Ibo kebab Juuka

Anonyymi

Löysin ibo kebab viimeisimmän mainoslehtisen ja soitin siinä olevaan numeroon mutta eivät vastaa. Ovatko he talvilomalla vai mistä on kyse?

26

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ibo on paastonnut pitkää uskontonsa vuoksi ja lähtenyt pyhiin vaellukselle etsimään uusia pizza reseptejä

      • Anonyymi

        Minne päin maailmaa hän lähti ja kuinka kauan matka kestää? Kebabia olisi tehnyt mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne päin maailmaa hän lähti ja kuinka kauan matka kestää? Kebabia olisi tehnyt mieli.

        Sen tietää vai Ibo itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tietää vai Ibo itse.

        Havainto ibosta Nurmeksessa, hankkii ilmeisesti sieltä uusia reseptejä ja maailman makuja.


      • Anonyymi

        Ibo on starttirahat taskuun pistänyt ja viettää pekkaspäiviään selibaatissa.


    • Anonyymi

      Mikä nurmes on ja missä päin se sijaitsee?

      • Anonyymi

        Kannattaa tietää


    • Anonyymi

      Joulukinkku orgiat oli ibo kepapissa jouluaattona.

    • Anonyymi

      Armeijan ylijäämätukusta on hankittuu vanhat marinoituneet sotilasvyöt, jotka ovat lionneet Battery-CRC-liuoksessa loppiaisen yli ja valmiina mikronlämpöön. Chili-tomaattia päälle ja siemenperunaviipaleita niin vot kun hyvää! Hinta annoksella on siinä neljän euron nurkilla, Coca-Colan kanssa 11,50.

      • Anonyymi

        JOOH. Ibon kehuttu hernekeittopitsa ja pyllystä pörisee. Marsun esinahka kevät kääryleet paistoksena vain tuoreena.


    • Anonyymi

      Joko se ibo on palannut reissuiltaan ja valmiina tarjoilemaan herkkuja juukalaisten ruokapöytiin?

      • Anonyymi

        Ibo on reissuillaan lataillut jalkoväleissä roikkuvia akkujaan. Pitää olla materiaalia jota runkutella soosi astiaan.


    • Anonyymi

      Kävin ibo kebabissa ja jäi kivekset jumiin kebab grilliin.

    • Anonyymi

      Kävin ibo kebabissa ja heräsin kun roikuin kiveksistäni kebab lihatangossa.

    • Anonyymi

      Noilla kebayrittäjillä on tapana kerätä starttirahat joka paikasta ja häipyä maisemista.

    • Anonyymi

      Kannattaa vaipat pukea päälle jokaisen ennen kuin nautitte Ibon makuhermoja hiveleviä ja peräaukkoa kirveleviä tuotteita.

    • Anonyymi

      Ibon erikoinen on nimittäin munakarva täyte.

    • Anonyymi

      H.O.MP.P.E.L.I.
      T.A.A.S.
      V.A.U.H.D.I.S.S.A.

    • Anonyymi

      Siinä pizzzzzzzeeeeeriassa on esinahka rullannut ainakin maratonin verran.

    • Anonyymi

      Soossin aineksissa siittiöitä, opiaatteja vähän oreganoa. Ibo tietää teheneen osuutensa kun on veivannut mälliä kolmessa vuorossa kattilaan.

    • Anonyymi

      N.Y R.K.K.I.
      A.N.U.K.S.E.E.N

    • Anonyymi

      Ihan pelle paikka, sain kerran puuroriisistä riisikebabin, lisäksi kastiketta ei ollut lainkaan, myyjät naureskelivat ja antoivat minulle aterian jonka otin mukaan, kotona tajusin että ei saatana, minua on kusetettu!

    • Anonyymi

      Satusedän pikkusuolaiset löytyvät Jänteen kioskilta, odotusaika satuineen 45min.

    • Anonyymi

      Ibo nai

    • Anonyymi

      Mikäs se ibon uskonto onkaan. Pizza jumala pizzan pohjan uskonnosta?????

    • Anonyymi00034

      Mehevä Ibon hawajin sekarotunen snautser pizza. Hieman karvoja. Muna karvoja myös.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe