Ibo kebab Juuka

Anonyymi

Löysin ibo kebab viimeisimmän mainoslehtisen ja soitin siinä olevaan numeroon mutta eivät vastaa. Ovatko he talvilomalla vai mistä on kyse?

23

1855

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ibo on paastonnut pitkää uskontonsa vuoksi ja lähtenyt pyhiin vaellukselle etsimään uusia pizza reseptejä

• Anonyymi

Minne päin maailmaa hän lähti ja kuinka kauan matka kestää? Kebabia olisi tehnyt mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne päin maailmaa hän lähti ja kuinka kauan matka kestää? Kebabia olisi tehnyt mieli.

Sen tietää vai Ibo itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tietää vai Ibo itse.

Havainto ibosta Nurmeksessa, hankkii ilmeisesti sieltä uusia reseptejä ja maailman makuja.

• Anonyymi

Ibo on starttirahat taskuun pistänyt ja viettää pekkaspäiviään selibaatissa.

• Anonyymi

Mikä nurmes on ja missä päin se sijaitsee?

• Anonyymi

Kannattaa tietää

• Anonyymi

Joulukinkku orgiat oli ibo kepapissa jouluaattona.

• Anonyymi

Armeijan ylijäämätukusta on hankittuu vanhat marinoituneet sotilasvyöt, jotka ovat lionneet Battery-CRC-liuoksessa loppiaisen yli ja valmiina mikronlämpöön. Chili-tomaattia päälle ja siemenperunaviipaleita niin vot kun hyvää! Hinta annoksella on siinä neljän euron nurkilla, Coca-Colan kanssa 11,50.

• Anonyymi

JOOH. Ibon kehuttu hernekeittopitsa ja pyllystä pörisee. Marsun esinahka kevät kääryleet paistoksena vain tuoreena.

• Anonyymi

Joko se ibo on palannut reissuiltaan ja valmiina tarjoilemaan herkkuja juukalaisten ruokapöytiin?

• Anonyymi

Ibo on reissuillaan lataillut jalkoväleissä roikkuvia akkujaan. Pitää olla materiaalia jota runkutella soosi astiaan.

• Anonyymi

Kävin ibo kebabissa ja jäi kivekset jumiin kebab grilliin.

• Anonyymi

Kävin ibo kebabissa ja heräsin kun roikuin kiveksistäni kebab lihatangossa.

• Anonyymi

Noilla kebayrittäjillä on tapana kerätä starttirahat joka paikasta ja häipyä maisemista.

• Anonyymi

Kannattaa vaipat pukea päälle jokaisen ennen kuin nautitte Ibon makuhermoja hiveleviä ja peräaukkoa kirveleviä tuotteita.

• Anonyymi

Ibon erikoinen on nimittäin munakarva täyte.

• Anonyymi

H.O.MP.P.E.L.I.
      T.A.A.S.
      V.A.U.H.D.I.S.S.A.

• Anonyymi

Siinä pizzzzzzzeeeeeriassa on esinahka rullannut ainakin maratonin verran.

• Anonyymi

Soossin aineksissa siittiöitä, opiaatteja vähän oreganoa. Ibo tietää teheneen osuutensa kun on veivannut mälliä kolmessa vuorossa kattilaan.

• Anonyymi

N.Y R.K.K.I.
      A.N.U.K.S.E.E.N

• Anonyymi

Ihan pelle paikka, sain kerran puuroriisistä riisikebabin, lisäksi kastiketta ei ollut lainkaan, myyjät naureskelivat ja antoivat minulle aterian jonka otin mukaan, kotona tajusin että ei saatana, minua on kusetettu!

• Anonyymi

Satusedän pikkusuolaiset löytyvät Jänteen kioskilta, odotusaika satuineen 45min.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.

https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko
      Maailman menoa
      424
      4006
    2. Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille

"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun
      Maailman menoa
      204
      2183
    3. En tule löytämään

Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.
      Ikävä
      51
      1980
    4. Palomäen pyssysankarit

Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks
      Jämsä
      35
      1750
    5. Mitä tunteita sulla

On mua kohtaan nyt?
      Ikävä
      137
      1671
    6. Mitä sanoisit ikäväsi kohteelle

juuri nyt, jos olisi nenäsi edessä?
      Ikävä
      85
      1468
    7. Olet mun sielunkumppani

Aina ❤️
      Ikävä
      56
      1433
    8. Ei on ei!

Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär
      Ikävä
      90
      1376
    9. Milloin salassa tehdyt varkaudet tuodaan julki?

Ähtärin kaupunkihallitus on salaisissa pykälissä myönnellyt rahaa miljoonia euroja. Anastanut siis kaupungin ja kaupunki
      Ähtäri
      14
      1158
    10. Älä kävele onnesi ohi

Vaikka joku olisi varattu, hänelle voi silti kertoa tunteista. Antakaa ihmisten itse päättää omasta elämästään, ketään k
      Ikävä
      82
      1155
    Aihe