Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nuoruusmuisto

Anonyymi

Olen nyt jo eläkemummo mutta en voi koskaan unohtaa kun ensi kerran näin miehen sellaisena kuin miksi hänet on luotu. Vielä nytkin sormeni hapuilevat häpyhuulieni väliin kun tätä ajattelen.
Olin 13 kun olin mennyt uimaan. Olin yksin joenrannallla ja riisuin vaatteeni ja menin kylmään veteen. Tuohon aikaan ei uimapukuja käytetty joten olin täysin alasti.
Yhtäkkiä kuulin takaani miesten ääniä ja kiiruhdin ylös vedestä. Menin pusikkoon ja katselin kun kaksi miestä käveli rantaan päin. Seisoin hievahtamatta eivätkä miehet huomanneet minua.
Miehet riisuivat vaatteensa ja hyppäsivät veteen. Katselin uteliaana heidän nopeaa kastautumistaan, he juuri ja juuri uppoutuivat kunnes kääntyivät ja juoksivat takaisin. Kuulin kun he juttelivat kovalla äänellä.
- Perkeleen kylymä vesi!
- Niin oli!
- Pittää hieroa ihtesä lämpimäksi!
- Niin pittää!
Nyt näin miehet etupuolelta. Molemmilla oli varsin isot kalut jotka seisoivat pystyssä. En ollut aiemmn nähnhyt miestä alasti ja melkein kauhistuin kun näin millaiset pölkyt heillä oli jalkojensa välissä. Ja palli! Lähes jalkapallon kokoiset!
Toinen miehistä alkoi hieroa kaluaan. Kaveri teki samoin.
- Tekköö hyvvee!
- Niin tekköö!
- Vejäkkö minun nin minä vejän sinun kyrpää!
- Vejetään pois, uh uh!
- Uuuh! Ota sieltä pallien takkaa!
- Näinkö?
- Juu niin! Minä koetan siun palleja! Uh uh!
- Uh uh uh!

Miehet hyväilivät toistensa palleja ja minä olin sekä hämmästynyt että kiihottunut. Aloin hyväilemään omaa jalkoväliäni ja katselin kun miehet yhtäkkiä ruiskuttivat valkoista nestettä maahan! Jalkovälissäni runtui taivaalliselta ja sain elämäni ensimmäisen orkasmin.
- On siulla vaan komiat pallit!
- Ei ne huonot ole siullakkaan!
- Savottamiehen pallit on molemmilla! Ei myö muuten oltas uittoon päästykkään!

Sellaisia palleja en ole sen jälkeen nähnyt vaikka olen ollut avioliitossakin kolme kertaa. Vieläkin kun hyväilen itseäni en koskaan voi unohtaa niitä. Savottamiehen palleja!

12

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihkeä muisto! Olen itse samoja ikäplovia ja muistan kyllä kuinka sitä käytiin savotoilla tirkistelemässä...

      • Anonyymi

        Komioita olivat pallit!


    • Anonyymi

      Onkohan tämä totta?

      • Anonyymi

        Älkäähän poijaat tapelko!


      • Anonyymi

        Missä luki että on Savosta?


      • Anonyymi

        Sana hallussa!


    • Anonyymi

      Kiihottava tarina! Muistan itsekin kuinka pikkutyttönä hiiviskeltiin savottakämppien ympärillä...

      • Anonyymi

        Kyllä sitä pikkutytötkin tiirailee ja kattelee vaikkei yleisesti niin uskotakaan.


    • Anonyymi

      Ennen oli miehet miehiä!

      • Anonyymi

        Ja.....Naiset oli NAISIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja.....Naiset oli NAISIA!

        Ja savottamiehet savottamiehiä!


    • Anonyymi

      Hei palstakyttä! Täähän on savottajuttu! Ilmoota ylläpidolle!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe