Mersu halutuin vaihtoauto !

Anonyymi

Suomen Autokauppa Oy Sakan hiljattain toteuttamasta suuressa vaihtoautokyselyssä kiinnostavimpia vaihtoautomerkkejä kysyttäessä kärkeen nousi Mercedes-Benz, tasan 28 prosentin kannatuksella.

Toiseksi halutuin automerkki Sakan samaisessa kyselyssä oli Volvo, jonka jälkeen tiiviinä ryhmänä erottuivat BMW, Audi ja Volkswagen.

22

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin. Mitä sitten?

      • Anonyymi

        No mikä estää ostamasta sitä meruu

        Tai sitten sunpitää ostaa se kolmesataa ajettuja kymmnen vuottavanha . Niin naapurit kayåteelisi ja hajota renkaat yöllä

        Tässä vaihtoehtoo lopussa paras vaihtoejtiosi
        https://youtu.be/_Q_jXR-faBs


    • Anonyymi

      Vaihtoauto? Miksi vaihtoauto? Mihin se pitäisi vaihtaa? Minä olen tottunut vaihtamaan aina vanhan linttani uuteen. Kai joku varaton ostaa jotain vaihtoautoja. Eli jonkin vanhan ja käytetyn auton jossa ei ole edes mitään takuuta, vielä huonompi kuin volsuissa.

      • Anonyymi

        Älä sä rupea elämöimään täällä. Ei sulla ole kuitenkaan siihen varaa. Tuosta ongelmasta huolimatta kuitenkin aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sä rupea elämöimään täällä. Ei sulla ole kuitenkaan siihen varaa. Tuosta ongelmasta huolimatta kuitenkin aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei,

        Rinkeli mosse ja natsi vaakeni.
        Skoda on looda ja huijaakuin muuykin

        Paras on vaakeneista on. Seat.

        Uusin teknikatulee audiin sitten vv ja skooda. Viimeeksi seat ja silloin se jotoimii.


    • Anonyymi

      Itse ainakin halusin päästä tuosta saksalaisriesasta eroon mahdollisimman pikaisesti. Ei ole minun juttu joku halvatun Mersu.

      • Anonyymi

        Eikä minun,tuli ajettua se ns:paras mersun aikakausi mersuilla mutta kun alkoi cdi aika ja väyrys aika niin muuttui mieli,nykyään kehutaan ajo ominaisuuksia ja muusta ei sitten puhutakkaan,no muutama kuukausi sitten ajoin lenkin 211 korisella 320 cdi,ei ollu häävi,ahdas se oli,jo penkin säätöjä etsiessä ei kädet sovi sinne,eikä siinä toiminu edes kaikki säädöt,ruostetta oli korissa.
        Noissahan oli vielä jonkinlaiset koneet,nykyään ajavat renaltilla,nissahan käyttää rellun konetta ja dacia kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä minun,tuli ajettua se ns:paras mersun aikakausi mersuilla mutta kun alkoi cdi aika ja väyrys aika niin muuttui mieli,nykyään kehutaan ajo ominaisuuksia ja muusta ei sitten puhutakkaan,no muutama kuukausi sitten ajoin lenkin 211 korisella 320 cdi,ei ollu häävi,ahdas se oli,jo penkin säätöjä etsiessä ei kädet sovi sinne,eikä siinä toiminu edes kaikki säädöt,ruostetta oli korissa.
        Noissahan oli vielä jonkinlaiset koneet,nykyään ajavat renaltilla,nissahan käyttää rellun konetta ja dacia kulkee.

        Kerro nyt vielä miten hyvä sun sitikka C5 dieseli oli, niin nauretaan sille sitte yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt vielä miten hyvä sun sitikka C5 dieseli oli, niin nauretaan sille sitte yhdessä.

        Minun edellinen auto oli 2011 vuoden C5 Hdi2.0 automaatti. Auto oli mukava ja hyvä ajettava. Auto toimi perushuolloilla sen 200.000, mitä mittarin ehti kertyä ennen vaihtoa. Nykyisin ajelen Bemarilla, mutta Sitikasta jäi hyvä muisto. Tiedäthän että tuo sama Hdi löytyi myös Fordilta, Volvolta ja jopa Toyotalta. Samaten sama Aisin Warnerin 6-vaihteinen automaatti löytyy noin 50 eri automallista Alfasta Volvoon. Nyt vuodessa olen jo tottunut Bemarin tärinään. Sitikan jousitusta jäin kaipaamaan. Varmasti tuttu tunne pidempään hyde-sitikoilla ajaneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun edellinen auto oli 2011 vuoden C5 Hdi2.0 automaatti. Auto oli mukava ja hyvä ajettava. Auto toimi perushuolloilla sen 200.000, mitä mittarin ehti kertyä ennen vaihtoa. Nykyisin ajelen Bemarilla, mutta Sitikasta jäi hyvä muisto. Tiedäthän että tuo sama Hdi löytyi myös Fordilta, Volvolta ja jopa Toyotalta. Samaten sama Aisin Warnerin 6-vaihteinen automaatti löytyy noin 50 eri automallista Alfasta Volvoon. Nyt vuodessa olen jo tottunut Bemarin tärinään. Sitikan jousitusta jäin kaipaamaan. Varmasti tuttu tunne pidempään hyde-sitikoilla ajaneille.

        Sitikka joka minulla oli jota ylempänä jo kysyttiinkin oli kyllä mainio halppis auto.

        Sen parempaa kyytiä on vaikea saada sillä rahalla.

        2.2 hdi kone vei sitä kauniisti matka ajossa,kun auto oli 2002 ja sitä vertasin mm. Saman vuosimallin s sarjan bensa mersuun niin eipä sitä s mersua oisi voinu ostaa vaikka tuo bensa s oli yli puolet vähemmän ajettu ,sitikassa oli luokkaa 540000km ,no minä pöljä sitten suostuin mersumiehen ehdotukseen hän halusi vaihtaa 300000km ajetun viton 112 cdi mallin sitikkaan jossa oli kilometrit luokkaa 560000km,mersu oli bussimalli josta penkit oli poistettu.

        Se oli minun virhe,suuri suuri virhe,saatan paska ajaa matkaa,luhyet sillä ajaa mutta erehdyin vaikka oli bussi ja kaikki verneet siinä.

        Sitikkaa jossa on kaikki kiristyvät ohjaukset nopeuden mukaan ja webastot,sähköpenkit molemmilla puolilla jopa ristiselän säätö sähköllä molemissa jakkaroissa jne...no kumminkin sitten sitä viton rotteloa piti ylläpitää ja remontoida voi voi ja sitten näinkin tämä mersuhyypän joka halusi sitikanniin tkällä olikin jo mittarissa yli 610000km,kysyin ootko mitään joutunut laittamaan? Vastaus oli,ei mitään.

        Voi jumalauta ,minun paska mersu makasi kaksi viikkoa korjauksessa pelkästään yhden vian takia,lavatilla vietiin pihasta kirjaamoon,viikon tutkivat ei mitään tietoa testereilläkään,sitten toiseen korjaamoon jne,ja sitten se jumalaton nopea ruostuminen pohjasta,sinne meni taas pelkkään pohjaan toista tuhatta euroa että sai leiman autoon.

        Voi jumalauta mikä paska on mersu,ei tosiaankaan 300000km mittariin millään,no sitten sain vaihdettua sen toyota maasturiin,voi hyvää päivää kun riemu ratkesi,tajusin sillä sekunnilla että nyt on auto,ja niin olikin ,ei mitään laittoja kyseeseen autoon,ajoin matkojakin sillä jopa 1000km putkeen yhtenä päivänä,Entäs sitten kun päätin myydä,ha helppo helppo....sitten ostin audin 4 sarjaa,täysin paska auto farkkuna,osat pilipalikamaa,ja lavetti kutsui taas,no sitten oli viimeinen mersu cdi koneella,se oli suuri virhe eihän niitä paskoja saa käymään sillon kun pitäs,testeriin viedään niin ei nää mikä oli vika ja ajat pihaan ja taas yrität lähtee niin ei,älkää hyvät ihmiset ostako mersua jos ei ole takuu auto.

        Minulla oli noita 11 kappaletta,minä tiijän sanoa suoraan,pysykää kaukana.


    • Anonyymi

      Sama homma halusin päästä mersusta eroon ennenkuin siihen tulee jotain kallista vikaa.. jo toimiessaankin huollot olivat turkasen kalliita. Olihan se hieno, varsinkin moottorin ja vaihteiston yhteentoiminta, mutta ajettavuus oli kaukana nautinnosta, ihmeellinen lulla ja löysä alusta. Sain ihan hyvin vaihdossa toki eikä se kauaa vaihto-autorivissä ollut ennenkuin joku sen osti.

    • Anonyymi

      talvikeleissähän tuolla oli jumissa ihan ihmepaikoissa.. kevyt takavetoinen ja luistonesto vie kaiken vedon pyöriltä kun vähän lipsuu. Oli kyllä täysin pitelemätön jos otti luistoneston pois niin suoraan ei liukkaalla mennyt metriäkään.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan minun kihdalla oo halutuin,juuri liikenteessä ja muutama koppakuoriaisen näköinen liikkuu ,hirveen ruman näköinen auto nuo uudemmat.

    • Anonyymi

      Jos minulla rahaa olisi, niin halutuimmuus järjestys olisi: Aston Martin. Rolls Royce. jne...

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin miljardööri, niin halutuimmuus järjestys olisi seuraavanlainen....

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tallaisilla-kotteroilla-miljardoorit-korottelevat-maailman-rikkain-ajaa-hondalla/a64bafe5-eb02-31bc-8eb0-d951b86c14f2

        Jos se Mersu on halutuin vaihtoauto niin mihin niitä vaihdetaan? Taksiin on tullut monta Toyotaa ainakin meidän kulmille. Tallinnassa kaikki vanhat mustat Mersun lintat lienee jo vaihtuneet Toyotaan. Avensis siellä näkyi olevan yleisin taksiauto ainakin ennen koronaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se Mersu on halutuin vaihtoauto niin mihin niitä vaihdetaan? Taksiin on tullut monta Toyotaa ainakin meidän kulmille. Tallinnassa kaikki vanhat mustat Mersun lintat lienee jo vaihtuneet Toyotaan. Avensis siellä näkyi olevan yleisin taksiauto ainakin ennen koronaa.

        Virolaiset ovatkin viisastuneet.....


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se Mersu on halutuin vaihtoauto niin mihin niitä vaihdetaan? Taksiin on tullut monta Toyotaa ainakin meidän kulmille. Tallinnassa kaikki vanhat mustat Mersun lintat lienee jo vaihtuneet Toyotaan. Avensis siellä näkyi olevan yleisin taksiauto ainakin ennen koronaa.

        Toimiiko Saka Tallinnassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virolaiset ovatkin viisastuneet.....

        Suomessa sen sisään tyhmyys jatkuu ja Toyota myydyin uusi auto...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa sen sisään tyhmyys jatkuu ja Toyota myydyin uusi auto...

        Onneksi käytettyjen ostajat Suomessa ymmärtävät laadun päälle ja Mercedes suosituin merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi käytettyjen ostajat Suomessa ymmärtävät laadun päälle ja Mercedes suosituin merkki.

        Jep. Saksalaisautojen se luvattu hautausmaa......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3877
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2710
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1877
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1199
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      74
      1180
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe