Rokotusten tehon voi nähdä jo maailmanlaajuisesti. Katsomalla itse ei tarvitse uskoa mitä muut kirjoittaa.
Rokotusten tehon voi nähdä jo maailmanlaajuisesti kun eri maat ovat keskittäneet rokotteita sinne missä tartuntoja on ollut paljon. Sairaanhoitohenkilökuntaan ja ihmisiin jotka työskentelevät paljon ihmisten parissa. Tästä työstä on nyt selvät merkit maailmanlaajuisesti.
Katso maailman laajuinen Daily New Cases ja totea itse onko rokotteet tehonneet.
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Katsomalla itse ei tarvitse uskoa mitä muut kirjoittaa tehoaako rokotteet vai ei?
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
10.2. klo 10.20 Rokotteista hyviä tuloksia Israelissa
Israel on rokottanut väestöään nopeammin kuin yksikään toinen maa. Jo puolet, eli 3,5 miljoonaa rokotteeseen tässä vaiheessa oikeutetuista ihmisistä on saanut vähintään yhden rokoteannoksen.
Iäkkäissä väestöryhmissä ja muissa riskiryhmissä rokotteet ovat vähentäneet sairastumisia selvästi, kertoo Weizman Instituutin datatutkija Eran Segal.
Näissä väestöryhmissä uusien sairaustapausten määrä laski tammikuun puolivälin ja helmikuun 6. päivän välillä 53 prosenttia, sairaalahoidon tarve 39 prosenttia ja vakavat sairaustapaukset 31 prosenttia.
Samaan aikaan rokottamattomien alle 60-vuotiaiden ihmisten sairaustapaukset vähenivät 20 prosenttia, mutta sairaalahoidon tarve kasvoi 15 prosenttia ja vakavien tapausten määrä 29 prosenttia.
Israel käyttää erityisesti Pfizerin rokotteita.
Lähde: Reuters- Anonyymi
Rokote:
- ei suojaa tartunnoilta
- ei estä rokotettua kantamasta ja tartuttamasta edelleen
- ei estä rokotettua itseään edelleen saamasta tautia
Rokotteen on ilmoitettu vain lieventävän oireita, ja siinäkin vaikuttavan vain kuusi kuukautta.
Jatkuvaa uusinta piikkiä halutaan myydä kuuden kuukauden välein.
- Anonyymi
Rokotuksilla saadaan hyviä tuloksia, mutta ongelma onkin rokotteiden saaminen.
Miten ihmeessä Israel on saanut rokotteita vaikka ei ole EU:n jäsenvaltio.- Anonyymi
Israel maksaa yhdestä rokotteesta paljon enemmän kuin Eu. Joten toimitus on tietysti nopeampaa.
- Anonyymi
On uutisoitu,rokote, ei estä tartuntaa, eikä tartuttamista.
Sairastamalla saa immuniteetin.
Kummastakohan kyse?- Anonyymi
Hyvä kysymys. Rokotevastaiset ja salaliittouskovaiset ovst levittäneet tätä väitettä.
Nykyisin on jo osoitetyu vakuuttavadti, että rokote estää sairastumisen ja rokotettu ei tartuta samalla tapaa.
Elimistölle rokotteen luoma immuniteetti on ihan sama, kuin sairastamalla saatu immuniteetti.
Ihmiselle sairaus on vain vaarallisempi.
Tottakai yksi hyvä nyrkkisääntö tilastoja julkaistaessa on se että käyttää edes luotettavaa lähdettä.
- Anonyymi
Tuolla julkaistaan eri maiden ilmoittamat luvut. Varmasti jotkut maat huijaavat, muttei kaikki. Joten se on tällä hetkellä luotettavin lähde. Huomattavasti luotettavampi kuin sinun kirjoituksesi ilman minkäänlaista lähdettä, vaan musta tuntuu riittää.
Katso maailman laajuinen Daily New Cases ja totea itse onko rokotteet tehonneet.
- Anonyymi
Niin, mutta sitten tarttis uskoa tuota sivustoa?
Mikäs olisi sen mukavampaa vallankäyttöä kuin ensin väittää että on epidemia (pandemia?) Ja sitten rokotusten jälkeen väittää ettei sitä enää olekaan.
Näin saa tehokkaasti myytyä omaa tuotettaan vai mitä? Vähän kuin tuo äsken nähty peil-aut-kupla.- Anonyymi
Tuolla sivustolla julkaistaan eri maiden viranomaisten ilmoittamat viralliset luvut. Ei millään lääketehtaalla ole niin paljon valtaa että se voisi laittaa mieleisekseen kaikkien maiden viranomaisten ilmoittamat tartunta ja kuolleiden luvut. Sinun täytyy olla tyhmä jos niin luulet.
- Anonyymi
Minkähänlainen idiootti sotkee keskenään käsitteen 'isänmaallisuuden' ja perimää lopullisesti muuttavan 'rokotteen' keskenään.
Naama esiin THL:n kätyri!
Ketä yritetään hämätä?
Kyse on tavallisesta kausi-infulenssasta.
Isänmaallista on kieltäytyä korona'rokotteesta'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänlainen idiootti sotkee keskenään käsitteen 'isänmaallisuuden' ja perimää lopullisesti muuttavan 'rokotteen' keskenään.
Ketä yritetään hämätä?
Isänmaallista on kieltäytyä korona'rokotteesta'.Sinunlaiseen Faktattomaan epäisänmaalliseen rokotevastaiseen kannattaa suhtautua kuten pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä yritetään hämätä?
Isänmaallista on kieltäytyä korona'rokotteesta'.Isänmaallista on toimia isänmaan hyväksi. Ei lietsoa sisällissotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla sivustolla julkaistaan eri maiden viranomaisten ilmoittamat viralliset luvut. Ei millään lääketehtaalla ole niin paljon valtaa että se voisi laittaa mieleisekseen kaikkien maiden viranomaisten ilmoittamat tartunta ja kuolleiden luvut. Sinun täytyy olla tyhmä jos niin luulet.
Jaa, kuka lienee laskurin ohjelmoinut. Kuka nörtti lienee sivuston päivittäjä?
Oletko tarkistanut että sinne tulee samat luvut kuin YLE (totuusmedia) kertoo?
Luuletko että eräs suomalainen uhkapelifirma ei ohjelmoi voittoja?
Kun maailma on täynnä valhetta niin en nyt vaan usko enää ketään... usko sinä vaan rauhassa jos haluat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, kuka lienee laskurin ohjelmoinut. Kuka nörtti lienee sivuston päivittäjä?
Oletko tarkistanut että sinne tulee samat luvut kuin YLE (totuusmedia) kertoo?
Luuletko että eräs suomalainen uhkapelifirma ei ohjelmoi voittoja?
Kun maailma on täynnä valhetta niin en nyt vaan usko enää ketään... usko sinä vaan rauhassa jos haluat.Eri maiden viranomaisten ilmoitukset ovat takuulla luotettavampia kuin salaliittotohtorin musta tuntuu nyt siltä luvut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä yritetään hämätä?
Isänmaallista on kieltäytyä korona'rokotteesta'.Kukin uskollaan autuaaksi. Tosin tekstisi on sivistymätöntä möykkäämidtä.
- Anonyymi
Katsomalla itse ei tarvitse uskoa mitä muut kirjoittaa.
Rokotusten tehon voi nähdä jo maailmanlaajuisesti kun eri maat ovat keskittäneet rokotteita sinne missä tartuntoja on ollut paljon. Sairaanhoitohenkilökuntaan ja ihmisiin jotka työskentelevät paljon ihmisten parissa. Tästä työstä on nyt selvät merkit maailmanlaajuisesti.
https://www.worldometers.info/coronavirus/- Anonyymi
Tartunnat kuten myös kuolemat on lähtenyt laskuun hyvin pian rokotteiden jakamisen jälkeen. Tämä näkyy nyt erinomaisesti esim. Hoivakodeissa, missä kaikki on rokotettu.
Rokotteiden vaikutus näkyy jo hoivakodeissa – Husin Järvinen: epidemiat käytännössä loppuneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartunnat kuten myös kuolemat on lähtenyt laskuun hyvin pian rokotteiden jakamisen jälkeen. Tämä näkyy nyt erinomaisesti esim. Hoivakodeissa, missä kaikki on rokotettu.
Rokotteiden vaikutus näkyy jo hoivakodeissa – Husin Järvinen: epidemiat käytännössä loppuneet.Tuo on erinomainen uutinen.
- Anonyymi
Mistä se rokotevastaisen salaliittotohtori saa tietonsa?
- Anonyymi
Unena ja näkyinä ilmestyvät salaliittotohtorin "tiedot"
- Anonyymi
Näin unen viime vuoden huhtikuussa, että rokote tuli koronaan ja jotka sen ottivat, sairastuivat. Sitten lähti vaino rokottamattomia kohtaan ja syyllistys rokotettujen taudista. Kyyläsivät, missä rokottamaton on ollut.
Tokentubessa on esim. Petri Paavolan kanavalla Israelin tilanteesta tosiasiallista tietoa.- Anonyymi
Tee myös sinä Toopen nettiin rokotevastaisen "uutisvideo"
Toopen netti ei sensuroi ja jokaisen itsetekemä rokotevastaisen "uutisvideo" sellaisenaan Toopen nettiin. Emme välitä, emmekä kysele faktoja. - Anonyymi
Luotatko Toopen tuben nobodyn Faktattomiin nettivideoihin enemmän kuin valtioiden viranomaisten julkaisemiin lukuihin? Varmasti luvuissa on heittoa, mutta valehteleeko kaikki maailman maat ja Toopen tube ei?
- Anonyymi
Toope netin uskottavuus on nolla. Kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa rokotteiden vaaroista ja tehdä kännykällä videon.
- Anonyymi
Kuka uskoo Toopen nettiin?
- Anonyymi
https://444prophecynews.com/the-vaccine-cannot-save-you-cryptic1/
3.2.21/Cryptic
Rokote ei voi pelastaa sinua. Itse asiassa se tuottaa korjaamatonta haittaa, ja sen vaikutuksia ei voi kumota. Monet ovat päättäneet uskoa tiedotusvälineiden ja lehdistön ja niin kutsuttujen tiedemiesten sanoja profeettojeni ja Sanani yli. Älä ota rokotetta äläkä merkkiä. Rokotteen tai merkin ottaminen on jo itsessään kuolema ruumiissa ja sielussa. Ne, jotka ottavat rokotteen, ottavat väistämättä merkin. Tämä on kansakunnan ja maailman järjestelmällistä kaatamista. Viimeisten vapauden ja kansalaisvapauksien riisuminen ja viimeinen isku johtavat maailman ja sen ihmisten tuhoutumiseen. Minä olen se joka Minä olen.
Ei ole toiveeni, että kukaan joutuisi kadotukseen mutta monet joutuvat sinne tulevina päivinä. Kutsun monia luokseni, mutta harvat vastaavat. Koputan sydämesi oveen. Etsikää minua ennen kaikkea. Minulla yksin on etusija sydämessäsi. Tunnen kunkin teistä nimeltä. Tämä on se hetki, tämä on se päivä, jona jokaisen on otettava kantaa. Valitse viisaasti. Ikuinen elämä ja kuolema riippuvat tasapainossa.
Menen nyt valmistelemaan paikkaa omilleni.
Tulen pian lapset kirkkauden pilvien päälle kirkkaudessa.
Amen Amen, Olen mitä olen, Herrasi, pelastajasi ja kuninkaasi
Yeshua Hamashiach
Näin olen puhunut
Amen Maranatha
This message was received at 3:33am on 2.3.21
The Vaccine cannot save you. In fact it will do irreparable harm and its effects cannot be undone. Many have chosen to believe the words of the media and press and so called scientists over My prophets and My Word. Do not take the Vaccine nor the Mark. Taking the Vaccine or the Mark is death itself in the body and in the soul. Those who take the Vaccine will inevitably take the Mark. This is the systematic planned overthrow of your nation and the world. It is the taking down of the last vestiges of freedom and civil liberties and the final blow that will result in the annihilation of the world and its people. I Am that I Am.
It is not my wish that any should perish but many will in the days to come. I call many to Me but few answer. I knock on the door of your heart. Seek Me above all else. I alone have your best interests at heart. I know each of you by name. This is the hour, this is the day that each must take a stand. Choose wisely. Eternal life and death hang in the balance.
I go now to prepare a place for My own
I come soon children upon the clouds of glory upon glory
Amen Amen,I Am that I Am, Your Lord your Savior and King
Yeshua Hamashiach
It is so I have spoken
Amen Maranatha
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070