Jalkaseksiä

Anonyymi

Kyllä, minusta tuntuu tosi eroottiselta kun mies imeskelen varpaitani ja ja hyväilee jalkojani, varpaista on joku suora hermo klittaan koska se tuntuu siellä asti. Ihanaa esileikkiä se.

21

1572

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta, nauti. 💋

    • Anonyymi

      voi että mä sitte haluan päästä antamaan sinulle todella hyvä jalka, varvashoito, olen kyllä valmis viikottaiseen varpaittesi nuolemiseen ja imeskelemiseen nam nam, milloin pääsen aloittamaan??

    • Anonyymi

      Vaimoni suostuu lieviin bdsm leikkeihin mutta varpaat ovat arka paikka.
      Pisimmillään hyväilee kasvojani jalkapohjillaan mutta ei anna varpaita suuhunMinusta se olisiäärimmäisen kiihottavaa..

      • Anonyymi

        Voi harmi, koita suostutella, kun vaimosi saa hellää ja myös tiukkaa imemistä ja kielellä varpaiden kutittelua niin sä joudut tekemään sitä jatkossa usein. Kun siihen varpaiden imeskelyyn ja suukotteluun yhdistää hieromasauvalla klitoriksen käsittelyn niin aaaah... 👣


    • Anonyymi

      Mun varpaita ei kyllä kukaan nuole, ite voisin nuolla miehen varpaat ja varpaanvälitkin jos olisi mies jonka jaloissa viihdyn.
      Ja footjobia öljytyin jaloin olisi kiva kokeilla.

      • Anonyymi

        Kieltämättä näin miehenä footjob olisi hauska kokeilla.


    • Anonyymi

      Oijoi, mun varpaita saa nuolla ja imeä, kuulostaa tosi eroottiselta, eipä ole kukaan koskaan tehnyt niin. Mistä te löydätte näitä miehiä, minulle osuu vaan kaikki tylsimykset.
      Nainen 29 Kauhava.

      • Anonyymi

        Tääl oltais ja täysin valmiina nuolemaan sun kengät sukat sekä varpaat täysin puhtaaksi liasta hiestä tms tuleppa saloon....


      • Anonyymi

        Hei Kauhavan 29 Nainen miten sinuun saa yhteyttä


    • Anonyymi

      Täällä olisi 48v mies joka olisi valmis jalkojen hyväilyyn nuolemiseen. Asun etelä-karjalassa jos jotakuta kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Luuletko oikeesti et joku nainen on kiinnostunut tääl pelkästä jalkojen nuolemisesta . Maksullinen voi tehdä sen


    • Anonyymi

      Punaiset korkea korkoiset sandaalit ja hyvin hoidetut punakyntiset varpaat, äärettömän seksikäs näky. En voi mitään mutta ne saa minut kuumaksi. Olen ilmeisesti ns jalkamies.

    • Anonyymi

      Nuolen, imen, suukotan, pussaan, hyväilen ja rasvaan intohimoisesti naiseni hyvännäköisiä ja hyvin hoidettuja jalkoja ja tiedän että hän tykkää, joskus saan öljytyillä jaloilla ihanaa footjobia ja saan laueta jaloille. Kyllä naisen jalka on äärettömän seksikäs ja kaunis. Tykkään.

      • Anonyymi

        Voi että kun kuulostaa ihanan eroottiselta hemmottelulta, mistä ihmeestä minä löytäisin tuommoisen jalkoja palvovan miehen, minun jalkojani saisit helliä niin paljon kuin vaan haluat ja saisit varmasti jalkaseksiä niin paljon kuin vaan haluat ja vaikka voitelisit jalkani sperma lla niin en panisi vastaan.... tule tänne, jalkani odottaa sua.

        Elina Helsinki. 👠💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että kun kuulostaa ihanan eroottiselta hemmottelulta, mistä ihmeestä minä löytäisin tuommoisen jalkoja palvovan miehen, minun jalkojani saisit helliä niin paljon kuin vaan haluat ja saisit varmasti jalkaseksiä niin paljon kuin vaan haluat ja vaikka voitelisit jalkani sperma lla niin en panisi vastaan.... tule tänne, jalkani odottaa sua.

        Elina Helsinki. 👠💋

        Hei Teppo!

        Oletko huomenna Sirpa Lahdesta?


      • Anonyymi

        [email protected] Kik: jaakkosimun neito kaipaa seksiä
        [email protected] 045-1441117 sarvi jäykkänä, poikaa kaivataan
        [email protected] löytyistö tv.tyttöä
        [email protected] naiselle tosi kestävää panijaa
        [email protected] 044-9490835 tv-neito hakee rakastajaa
        [email protected] 050-3721215 naiselle seksiä
        [email protected] TV-neito kiimassa
        [email protected] Kik: hetu1963 mies kaipaa miehen seuraa
        [email protected] nainen myy seksiä
        [email protected] 040-5165477 nuori nainen myy seksiä
        [email protected] Kik: htj77 ujohkolle neidolle miesseuraa
        [email protected] 046-6279241 kullia miehelle suuhun
        [email protected] Kik: teinifani90 naiselle kesämiestä
        [email protected] mies hakee poikaa
        [email protected] 040-9528757 mies hakee nuoria poikia
        [email protected] 046-6315622 miehelle kunnon slabaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että kun kuulostaa ihanan eroottiselta hemmottelulta, mistä ihmeestä minä löytäisin tuommoisen jalkoja palvovan miehen, minun jalkojani saisit helliä niin paljon kuin vaan haluat ja saisit varmasti jalkaseksiä niin paljon kuin vaan haluat ja vaikka voitelisit jalkani sperma lla niin en panisi vastaan.... tule tänne, jalkani odottaa sua.

        Elina Helsinki. 👠💋

        Jos jalkasi hyväilyä kaipaa ota yhteyttä, [email protected]


    • Anonyymi

      [email protected] Kik: jaakkosimun neito kaipaa seksiä
      vtgbhnjmk,
      [email protected] 045-1441117 sarvi jäykkänä, poikaa kaivataan
      gfvcds
      [email protected] löytyistö tv.tyttöä
      8956230
      [email protected] naiselle tosi kestävää panijaa
      zxcvbnm
      [email protected] 044-9490835 tv-neito hakee rakastajaa
      .l,kimjnhbgvfc
      [email protected] 050-3721215 naiselle seksiä
      wertcvbnm
      [email protected] TV-neito kiimassa
      qwerty
      [email protected] Kik: hetu1963 mies kaipaa miehen seuraa
      cfvgbhnjm
      [email protected] nainen myy seksiä
      mnbvcxz
      [email protected] 040-5165477 nuori nainen myy seksiä
      jhgfdewq
      [email protected] Kik: htj77 ujohkolle neidolle miesseuraa
      !"#¤%&/()
      [email protected] 046-6279241 kullia miehelle suuhun
      poiuytr
      [email protected] Kik: teinifani90 naiselle kesämiestä
      gtybhunjimko,
      [email protected] mies hakee poikaa
      098u7ytgfc
      [email protected] 040-9528757 mies hakee nuoria poikia
      56t7yuhjnkm,
      [email protected] 046-6315622 miehelle kunnon slabaa
      ce45cv67tb8n9yu8mi,

    • Anonyymi

      Minusta tytön kauniit varpit ovat ihan yhtä ihanat kuin kauniit nännit ovat. Siis, terveet varpaat/kynnet, luonnollisena eli ilman lakkaa ja hoidettuina.

      Varpaat ovat tytöissä voimakkaan erogeeniset, mikäli niissä ei ole mitään piiloteltavaa/hävettävää kuten kynsisientä tai muuta pahanlaista ongelmaa. Kynsiongelmia: https://duckduckgo.com/?q=nail+problems&iax=images&ia=images . Minä suhtaudun kynsilakkoihin ja -täytteisiin suurella vastenmielisyydellä, koska niitä käytetään kynsisairauksien aiheuttamien vaurioiden peittämiseen.

    • Anonyymi

      Löytyykö Savosta nätti varpaista naista...

    • Anonyymi

      Ruotsin kruununprinsessa Victorialla on lähes aina punaiseksi lakatut varpaankynnet. Netistä löytyy kuvia ja videoita. Voi kun pääsisi ottamaan Vickan-tädin punakyntiset varpaat suuhun, uuh!

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe