Oon 17 vuotias tyttö ja mietin että mistä voi tämä voi johtua. Syön Azalia merkkisiä minipillereitä kaikki olen ottanut ajallaan. Nyt pari viikkoa sitten harrastin poikaystäväni kanssa seksiä ja sitten hetken päästä olikin alkanut kuukautiset olivat runsaat ja kramppeja oli ja kestivät n.7 päivää. Nyt taas eilen kun harrastimme alkoi hetken päästä tummaa vuotoa tulemaan. Laitoin pikkuhousun suojan ja menin nukkumaan. Aamulla kun kävin vessassa oikein yllätyin kuinka vain tuli tummaa veristä vuotoa joka ei ollut tasaista verta vaan oli könttejä. Krampit ovat takaisin.. Kummallakaan meistä ei ole aikaisempia kumppaneita ollut. Mietin tuleeko tämä hankauksesta sillä seksin lopussa minua alkoi kirvelemään ja lopetimme mietin että oli ehtinyt hankauksesta kuivua. Vai johtuuko tämä pillereistä? Apua tarviin!
Yhynnän jälkeen menkat?
Anonyymi
1<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Vuoto kestikin vain 2 päivää mistä voisi johtua??