Vasemmistoliittolainen professori tuomiolla

Anonyymi

kun oli spreijannut iskulauseita voimaloiden seiniin, mutta anarkistinen toiminta on tyypillistä vasureille.

Lapin käräjäoikeuteen jätetyn haastehakemuksen mukaan Vesa Puuronen oli 31.5.2020 tuntemattomaksi jääneen henkilön kanssa vahingoittanut Kemijoki Oy:n Pirttikosken ja Seitakorvan voimalaitoksia maalaamalla seiniin ja muihin pintoihin erilaisia spraymaalauksia esittäen kaloja ja iskulauseita.

Ja Puuronenhan on tosiasiassa puhdas kommari. Hän on poliittisen uransa aikana kuulunut muun muassa taistolaisiin Suomen Demokraattiseen Nuorisoliittoon (SDNL), Sosialistiseen opiskelijaliittoon (SOL, jonka perusosasto oli Rovaniemen marxilaiset opiskelijat RoiMO) sekä Joensuun Sosialistisiin Opiskelijoihin (JOSO). Hän on ollut myös SKP:n (Suomen Kommunistinen Puolue) osastoissa sekä puolueen piirikomiteassa. SKP:n hajottua sisäisiin kiistoihinsa Puuronen oli mukana taistolaissiiven perustamassa DEVA (Demokraattinen vaihtoehto) -järjestössä. Tämän jälkeen Puuronen on toiminut Vasemmistoliitossa.

11

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siinä yksi ylen "asiantuntijoista"

      • Anonyymi

        Näitä huuhaa professoreita meillä riittää. Onneksi kukaan ei heitä kuuntele.


    • Anonyymi

      Kunnon kommari siis.

    • Anonyymi

      Ei mikään "teini" enää, kun on syntynyt v.1957 eli 64-vuotias.

      • Anonyymi

        Häipyis eläkkeelle.


    • Anonyymi

      Linnaan joutas.

    • Anonyymi

      Näitä miehiä Suomi tarvitsee osoittamaan, millä tasolla hallituspuolueet ovat, kun kaupunginvaltuutettukin spray- maalailee vesivoimaloiden seiniä ja poistelee opiskelijoiden omasta kiltahuoneen seinästä pres. Mannerheimin kuvan.

      Kova heillä kuitenkin on huoli, ettei vaan äärioikeisto pääsisi tekemään samoin.


      Milloin viimeksi olette kuulleet " äärioikeiston":

      -hyökkäilleen yksityisille maatiloille ja päästäneet eläimiä vapaaksi.
      -spraymaalanneet voimalaitosten seinien lisäksi mm. eläkeläismummujen turkkeja.
      -estäneet liikennettä.
      -tyhjentäneet henkilöautojen renkata.
      -naarmuttaneen yksityisautoja
      -estäneet suuren ulkomaisen risteilyaluksen lähtöä satamasta.
      -särkeneet näyteikkunoita.
      -riehuneet itsenäisyyspäivänä Arhinmäen johdolla presidentin linnan edustalla,
      -kiipeilleet eduskuntatalon pylväisiin.
      -kiipeilleet teollisuuslaitoksien katolle.
      -estänert metsureita työnteossa.
      -spraymaalanneet esim. ulkomaille meneviä tukkipuita.
      -levittänyt valheellista tietoa mm. Keski-Eurooppaan tiedotusvälineiden kautta jne. ???

    • Anonyymi

      Varmaan nekin, jotka heittävät maskinsa teiden varsille tai muualle luontoon, ovat vihervassareita.

      He pitävät tärkeänä kyllä pitää maskia, mutta sen jälkeen vastuullisuus unohtuu ja he heittävät maskinsa mihin sattuu eivätkä osaa laittaa niitä roskikseen.

      Asian loppuun saattaminen vastuullisesti on Vihervassareille ihan liian vaativaa.

    • Näiden sosialisti asiantuntijoiden varassa meidän demarihallitus sitten on. Suomi makaa hyvissä käsissä =)

    • Anonyymi

      Puuronen kuuluu Seppäsen klaaniin joka on myös Oulusta
      Seppänen kuului nuorena kokoomukseen
      Puuronen SKP:hen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe