Mitä vitamiineja käytätte, että hiukset pysyy päässä?

Anonyymi

Itse ollut jo jonkin aikaa n. 200 kalorilla päivässä ja rasvat tietty nollissa. Paino on laskenut ihan kivasti ja olen ollut tyytyväinen, kunnes huomasin muutama päivä sitten, että hiukset on alkaneet kärsimään. Hiukset on minulle aika tärkeät, mutta en haluaisi lopettaa näitä matalia kaloreita kuitenkaan. Mietinkin, että pakko kait alkaa jotain vitamiineja ottamaan purkista, sekä omega 3 ym. Miten te muut olette ratkaisseet yhtälön matalat kalorit/rasvattomuus ja pitäneet silti hiukset päässä? Mitä lisäravinteita käytätte?

11

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      totuushan on se, että mitkään vitamiinit ei tule pelastamaan aliravittua kehoa. kaljuus odottaa sinua

    • Anonyymi

      Sen siitä saa kun ei syö normaalia terveellistä ruokaa.Meinaatko loppuikäsi syyä vitamiinit purkista joita ei ole tarkoitettu korvaamaan tavallista ruokaa.

    • Anonyymi

      Jos luet hiustenlähtöpalstoja, niin huomaat, että mikään ihmekikka ei auta. Eiköhän kyse ole yksilöllisestä herkkyydestä hiusten menettämiseen. Joillakin hiukset ovat paksut ja voivat hyvin nälkiintymisestä huolimatta. Toisella eivät.

      Hiuksesi tarvitsisivat päivittäisen minimitarpeen proteiineja, hyvänlaatuista rasvaa, hivenaineita ja vitamiineja. Lisäksi hiuksesi tarvitsevat todennäköisesti estrogeenia. Kun laihduttaa, kuukautiset jäävät pois, ja estrogeenitasot romahtavat.

      Et pysty millään poppaskonstilla saamaan hiuksiasi kasvamaan entiseen malliin. Ei ole takeita edes siitä, että hiusten kasvu palautuisi ennalleen, vaikka alkaisit syömään normaalisti. Aika jättää ihmiseen jälkensä, samoin sairaudet. Aina kaikki asiat eivät palaa ennalleen.

    • Anonyymi

      Ompas täällä inhottavaa porukkaa. Menkää muualle näiltä palstoilta.

      Hair Jazzilla esimerkiksi on tuotteita jotka edistää hiusten kasvua ja antaa nille tarvitsemaansa proteiinia yms, suosittelen kokeilemaan! Mulla lähti ainakin hiukset parempaan päin. Kalju kohtakin kasvoi äkkiä takaisin! :)

      • Anonyymi

        onko sulla vielä anoreksia?


      • Anonyymi

        Aika kalliita tuotteita.Ainiin anorektikolla ei mene ruokaan rahaan niin se voi satasella ostaa shamppoota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sulla vielä anoreksia?

        Valitettavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kalliita tuotteita.Ainiin anorektikolla ei mene ruokaan rahaan niin se voi satasella ostaa shamppoota.

        Kalliita on tuotteet mutta yleensä laatu maksaa. Oli sitten anoreksia tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliita on tuotteet mutta yleensä laatu maksaa. Oli sitten anoreksia tai ei.

        Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?

        Mulla maksaa koska näytän kuulemma rumalta. Toinen vaihtoehto oli hiustenpidennykset ja kyllä niitäkin välillä käytän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on teini-ikäinen anorektikko, niin maksaako vanhemmat lähes satasen shamppoopullot?

        Riippuu kai hyvin paljon vanhemmista. Itse ainakin alaikäisenä säästämällä hankin jos jotain kallista halusin. Ja jos ei ole minkäänlaisia tuloja tai vaihtoehtona tehdä vaikka hanttihommia, niin netistä löytyy tosi paljon kaikkia ohjeita tehdä itsekin vastaavia tuotteita. Esimerkiksi olen kuullut riisiveden toimivan hiusten kasvatukseen ja hyvinvointiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe