Itse ollut jo jonkin aikaa n. 200 kalorilla päivässä ja rasvat tietty nollissa. Paino on laskenut ihan kivasti ja olen ollut tyytyväinen, kunnes huomasin muutama päivä sitten, että hiukset on alkaneet kärsimään. Hiukset on minulle aika tärkeät, mutta en haluaisi lopettaa näitä matalia kaloreita kuitenkaan. Mietinkin, että pakko kait alkaa jotain vitamiineja ottamaan purkista, sekä omega 3 ym. Miten te muut olette ratkaisseet yhtälön matalat kalorit/rasvattomuus ja pitäneet silti hiukset päässä? Mitä lisäravinteita käytätte?
Mitä vitamiineja käytätte, että hiukset pysyy päässä?
11
156
Vastaukset
- Anonyymi
totuushan on se, että mitkään vitamiinit ei tule pelastamaan aliravittua kehoa. kaljuus odottaa sinua
- Anonyymi
Sen siitä saa kun ei syö normaalia terveellistä ruokaa.Meinaatko loppuikäsi syyä vitamiinit purkista joita ei ole tarkoitettu korvaamaan tavallista ruokaa.
- Anonyymi
Jos luet hiustenlähtöpalstoja, niin huomaat, että mikään ihmekikka ei auta. Eiköhän kyse ole yksilöllisestä herkkyydestä hiusten menettämiseen. Joillakin hiukset ovat paksut ja voivat hyvin nälkiintymisestä huolimatta. Toisella eivät.
Hiuksesi tarvitsisivat päivittäisen minimitarpeen proteiineja, hyvänlaatuista rasvaa, hivenaineita ja vitamiineja. Lisäksi hiuksesi tarvitsevat todennäköisesti estrogeenia. Kun laihduttaa, kuukautiset jäävät pois, ja estrogeenitasot romahtavat.
Et pysty millään poppaskonstilla saamaan hiuksiasi kasvamaan entiseen malliin. Ei ole takeita edes siitä, että hiusten kasvu palautuisi ennalleen, vaikka alkaisit syömään normaalisti. Aika jättää ihmiseen jälkensä, samoin sairaudet. Aina kaikki asiat eivät palaa ennalleen. - Anonyymi
Ompas täällä inhottavaa porukkaa. Menkää muualle näiltä palstoilta.
Hair Jazzilla esimerkiksi on tuotteita jotka edistää hiusten kasvua ja antaa nille tarvitsemaansa proteiinia yms, suosittelen kokeilemaan! Mulla lähti ainakin hiukset parempaan päin. Kalju kohtakin kasvoi äkkiä takaisin! :)- Anonyymi
onko sulla vielä anoreksia?
- Anonyymi
Aika kalliita tuotteita.Ainiin anorektikolla ei mene ruokaan rahaan niin se voi satasella ostaa shamppoota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sulla vielä anoreksia?
Valitettavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kalliita tuotteita.Ainiin anorektikolla ei mene ruokaan rahaan niin se voi satasella ostaa shamppoota.
Kalliita on tuotteet mutta yleensä laatu maksaa. Oli sitten anoreksia tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita on tuotteet mutta yleensä laatu maksaa. Oli sitten anoreksia tai ei.
Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?
Mulla maksaa koska näytän kuulemma rumalta. Toinen vaihtoehto oli hiustenpidennykset ja kyllä niitäkin välillä käytän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kai hyvin paljon vanhemmista. Itse ainakin alaikäisenä säästämällä hankin jos jotain kallista halusin. Ja jos ei ole minkäänlaisia tuloja tai vaihtoehtona tehdä vaikka hanttihommia, niin netistä löytyy tosi paljon kaikkia ohjeita tehdä itsekin vastaavia tuotteita. Esimerkiksi olen kuullut riisiveden toimivan hiusten kasvatukseen ja hyvinvointiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346