33v nainen etsii seuraa. Olen normaalikokoinen ja minulla on isot kiinteät rinnat. Etsin seuraa herrasmiehistä, jotka ovat luotettavia. Olen varattu joten ei haittaa jos sinäkin olet. Yhteydenotot aluksi tänne.
Kaikkea kivaa
33
2056
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, mistäpäin olet?
-varattu herrasmies - Anonyymi
Olet siis maksullinen?
- Anonyymi
Eli minne?
- Anonyymi
No tämä alkoikin hienosti ,kysyn kuitenkin vielä että missä päin Suomea vaikutat
- Anonyymi
Alhaisinta on kun varattu nainen myy seksiä. Toivottavasti saa koronan.
- Anonyymi
Katos juntti avautuu jälleen
- Anonyymi
Minä miehenä arvostan varattuja naisia joita pääsee panemaan.
On parasta saada vartun naisen pillua panna. - Anonyymi
Voi varatullakin naisella olla talous tiukilla ja rahalle on käyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi varatullakin naisella olla talous tiukilla ja rahalle on käyttöä.
Sinullakin?
laita viestiä [email protected]
Moi , olen varattu 35v mies Helsingistä ja Tuusulasta mutta pystyn liikkua koko uudellamaalla. Oletko kiimassa tänään jos nähdään vaikka hotellissa tai jossakin missä sinä haluaisit ;) Laita sähköpostia mikael86tuusula@gmailcom
- Anonyymi
Ei vitussakaan. Eikä liioin helvetissäkään vaikka jäätyisikin
Moi. Olen 36v normaali mies pks seudulta. Ja kyllä kiinnostaisi tutustua paremmin.
- Anonyymi
Vittu en halua tutustua paremmin kullia haluan
- Anonyymi
Yhtävaille2 kirjoitti:
No sitä saat..
Kunnon kyrpää tarkoitin eikä sun nysvämunaas
- Anonyymi
Ota yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
Tässä olisi sinulle luotettava seuraa olen 58v asun Salossa ota yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
kik tommi_espoo
- Anonyymi
tere
- Anonyymi
Kuopiossa olisi sulle luotettava mies tai jollekin muulle naiselle joka kaipaa vaihtelua omaan mieheen😊
- Anonyymi
En ole aloittaja mutta siltä suunnalta. Saisiko sinuun miten yhteyden?
- Anonyymi
Jyväskylässä olisi 180/90 48v. varattu mies vailla vaihtelua. Olisiko täällä Keskisuomen neitoja / Rouvia vailla salaista seuraa?
- Anonyymi
Hei! Olen Rouva Keskisuometa, noin 75km Jyväskylästä Oulun suuntaa. Olen 49v Rva Avoin vapaa mielinen sexi suhtee arvostan hyvää kestävää kovaa Sexiä äärettömästi. Että Isoo jäykkää kullia. Olen 161cm isorintanen pyöreä Pyllynen. 81kg Sievä Tyyli pulukka. Olen luotettava Rouva salaisii, koviin rajuhinkin tapaamisiin. Olen Autoileva RVA joten pääsen
liikkumaan, Anna raju raaka nautinto minulle
Salaa Kiimaselle Rouvlle, niin saat nautinnon
jäykkää kulliisi laskee limat Sisääni emättime tai syvemmälle kohtuuni. Tätä odotellessa mutta tartu toimeen ei odoteta pitkää, enkä säikähdä vaikka teitä olisi 2siki raavasta riskiä Miestä.
Terkuin salakiimanen Rouva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Olen Rouva Keskisuometa, noin 75km Jyväskylästä Oulun suuntaa. Olen 49v Rva Avoin vapaa mielinen sexi suhtee arvostan hyvää kestävää kovaa Sexiä äärettömästi. Että Isoo jäykkää kullia. Olen 161cm isorintanen pyöreä Pyllynen. 81kg Sievä Tyyli pulukka. Olen luotettava Rouva salaisii, koviin rajuhinkin tapaamisiin. Olen Autoileva RVA joten pääsen
jäykkää kulliisi laskee limat Sisääni emättime tai syvemmälle kohtuuni. Tätä odotellessa mutta tartu toimeen ei odoteta pitkää, enkä säikähdä vaikka teitä olisi 2siki raavasta riskiä Miestä.
Terkuin salakiimanen Rouva.Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkuin salakiimanen Rouva.Oletko myös uskovainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko myös uskovainen
Olen uskovainen ja uskollinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkuin salakiimanen Rouva.Rouva laita sähköpostia [email protected] asun sielläpäin M45
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rouva laita sähköpostia [email protected] asun sielläpäin M45
Ei helvetissäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkuin salakiimanen Rouva.Miten saa sinuun yhteyden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terkuin salakiimanen Rouva.Ootko sä muuten vammanen
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut olen vanhempi mies ota yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
Olis kiva tavata
[email protected]
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842