Kovin tuntuu raskaalta...

Anonyymi

Kuunnella päivästä toiseen kun isäni valittaa kurjaa oloaan. Käytiin lääkärissä alkuviikolla ja kokeita otettu. Niistä ei löytynyt mitään, jatkotutkimuksiin kuitenkin sai parikin lähetettä. Mutta sen hetken kun oli olevinaan hyvä olo, niin sama valittaminen jatkuu päivästä toiseen. Nukkuu päivät pitkät ja monesti pitää kehoittaa syömään. Suklaa ja muut ei niin terveet kyllä syö muttei kunnon ruokaa. Kaikki pitää tehdä toisen eteen, oma toimintakyky täysin nollassa. Lääkärikin kehoitti menemään ulos kävelylle mutta ukko nyhjää sisällä.. Välistä hermostun ja riita valmis. Siihen ukko vastaa huutaen että tappakaa sitten hänet.. Huoh en tiedä mitä tehdä tuollaisen kanssa..

7

74

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna olla omissa oloissaan, jos ei kerran halua apua.

• Anonyymi

Jospa häntä vaivaa jokin ongelma, jota ei vaan havaittu kun "otettiin kokeita".

Lisätutkimukset on siis tarpeen.

• Anonyymi

Kuulostaa masennukselta. Ihan samat oireet mikään ei kiinnosta, mikään ei huvita, ei ruokahalua, nukkuisin vaan päivät pitkät.. Tänäänkin sellainen pvä.. Itsellä vakava masennus

• Anonyymi

Tai alkava aivosairaus. Kuten dementia. Ihminen voi olla aika hankala siinä vaiheessa.

• Anonyymi

Muisti sairaus oireilee noin

• Anonyymi

Masennukseen vedoten isäni jätti menemättä jatkotutkimuksiin. Olisi ollut tärkeää selvittää mistä johtuu vaikeutunut kävely. Kyllä oikeasti vituttaa moinen käytös aikuiselta ihmiseltä. En vaan jaksa ymmärtää. No kohta onneksi pääsen itse lähtemään töihin ja ukko saa jäädä kotiin.

• Anonyymi

Isäsi todennäköisesti tunnistaa itse alzheimerin oireet eikä halua mennä kuulemaan "kuolemantuomiota".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2092
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      686
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      623
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      490
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      482
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      480
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      480
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      450
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      447
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      438
    Aihe