Kun mikään ei riitä

Anonyymi

Olen 40 v paljon kokenut nainen, seksi mieltymykseni on iän myötä mennyt aina ja aina Pervonpaan ja irstaanpaan suuntaan, aluksi riitti ihan perus seksi siitä on siirrytty seksiasujen, sitomisten, piiskaamisten, alistamisen kuristamisen kautta pissaleikkeihin, nykyään alkaa jo nämäkin tuntumaan pliisuilta mihin tämä johtaa, nyt jo haaveilen joukkopanoista ja parinvaihdoista. Onko muilla samoja kokemuksia että lisää ja lisää ja entistä pervompaa. Toisaalta kutkuttava ajatus olla usean miehen pantavana.

20

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se noin tahtoo mennä, kun on seksuaallisesti aktiivinen. Haluu kokeilla koko ajan lisää. Mä köyn yhden toisen miehen kanssa naimassa puutteessa olevia naisia kaksistaan. Koko ajan mietitään, ettö mitä seuraavaksi.
      Toimitaan pks seudulla.

    • Anonyymi

      Aika samallaisia ajatuksia! Olen 44v nainen.
      Ei vaa löydy miehiä!!

      • Anonyymi

        Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne

        4 hammasta, yksi pää, 8 varvasta ja 1,5 kättä. Yhteyttä saa puhelimitse tai sähköpostitse.


      • Anonyymi

        No, mainitaan nyt sekin. Sulla ei ole aivoja.


      • Anonyymi

        Ei kai niiden pitäisikään näkyä siellä sun peilissä? 🤔


      • Anonyymi

        Eiku, olen demari.


      • Anonyymi

        On mulla jopa kolme silmää... kaks päässä ja yks perseessä. 🤭


      • Anonyymi

        Älä ny viitti liiotella... kyllähän mulla aivot on. 🤯


      • Anonyymi

        Katoitko peiliin? 😳


      • Anonyymi

        Tein profiilistasikin ilmiannon, mikäli se sinua yhtään lohduttaa.
        Mukavaa lopputalvea
        Kutsuni


      • Anonyymi

        Kyllä löytyy! Täällä on yksi uros joka käy hoitelemassa vanhempia naisia kunnolla ;)
        [email protected]
        Ottakaa yhteyttä joa kiinnostusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 hammasta, yksi pää, 8 varvasta ja 1,5 kättä. Yhteyttä saa puhelimitse tai sähköpostitse.

        Niin


      • Kyllä varmasti löytyy, mutta miten kohtaamme?


    • Anonyymi

      Ainakin oman fetissini suhteen tutulta kuulostaa, että ensin riittää vähempi, mutta ajan kanssa pitää saada aina uutta, lisää ja lisää. Saapasfetississä riitti ensi alkuun se, että sai ihailla jalassa olevia saappaita. Tämä riitti useiksi vuosiksi. Sitten sattumalta pääsi ihailemaan jalassa olevia saappaita lähemmin ja joku vain napsahti. Koko jutun juju oli lähitarkastelu ja lähikontakti himoitsemiini saappaisiin. Vähitellen niitä piti päästä myös haistelemaan. Luonnollisina jatkumona haistelulle tuli sitten vähitellen myös maistelu. Nykyisin suutelen, nuolen ja palvon myös saappaiden pohjia. Pohjien suuteleminen ja nuoleminen oli suuri kynnys, vaikka kyseiset saappaat ovatkin jo eläkkeellä arkipäivän käytöstä. Myös saapastyydytys tuntuu taivaalliselta. Eli fetisseissä nälkä usein kasvaa syödessä. Aluksi kiltistä mennään hyvin helposti melko uskaliaaseenkin toimintaan.

    • Anonyymi

      Piiskat ja dildot käytössä puolin ja toisin ja parien vaihto kaveripariskunnan kanssa. On pantu kaikkiin reikiin, mitä on ollut tarjolla ja saatu itsekin kaikkea mahdollista.

    • Anonyymi

      Kyllähän se näin on. Olen 41 v ja kokeillut kaikenlaista. Suurin intohimo on jalkafetisismi kaikissa muodoissaan - sukkahousut, saappaat ja varpaat. Niistä olen päässyt myös nauttimaan oman kumppanini kanssa, mutta tekisi mieli nautiskella enemmän myös muiden kanssa.

      Yksi viime aikoina kiinnostanut asia on pissaleikit. En ole koskaan päässyt kokeilemaan, mutta aion toteuttaa tämänkin unelman. Seksistä pitää nauttia ja kokeilla kaikenlaista.

      Tiedän että liikkeellä on sekä jalkafettari, että pissaleikeistä pitäviä naisia jotka eivät pääse toteuttamaan fantasioitaan parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Kohtaisinpa itsekin tuollaisen naisen!

    • Tuollaista ihmistä kaipaisinkin!!

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe