Nuoruusmuisto

Anonyymi

Olen nyt jo eläkemummo mutta en voi koskaan unohtaa kun ensi kerran näin miehen sellaisena kuin miksi hänet on luotu. Vielä nytkin sormeni hapuilevat häpyhuulieni väliin kun tätä ajattelen.
Olin 13 kun olin mennyt uimaan. Olin yksin joenrannallla ja riisuin vaatteeni ja menin kylmään veteen. Tuohon aikaan ei uimapukuja käytetty joten olin täysin alasti.
Yhtäkkiä kuulin takaani miesten ääniä ja kiiruhdin ylös vedestä. Menin pusikkoon ja katselin kun kaksi miestä käveli rantaan päin. Seisoin hievahtamatta eivätkä miehet huomanneet minua.
Miehet riisuivat vaatteensa ja hyppäsivät veteen. Katselin uteliaana heidän nopeaa kastautumistaan, he juuri ja juuri uppoutuivat kunnes kääntyivät ja juoksivat takaisin. Kuulin kun he juttelivat kovalla äänellä.
- Perkeleen kylymä vesi!
- Niin oli!
- Pittää hieroa ihtesä lämpimäksi!
- Niin pittää!
Nyt näin miehet etupuolelta. Molemmilla oli varsin isot kalut jotka seisoivat pystyssä. En ollut aiemmn nähnhyt miestä alasti ja melkein kauhistuin kun näin millaiset pölkyt heillä oli jalkojensa välissä. Ja palli! Lähes jalkapallon kokoiset!
Toinen miehistä alkoi hieroa kaluaan. Kaveri teki samoin.
- Tekköö hyvvee!
- Niin tekköö!
- Vejäkkö minun nin minä vejän sinun kyrpää!
- Vejetään pois, uh uh!
- Uuuh! Ota sieltä pallien takkaa!
- Näinkö?
- Juu niin! Minä koetan siun palleja! Uh uh!
- Uh uh uh!

Miehet hyväilivät toistensa palleja ja minä olin sekä hämmästynyt että kiihottunut. Aloin hyväilemään omaa jalkoväliäni ja katselin kun miehet yhtäkkiä ruiskuttivat valkoista nestettä maahan! Jalkovälissäni runtui taivaalliselta ja sain elämäni ensimmäisen orkasmin.
- On siulla vaan komiat pallit!
- Ei ne huonot ole siullakkaan!
- Savottamiehen pallit on molemmilla! Ei myö muuten oltas uittoon päästykkään!

Sellaisia palleja en ole sen jälkeen nähnyt vaikka olen ollut avioliitossakin kolme kertaa. Vieläkin kun hyväilen itseäni en koskaan voi unohtaa niitä. Savottamiehen palleja!

12

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiihkeä muisto! Olen itse samoja ikäplovia ja muistan kyllä kuinka sitä käytiin savotoilla tirkistelemässä...

• Anonyymi

Komioita olivat pallit!

• Anonyymi

Onkohan tämä totta?

• Anonyymi

Älkäähän poijaat tapelko!

• Anonyymi

Missä luki että on Savosta?

• Anonyymi

Sana hallussa!

• Anonyymi

Kiihottava tarina! Muistan itsekin kuinka pikkutyttönä hiiviskeltiin savottakämppien ympärillä...

• Anonyymi

Kyllä sitä pikkutytötkin tiirailee ja kattelee vaikkei yleisesti niin uskotakaan.

• Anonyymi

Ennen oli miehet miehiä!

• Anonyymi

Ja.....Naiset oli NAISIA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja.....Naiset oli NAISIA!

Ja savottamiehet savottamiehiä!

• Anonyymi

Hei palstakyttä! Täähän on savottajuttu! Ilmoota ylläpidolle!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3196
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      75
      2476
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      62
      1444
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1412
    5. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      14
      971
    6. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      915
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      313
      884
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      837
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      50
      814
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      788
    Aihe