Mitä vitamiineja käytätte, että hiukset pysyy päässä?

Anonyymi

Itse ollut jo jonkin aikaa n. 200 kalorilla päivässä ja rasvat tietty nollissa. Paino on laskenut ihan kivasti ja olen ollut tyytyväinen, kunnes huomasin muutama päivä sitten, että hiukset on alkaneet kärsimään. Hiukset on minulle aika tärkeät, mutta en haluaisi lopettaa näitä matalia kaloreita kuitenkaan. Mietinkin, että pakko kait alkaa jotain vitamiineja ottamaan purkista, sekä omega 3 ym. Miten te muut olette ratkaisseet yhtälön matalat kalorit/rasvattomuus ja pitäneet silti hiukset päässä? Mitä lisäravinteita käytätte?

11

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

totuushan on se, että mitkään vitamiinit ei tule pelastamaan aliravittua kehoa. kaljuus odottaa sinua

• Anonyymi

Sen siitä saa kun ei syö normaalia terveellistä ruokaa.Meinaatko loppuikäsi syyä vitamiinit purkista joita ei ole tarkoitettu korvaamaan tavallista ruokaa.

• Anonyymi

Jos luet hiustenlähtöpalstoja, niin huomaat, että mikään ihmekikka ei auta. Eiköhän kyse ole yksilöllisestä herkkyydestä hiusten menettämiseen. Joillakin hiukset ovat paksut ja voivat hyvin nälkiintymisestä huolimatta. Toisella eivät.

Hiuksesi tarvitsisivat päivittäisen minimitarpeen proteiineja, hyvänlaatuista rasvaa, hivenaineita ja vitamiineja. Lisäksi hiuksesi tarvitsevat todennäköisesti estrogeenia. Kun laihduttaa, kuukautiset jäävät pois, ja estrogeenitasot romahtavat.

Et pysty millään poppaskonstilla saamaan hiuksiasi kasvamaan entiseen malliin. Ei ole takeita edes siitä, että hiusten kasvu palautuisi ennalleen, vaikka alkaisit syömään normaalisti. Aika jättää ihmiseen jälkensä, samoin sairaudet. Aina kaikki asiat eivät palaa ennalleen.

• Anonyymi

Ompas täällä inhottavaa porukkaa. Menkää muualle näiltä palstoilta.

Hair Jazzilla esimerkiksi on tuotteita jotka edistää hiusten kasvua ja antaa nille tarvitsemaansa proteiinia yms, suosittelen kokeilemaan! Mulla lähti ainakin hiukset parempaan päin. Kalju kohtakin kasvoi äkkiä takaisin! :)

• Anonyymi

onko sulla vielä anoreksia?

• Anonyymi

Aika kalliita tuotteita.Ainiin anorektikolla ei mene ruokaan rahaan niin se voi satasella ostaa shamppoota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko sulla vielä anoreksia?

Valitettavasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kalliita tuotteita.Ainiin anorektikolla ei mene ruokaan rahaan niin se voi satasella ostaa shamppoota.

Kalliita on tuotteet mutta yleensä laatu maksaa. Oli sitten anoreksia tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalliita on tuotteet mutta yleensä laatu maksaa. Oli sitten anoreksia tai ei.

Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?

Mulla maksaa koska näytän kuulemma rumalta. Toinen vaihtoehto oli hiustenpidennykset ja kyllä niitäkin välillä käytän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu kai hyvin paljon vanhemmista. Itse ainakin alaikäisenä säästämällä hankin jos jotain kallista halusin. Ja jos ei ole minkäänlaisia tuloja tai vaihtoehtona tehdä vaikka hanttihommia, niin netistä löytyy tosi paljon kaikkia ohjeita tehdä itsekin vastaavia tuotteita. Esimerkiksi olen kuullut riisiveden toimivan hiusten kasvatukseen ja hyvinvointiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe