Miekkoniemen liikennevaloristeyksessä on useana päivänä pitkin talvea ollut ennen risteystä kaksi liikennemerkkiä.
30km/h nopeusrajoitus ja muu vaara liikennemerkki.
Kysymys kuuluu, että tietääkö kukaan miksi sellainen ylinopeusansa on rakennettu?
Viimeksi tänään sain osakseni valo- ja äänishown takapuskurin takana, kun hiljensin nopeuden 34km/h 30km/h nopeusrajoituskyltin kohdalla.
Se ei vissiin sopinut takana tulevalle, joka sen sitten minulle kertoi ni 6 sentin päästä minun auton takapuskurista.
Ihan kiva, mutta en minä niitä liikennemerkkejä ole sinne laittanut ja ekös se ole kiva, että ajetaan rajoitusten mukaan.
Sitten kun liikennevaloista lähdetään, niin kiihdytin nopeuden taas siihen 34km/h ja sitten, kun Mertalaan päin meneessä siinä linja-autopysäkin jälkeen on 60km/h nopeusrajoitus, niin kiihdytin auton nopeuden 64km/h.
Toki se yllätti viereisellä kaistalla olevat, kun he vissiin luulivat, että minä aion ajaa pidemmänkin matkan 34km/h.
Ei suinkaan, vain nopeusrajoituksien mukaan.
Jos vähän seuraisi liikennettä ja liikennemerkkejä, niin olis helpompi varautua siihen, mitä muuta autoilijat mahdollisesti tekee.
Miekkoniemen liikennevaloristeys.
9
56
Vastaukset
- Anonyymi
Minun käsittääkseni ne 30 merkit on siksi, kun kaupungilla ei ole varaa enää hiekoittaa/suolata risteyksiä. Eli toisena päivänä ovat peilijäässä, toisena ei.
- Anonyymi
Melko turvattomalta tuntuu pudottaa nopeutta, siis ajaa nopeusrajoituksen mukaan, kun porukkaa vetää vasemmalta ohi ja takapuskuriin ilmestyy autoja.
- Anonyymi
On ainakii varaa aurauttaa olematonta lunta tieltä, no ainakiin urakoitsia saa kirjotella laskuja.
- Anonyymi
uusi eritasoliittymä tulee entisen miekkoniemen risteykseen 2021
- Anonyymi
MIkä siitä risteyksestä tekee entisen Miekkonimen risteyksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen Miekkoniemi oli toiselta nimeltään Mesopotamia, josta kerrotaan mm. Joel Lehtosen romaanissa Putkinotko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a... Miekkoniemi on tosiaan entinen ja se entinen Miekkoniemi olisi tänä päivänä suojelukohde. Sekin ainutlaatuinen putalo-alue tuhottiin 99 % 90-luvulla.
Savonlinnassa osataan vain purkaa ja särkeä....
- Anonyymi
miekkoniemelle uusi eritasoliittymä 2022-2023
- Anonyymi
Ei tarvita.
Miekkoniemen risteyksessä on jo eritasoliittymät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078