Kirjeessä vaaditaan tulemaan järkiinsä tai meihin uhataan tartuttaa kotona. Emme edes ole uskossa vaikka kuulummekin kirkkoon, joten en ymmärrä tätä koko uhkauskirjettä. Mutta vaikkakaan en ymmärreäkkään sitä miksi kirje on päätetty pudottaa juuri meidän postiluukusta, niin tuomitsen todellakin tälläisen käytöksen sillä se ei ole asiallista eikä hyvän maun mukaista. Ja jos näin kerran tehdään ei-uskonnollisille ihmisille sen vuoksi että heitä pidetään uskovaisina niin pelottaa pelkkään ajatus mitä Suomessa tehdään nykyään niille jotka oikeasti ovat uskossa.
Jotkut kakarat ovat lähettäneet meille viime yönä uhkauskirjeen ja pitävät meitä uskovaisina
10
<50
Vastaukset
Ilmeisesti sinulta puuttuu viranomaisen antama sertifikaatti, että et ole kristitty.
- Anonyymi
Turinasi vaikuttaa höpötteeltä. Jos avaudut vastaaavalla tavalla oikeassa elämässä, niin sinua aletaan pitää uskovaisena.
Eikö sinulla ole roskista? Mainoslaput menevät meillä ainakin paperinkeräykseen tai roskikseen, kumpikin käy.
Ei tulisi mieleenikään mankua täällä mainoksesta, jossa suositellaan viikonlopuksi porsaanpaistia ja kermaperunoita.
Vaikka ne ovat molemmat vakaumukseni vastaiset.- Anonyymi
Viestisi on siis että ihan ok tuollainen käytös?
kirjoituksesi kertoo ehkä enemmän itsestäsi kuin siitä mitä kirjoitat.
- Anonyymi
Josko postilaatikkoon laittajat kumminkaan kakaroita ovat? Jos mä oisin sä, säilyttäisin kirjeen vastaisuuden varalle.
Ajatella jos noihin kaikkiin tartutetaan kotona.
Järkyttävää....- Anonyymi
On se hienoa että tämä "tolkun ihminen" saapui taas palstalle positiivisessa ja rakentvaassa hengessään, mihin olimme jo tottuneetkin... -meidän ikioma "konservatiivi"!
- Anonyymi
Älä lausu väärää todistusta. Valehtelemisesta joutuu helvettiin.
- Anonyymi
Eihän uskovaiset mitään pelkää eikös jumala ole heidän suojelijanaan.🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706