Itse ollut jo jonkin aikaa n. 200 kalorilla päivässä ja rasvat tietty nollissa. Paino on laskenut ihan kivasti ja olen ollut tyytyväinen, kunnes huomasin muutama päivä sitten, että hiukset on alkaneet kärsimään. Hiukset on minulle aika tärkeät, mutta en haluaisi lopettaa näitä matalia kaloreita kuitenkaan. Mietinkin, että pakko kait alkaa jotain vitamiineja ottamaan purkista, sekä omega 3 ym. Miten te muut olette ratkaisseet yhtälön matalat kalorit/rasvattomuus ja pitäneet silti hiukset päässä? Mitä lisäravinteita käytätte?
Mitä vitamiineja käytätte, että hiukset pysyy päässä?
11
166
Vastaukset
- Anonyymi
totuushan on se, että mitkään vitamiinit ei tule pelastamaan aliravittua kehoa. kaljuus odottaa sinua
- Anonyymi
Sen siitä saa kun ei syö normaalia terveellistä ruokaa.Meinaatko loppuikäsi syyä vitamiinit purkista joita ei ole tarkoitettu korvaamaan tavallista ruokaa.
- Anonyymi
Jos luet hiustenlähtöpalstoja, niin huomaat, että mikään ihmekikka ei auta. Eiköhän kyse ole yksilöllisestä herkkyydestä hiusten menettämiseen. Joillakin hiukset ovat paksut ja voivat hyvin nälkiintymisestä huolimatta. Toisella eivät.
Hiuksesi tarvitsisivat päivittäisen minimitarpeen proteiineja, hyvänlaatuista rasvaa, hivenaineita ja vitamiineja. Lisäksi hiuksesi tarvitsevat todennäköisesti estrogeenia. Kun laihduttaa, kuukautiset jäävät pois, ja estrogeenitasot romahtavat.
Et pysty millään poppaskonstilla saamaan hiuksiasi kasvamaan entiseen malliin. Ei ole takeita edes siitä, että hiusten kasvu palautuisi ennalleen, vaikka alkaisit syömään normaalisti. Aika jättää ihmiseen jälkensä, samoin sairaudet. Aina kaikki asiat eivät palaa ennalleen. - Anonyymi
Ompas täällä inhottavaa porukkaa. Menkää muualle näiltä palstoilta.
Hair Jazzilla esimerkiksi on tuotteita jotka edistää hiusten kasvua ja antaa nille tarvitsemaansa proteiinia yms, suosittelen kokeilemaan! Mulla lähti ainakin hiukset parempaan päin. Kalju kohtakin kasvoi äkkiä takaisin! :)- Anonyymi
onko sulla vielä anoreksia?
- Anonyymi
Aika kalliita tuotteita.Ainiin anorektikolla ei mene ruokaan rahaan niin se voi satasella ostaa shamppoota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sulla vielä anoreksia?
Valitettavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kalliita tuotteita.Ainiin anorektikolla ei mene ruokaan rahaan niin se voi satasella ostaa shamppoota.
Kalliita on tuotteet mutta yleensä laatu maksaa. Oli sitten anoreksia tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita on tuotteet mutta yleensä laatu maksaa. Oli sitten anoreksia tai ei.
Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?
Mulla maksaa koska näytän kuulemma rumalta. Toinen vaihtoehto oli hiustenpidennykset ja kyllä niitäkin välillä käytän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kai hyvin paljon vanhemmista. Itse ainakin alaikäisenä säästämällä hankin jos jotain kallista halusin. Ja jos ei ole minkäänlaisia tuloja tai vaihtoehtona tehdä vaikka hanttihommia, niin netistä löytyy tosi paljon kaikkia ohjeita tehdä itsekin vastaavia tuotteita. Esimerkiksi olen kuullut riisiveden toimivan hiusten kasvatukseen ja hyvinvointiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579