, missä asiat tapahtuu liian nopeasti.

        Jatkossa voidaan lähettää komentoja sarjoina. Esim, liiku 2 metriä eteenpäin ja ota kuva. Sitten odotetaan ja annetaan uusi komentosarja.


      • Anonyymi

        Lättärit eivät ookkaan tyhmiä, vaan viisaita ja tiedostavia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synonyymi
        19.02.2021 16:15
        UUSI

        Olet väärässä pipipää. (sinä)

        Mitä yrität hämäillä? (sinä)

        "Minä en tiedä radioliikenteestä miten se toimii. " (minä)

        Minä tajuan. Sinä et tajua koska olet typerä huuhaahuora. (sinä)

        "Radio liikenne? Toimiiko sekin tässä ja nyt. " (minä)

        Se toimii valon nopeudella. Riippuu etäisyyksistä. (sinä)

        "Eikö se tapahdu samaan aikaan kun näemme kuvan. " (minä)

        Kun mönkijä kertoo tehneensä tehtävän se on jo tehnyt sen 11 minuuttia sitten. (sinä)

        Viivettä ei näe saapuvassa kuvassa, mutta se että kuvan saapumiseen kestää aikaa on viive. Kukaan ei edes oleta saavansa reaaliaikaista kuvaa. (sinä)

        Kiitos valaisevasta oppitunnista. Mä oun pipipää ja huuhaahuora ja yritän hämäillä. (minä)

        Päteekö sama kun näen auringon. Valo tulee sieltä valon nopeudella vielä kauemmin kuin 11 minuuttia mutta äsken juuri katsoin aurinkoa kun kävin ulkona. Se loisti siellä utuisesti pilviharson takaa. Pystyi hyvin katsomaan sitä ettei se häikäissyt mitenkään. Nyt kysyn sinulta joka näytät olevan niin saatanan viisas että onko tuo kuva reaaliaikainen kuva kun en näe sitä viivettä. Onhan se eri asia lähettää vaikka käskysarja mönkijälle joka kestää sitten sen 11 minuuttia jolloin se saa sen ja sitten se suorittaa sen ja lähettää takaisin tiedon että käskysarja on suoritettu johon myös menee nuo 11 minuuttia, joten kun Nasu eiku anteeks Nasa lähettää mönkijälle käskyn vaikka mennä eteen päin kymmenen metriä johon ei kauaa aikaa tuhraudu ja sitten se lähettää nasulle - anteeks Nasalle viestin että nyt sitä ollaan menty kymmenen metriä eteen päin niin mitäs seuraavaksi niin tähän on kulunut aikaa yli 22 minuuttia. Näinkö se menee. Vai mitäs entinen Nasa asiantuntija nasu tähän sanoo. (minä)

        Asiantuntija(sinä) olet näköjään päässäsi luonut ihan omat fysiikanlait joita, vastaan on hieman vaikea argumntoida, koska niissä ri ole päätä eikä häntää.
        Maapallo on Auringosta keskimäärin noin 150 miljoonan kilometrin etäisyydellä. Koska valon nopeus avaruuden tyhjiössä on noin 300 000 kilometriä sekunnissa, tähän matkaan siltä menee noin 500 sekuntia eli noin 8 minuuttia 20 sekuntia.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kiitoksia koska olet ajatellut asiaa ja julkitoit sen kansantajuisesti.

        On toki hauskaa ajatella että Kuukäynnit ja Marsmatkat olisivat tosia mutta vain ääliöt uskovat näiden olevan totta.

        Ei vaan ihmiset jotka pystyvät katsomaan todisteita neutraalisti, vain ymmärtämätön typerys ei usko että kuussa on käyty.


    • Ensimmäinen Perseverancen itsensä ottama laskeutumisvideo on luvassa julkisuuteen maanantaina. On teknisesti hyvin edistyksellistä, että salaliittoteoreetikot ovat pystyneet haukkumaan sen lyttyyn jo ennakkoon.

      Salkkari aivopieree valoakin nopeammin. ; )

      • Anonyymi

        Mikään filmi ei ole enää ihme. Kiitos peliteollisuuden, ajat on toiset kuin Nasan kuunousijan lähtövidon aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikään filmi ei ole enää ihme. Kiitos peliteollisuuden, ajat on toiset kuin Nasan kuunousijan lähtövidon aikaan.

        Kummastelen kovin että NASA lähetti tuon hyvin kalliin Perse- kulkijan Marsiin asti.

        Olisi ollut miljoona kertaa halvempaa feikata koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään filmi ei ole enää ihme. Kiitos peliteollisuuden, ajat on toiset kuin Nasan kuunousijan lähtövidon aikaan.

        Nyt kun meikäläinen on saanut haukkumanimen huuhaahuora niin kysyn ymmärrättekö viiveestä ja raeliaikaisesta mitään. Nasan henkilökunta katsoi kun mönkijä laskeutui Mars planeetan pinnalle ja se alkoi huutaa riemusta vasta sitten kun näki että laskeutuminen onnistui. Missä oli viive. Siinä laskeutumisessako. Kauanko sillä kesti lakeutua sieltä mistä kuva alkoi siihen kun se oli Marsin pinnalle. Nasan henkilökunta pidätteli henkeä sen ajan. Se ei ollut viivettä vaikka laskeutuminen kestikin jonkin aikaa. Kaikki tapahtui realiajassa.
        Tässä hyvä artikkeli viiveestä. Lukekaa ja ajatelkaa ennen kuin haukutte ketään huuhaaksi. Saatika huoraksi!

        https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/blogiarkisto/vesa_heikkinen?5400_m=12398


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun meikäläinen on saanut haukkumanimen huuhaahuora niin kysyn ymmärrättekö viiveestä ja raeliaikaisesta mitään. Nasan henkilökunta katsoi kun mönkijä laskeutui Mars planeetan pinnalle ja se alkoi huutaa riemusta vasta sitten kun näki että laskeutuminen onnistui. Missä oli viive. Siinä laskeutumisessako. Kauanko sillä kesti lakeutua sieltä mistä kuva alkoi siihen kun se oli Marsin pinnalle. Nasan henkilökunta pidätteli henkeä sen ajan. Se ei ollut viivettä vaikka laskeutuminen kestikin jonkin aikaa. Kaikki tapahtui realiajassa.
        Tässä hyvä artikkeli viiveestä. Lukekaa ja ajatelkaa ennen kuin haukutte ketään huuhaaksi. Saatika huoraksi!

        https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/blogiarkisto/vesa_heikkinen?5400_m=12398

        Hei vain "huuhaahuora". Joudun näin sinua kutsumaan koska parempaa yksilöityä tunnusta itsestäsi et ole meille antanut. Itse tuota nimitystä esiin tuonut.

        Eilen tuli livenä Juutuupilta Jeranismin suora 360:n asteen lähetys NASAn "hallintoeskuksesta" Perseen laskeutumisen aikaan. Siellä nähtiin aivan naurettavia reaktioita tai niiden puutetta sekä aivan älyttömiä "työntekijöiden" tietokonenäyttöjä.

        Lähetys katkaistiin nopeasti ja video poistettiin. Miksiköhän näin?.....:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun meikäläinen on saanut haukkumanimen huuhaahuora niin kysyn ymmärrättekö viiveestä ja raeliaikaisesta mitään. Nasan henkilökunta katsoi kun mönkijä laskeutui Mars planeetan pinnalle ja se alkoi huutaa riemusta vasta sitten kun näki että laskeutuminen onnistui. Missä oli viive. Siinä laskeutumisessako. Kauanko sillä kesti lakeutua sieltä mistä kuva alkoi siihen kun se oli Marsin pinnalle. Nasan henkilökunta pidätteli henkeä sen ajan. Se ei ollut viivettä vaikka laskeutuminen kestikin jonkin aikaa. Kaikki tapahtui realiajassa.
        Tässä hyvä artikkeli viiveestä. Lukekaa ja ajatelkaa ennen kuin haukutte ketään huuhaaksi. Saatika huoraksi!

        https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/blogiarkisto/vesa_heikkinen?5400_m=12398

        Nyt kun meikäläinen on saanut haukkumanimen huuhaahuora niin kysyn ymmärrättekö viiveestä ja reaaliaikaisesta mitään.

        https://www.bing.com/videos/search?q=moon walk&&view=detail&mid=FE7DEB406B42B49F16A2FE7DEB406B42B49F16A2&rvsmid=AB646ECE0EA6B0D4D45AAB646ECE0EA6B0D4D45A&FORM=VDQVAP


      • Anonyymi
        Viljo76 kirjoitti:

        Hei vain "huuhaahuora". Joudun näin sinua kutsumaan koska parempaa yksilöityä tunnusta itsestäsi et ole meille antanut. Itse tuota nimitystä esiin tuonut.

        Eilen tuli livenä Juutuupilta Jeranismin suora 360:n asteen lähetys NASAn "hallintoeskuksesta" Perseen laskeutumisen aikaan. Siellä nähtiin aivan naurettavia reaktioita tai niiden puutetta sekä aivan älyttömiä "työntekijöiden" tietokonenäyttöjä.

        Lähetys katkaistiin nopeasti ja video poistettiin. Miksiköhän näin?.....:-)

        Miksi ne noihin "lavastuksiin" siis koskaan palkkaa sellaisia näyttelijöitä jotka osaavat tehdä uskottavia reaktioita? Aina vaan liian isoja tai pieniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun meikäläinen on saanut haukkumanimen huuhaahuora niin kysyn ymmärrättekö viiveestä ja raeliaikaisesta mitään. Nasan henkilökunta katsoi kun mönkijä laskeutui Mars planeetan pinnalle ja se alkoi huutaa riemusta vasta sitten kun näki että laskeutuminen onnistui. Missä oli viive. Siinä laskeutumisessako. Kauanko sillä kesti lakeutua sieltä mistä kuva alkoi siihen kun se oli Marsin pinnalle. Nasan henkilökunta pidätteli henkeä sen ajan. Se ei ollut viivettä vaikka laskeutuminen kestikin jonkin aikaa. Kaikki tapahtui realiajassa.
        Tässä hyvä artikkeli viiveestä. Lukekaa ja ajatelkaa ennen kuin haukutte ketään huuhaaksi. Saatika huoraksi!

        https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/blogiarkisto/vesa_heikkinen?5400_m=12398

        Fysiikan lakien mukaan informaatio kulkee valonnopeudella. Tiedon saamiseen siitä että luotain on laskeutunut Marsissa kuluu luonnollisesti aikaa täällä Maassa. Eikö olisi melkoisen hölmöä riemuita jotain, jonka tapahtumisesta ei vielä ole edes teoreettista mahdollisuutta saada tietoa? Luuletko että videotiedosto hidastuu matkan varrella, vai miten ihmettä tarkoitat kysymällä missä viive? Videokameralla ei ole Marsin pinnalla viivettä suhteessa Marsiin tai sen lähiympäristöön, silti siihen kuluu aikaa kun tieto tästä saavuttaa Maan. Luonnollisesti sama toimii myös päinvastoin. Oletan että matematiikka, fysiikka tai mikään muukaan kirjatieto(varsinkaan tiedemiesten keksimä) ole sinun vahvinta alaasi.


    • Anonyymi

      Koskelalaissuvun varoja lienee säästetty. Jopa jäädytetty, kukapa tietää.

    • Anonyymi

      Viivettä ei käytännössä tarvitse ajatella kun jokin luotain toimii ja lähettää jatkuvaa informaatiota Maahan sen tarkkailijoille. Asia on sitten aivan toinen kun alkaa lähettää sinnepäin viestiä ja odottaa vastausta.

      • Anonyymi

        Kuis pitkä on Playstationin ohjaimen toimintasäde? Oisko miljoona km tai sinne päin?
        Sen toimintamatka on nyt 250-kertaistettu tai sinne päin. Jeee......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuis pitkä on Playstationin ohjaimen toimintasäde? Oisko miljoona km tai sinne päin?
        Sen toimintamatka on nyt 250-kertaistettu tai sinne päin. Jeee......

        Riippuu johdon pituudesta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vasta nyt huuhaahuora tuli tietoiseksi Neuvostoliiton harjoittamasta avaruustutkimuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta nyt huuhaahuora tuli tietoiseksi Neuvostoliiton harjoittamasta avaruustutkimuksesta?

        Älykkään näköinen robotti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Apollo Kuuelokuvat filmattiin Islannin tulivuorien tuhaamilla ja laavaheitteiden reijittämillä elottomilla jäätikkötuntureilla heliumpallon nosteella imitoidulla kuukävelyllä. Elokuvien äänraita maailman helpoin koska huulet ei liiku. Ei sudioita ei lavasteita helppoa ja halpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apollo Kuuelokuvat filmattiin Islannin tulivuorien tuhaamilla ja laavaheitteiden reijittämillä elottomilla jäätikkötuntureilla heliumpallon nosteella imitoidulla kuukävelyllä. Elokuvien äänraita maailman helpoin koska huulet ei liiku. Ei sudioita ei lavasteita helppoa ja halpaa.

        korjaus tuhkaamilla. Nasa on myös ilmoittanut että tulivuoren tuhka ja Kuupöly ovat hyvin samanlaisia. Usalla oli Apollo aikaan sotilastukikohtia Islanissa ja siellä myös virallisesti harjoiteltiin, siis tietenkin Apollo elokuvat olivat kuvattu ennen ensiltaa. Heliumpallon käytöstä löytyy todisteet Nasan omista hauskoista Islanti videoista, kun näyttelijänautit yrittää poimia jotain maasta, joutuu hyppäämään jalat alta jotta saadaan vetovoimaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        korjaus tuhkaamilla. Nasa on myös ilmoittanut että tulivuoren tuhka ja Kuupöly ovat hyvin samanlaisia. Usalla oli Apollo aikaan sotilastukikohtia Islanissa ja siellä myös virallisesti harjoiteltiin, siis tietenkin Apollo elokuvat olivat kuvattu ennen ensiltaa. Heliumpallon käytöstä löytyy todisteet Nasan omista hauskoista Islanti videoista, kun näyttelijänautit yrittää poimia jotain maasta, joutuu hyppäämään jalat alta jotta saadaan vetovoimaa,

        Anonyymi
        20.02.2021 10:53
        UUSI

        Viivettä ei käytännössä tarvitse ajatella kun jokin luotain toimii ja lähettää jatkuvaa informaatiota Maahan sen tarkkailijoille. Asia on sitten aivan toinen kun alkaa lähettää sinnepäin viestiä ja odottaa vastausta. (Sinne 11 min ja takas 11 min = 22 min, lisäys miun)

        Miten käy mönkijän ohjaus maasta käsin jos se on vaikka menossa jotain päin ja se näkyy kuvassa jossa ei ole enää viivettä koska se on jatkumoa, mutta nyt täytyisi ohjata sitä ja viive on 11 minuuttia. Minua haukuttiin pipipääksi ja huuhaahuoraksi mutta alun perin huuhaahuora olikin joku muu vai ollaanko me kaikki huuhaahuoria jotka pähkäilevät tällaisilla asioilla.
        Toinen juttu oli tuo samanaikaisuus. Tässä on kaksi samanaikaisuus ajatusta kun katsotte tämän videon tässä alla. Kuusta kuvan tulo kesti 3 minuuttia vai oliko se sekuntia. Korjatkaa jotka tiedätte (minähän olen pipipää) eli vasara ja höyhen putoaa sama- aikaisesti Kuuhun (ei Maahan - ellei totakin ole tehty studiossa) eli tarkoitan että kaikki tapahtumat jotka me näemme Kuussa tapahtuvaksi tapahtuvat Kuussa sama-aikaisesti silloin kun ne tapahtuu. Mutta mönkijän ohjaaminen Maasta käsin on nyt se kysymys miten se käy. Onko siinä viivettä siihen kun näemme kuvan jatkuvana ja sitten kun meidän pitäisi muuttaa sen kurssia niin tapahtuuko se tässä ja nyt välittömästi, Häviääkö viive.

        https://www.youtube.com/watch?v=8jlh8M2U_X4


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe