mm Aito-arska kansallissosialistina poistattaa kirjoituksia ja nimimerkkejäkin, kuin hänellä olisi siihen oikeus. Jäi kiinni nimimerkkien poitamisesta, ylläpito uskoi häntä, kun olin sinne yhteydessä, lipsauttivat noin.
Nyt tein tästä nootin Suomi24 johdolle, johon tulen vielä monesti ottamaan yhteyttä. Soitan ensiviikolla johtajalle ja kysyn mikä on Suomi24 linja, että voiko valittaja poistattaa nimimerkkejä.
Perästä kuuluu !
Keskustan palsta joutuu valokeilaan
Anonyymi
9
119
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sosialistit luulee omistavansa keskustankin palstan.
- Anonyymi
Ne jyrää meitin.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jyrää meitin.....
Venäjä mallia.
- Anonyymi
Korona leviää, onko yhä Sanna Arskalle maailman paras.
Varmaan nyt Arskan mielestä muiden kuin Sannan vika.- Anonyymi
Ainakin lestaa huutavala kakki sipilän syy, jopa kun k uset tulee housuunsa sekin.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin lestaa huutavala kakki sipilän syy, jopa kun k uset tulee housuunsa sekin.
Taitaa lestaa huutavalla olla vaippa. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520