Hyvä tahti rokotuksissa, valmista 2024 helmikuussa.

Anonyymi

Rokotukset etenevät sellaista tahtia että sellaisellä kiireellä että runsaan kolmen vuoden kuluttua kaikki on rokotettu.
Siis helmikuun loppuun mennessä vuonna 2024

Hallitus on toiminut ripeästi viivyttelemättä ja päättäväisesti.

Joudumme elämään karanteenissa ainakin kesään 2023.

Tosin viruksen muuntuminen joka kolmen kuukauden välein vaatii uuden rokotuksen puolen vuoden jälkeen.

Tavallisen kausi influenssa kiertoaika on n. vuosi ja uusi rokote on aina vanhentunut koska se perustuu edellisen vuoden kantaan.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käsittämättömän hidasta. Joku Nohonykki sanoi että 70-vuotiaiden rokotukset ovat vielä käynnissä samoin riskiryhmäläisten. Antti Rinne haluaisi jo työikäiset rokotettavaksi, mutta se ei kuulemma käy. Muut maat ovat jo avaamassa yhteiskuntia keväällä.

    • Anonyymi

      Jotenkin minulla on sellainen tunne että meitä kusetetaan hallituksen toimesta.
      Ovathan he jo moneen kertaan paljastuneet emävalehtelijoiksi.
      Ei siis ole syytä uskoa hallituksen puheita mistään.
      Ei koronasta eikä elvytyksestä.

      Elvytyshän tarkoittaa että joku on kuollut ja sitä yriteään elvyttää, Italiaa, EUta.
      Mielestäni elvytystä on jatkettu ainakin 90-luvulta, eikä parempaa ole tulossa.
      Kauhuskenaarioita vain ladellaan, kaatusi nyt ainakin DB ja Baco di Italia.

    • Anonyymi

      Hyvä tehokas Sanna 😅

      • Anonyymi

        Ei muuta kun kaulus auki ja kuva maailman mediaan kehujen kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kun kaulus auki ja kuva maailman mediaan kehujen kera.

        Ei kannata avata, kun ei löydy mitään.


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007816361.html
      "Onni Sarmaste sanoo nyt myyvänsä Sputnik-rokotetta "

      No niin, nyt kaikki rokotetta nopeasti haluavat tilaamaan Sarmasteelta Sputnik rokote.
      Ei tartte odotaa vuoteen 2024, kun tulee rokote varmasti viikossa postilaatikkoon.
      Kyllähän jokainen osaa pistää rokotteen, se on helppoa, minulla on kokemusta rokottamisesta.

    • Anonyymi

      Eipä liioitella. Jos viimeisen viikon nopeuden perusteella mennään niin rokotukset ovat valmiina tänä vuonna. Nimittäin rokotukset ovat viikko viikolta nopeutunut.

    • Anonyymi

      Ei se mitään, sillä moninaisia viruksia vastaan on rokotettava vähintään riskiryhmäläiset vähintään kerran vuodessa. Muistakaa hankkia kestonaamari, mikä kestää isältä pojalle.

    • Anonyymi

      Sen jälkeen sitten pidetään kuntavaalit.

      • Anonyymi

        Sanna Marin saa leikkiä diktaattoria tällä pelillä ja nöyryyttää kansaa.


    • Anonyymi

      Milläpä rokotat, kun ei ole rokotteita?
      Suolavedellä?
      Rokotteiden puute ei ole hallituksen syy.

    • Anonyymi

      Niin, neljännesmiljoona rokotettu tähän mennessä.

      • Anonyymi

        Kahdessamkukaudessa jo 5 % suomalaisista rokotettu. Ei voi kuin ihmetellä Marinin, Kiurun ja Pekosen toimintaa. Se on täysin luokatonta ja surkeaa.


    • Luuletko tosiaan että tämä koronahysteria jatkuu vuodelle 2024?

      • Anonyymi

        Korona ainakin jatkuu ja tulee yhä uusia muunnoksia.


    • Anonyymi

      Rokotushaittoja pukkaa päälle jo nyt. Maailma sekaisin kuin seinäkello. Rokotukset tullaan vielä keskeyttämään, sanokaa minun sanoneen. Miten kävi Narkolepsian kanssa?

    • Anonyymi

      THL: Suomen täytyy joko muuttaa strategiaansa tai saada jostain lisää rokotteita päästäkseen EU:n rokotustavoitteisiin. EU tavoittelee 70 prosentin rokotuskattavuutta aikuisväestössä kesään mennessä. Nykytahdilla Suomi ja muu Eurooppa pääsisivät tavoitteeseen vasta syksyllä.

      • Anonyymi

        Marin ei välitä muusta kuin oman imagonsa nostamisesta. Miten voi Suomessa olla kriisiaikana noin surkea pääministeri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe