Vinkkejä poikuuden menettämiseen...?

Anonyymi

Oon kokematon poitsu ja mieli tekisi kovasti päästä makkarin puolelle naisen kanssa, mutta oon luonteeltani hieman ujohkon puoleinen ja naispuolisia ystäviäkin on vain vähän. Kaipaisin vinkkejä mistä kannattaisi lähteä tutustumaan tai löytäisi naisen jolle kokemattomuus ei olisi turn off, vaan antaisi vaikka opetusta tarpeentullen kädestä pitäen..?

10

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mistään, jollet ole valmis maksamaan tunnista 250 euroa (en suosittele).

    • Anonyymi

      Haluaisiko päästä poikuudestasi eroon parin kanssa. Saisit opiskella naisen kanssa ensin ja saisit sen päälle myös ryhmäseksiä.

    • Noi kun päin homma on niin kyllä vanhempia naisia kiinostaa opettaa nuorta kollia. Moni mieskin antaa vaimolle luvan tässä tapauksessa kun et ole uhka heille. Kimppaa onnistuu varmasti kanssa jos sulla on vaan mielenkiintoa

    • Noi kun päin homma on niin kyllä vanhempia naisia kiinostaa opettaa nuorta kollia. Moni mieskin antaa vaimolle luvan tässä tapauksessa kun et ole uhka heille. Kimppaa onnistuu varmasti kanssa jos sulla on vaan mielenkiintoa. Moni mies haluaisi myös katsella kun oma vaimo nauttii nuoresta peniksestä. Moni varmaan tumputtais

    • Anonyymi

      Mulle kelpaisi pari myös, mutta miestä en ala pussaamaan tai ottamaan kalua suuhun... ja taidan olla jo aivan liian vanha, että mikään pari kiinnostuisi. Maksullinen taitaa olla ainoa vaihtoehto päästä poikuudesta eroon raiskaamatta.

    • Anonyymi

      En oo vielä niin malttamaton että olisin tuohon maksulliseen vaihtoehtoon tarttunut, tahtoisin kuitenkin sellaisen naisen jonka kanssa voisi ihan ystävystyä ja tavata mahdollisesti vielä toisenkin kerran..

    • Anonyymi

      Onko auttamishaluista naista?

      • Anonyymi

        ei.


    • Sinuna varoisin käyttämästä sellaisia sanoja kuten esim. auttaminen näissä yhteyksissä.. Seksihalu perustuu tietynlaisten tunteiden heräämiseen kun taas sitten aletaan puhua auttamisesta, niin se herättää taasen jotain toisenlaisia tuntemuksia. Se ei varsinaisesti edistä seksihaluja tuskin kenelläkään...

      Sinun tarvitsee siis vain sopia seksitreffit.. Kyse ei ole siinä auttamisesta vaan nussimisesta. Treffailu seuraa löytää parhaiten treffipalstoilta.
      Voit tehdä profiilin, jossa haet seksiseuraa ja kirjoitat sinne profiiliin olevasi kokematon. Voit myös itse lähestyä siellä naisia. Kerrot olevasi täysin kokematon, mutta sitä ei tarvitse pyytää ns. anteeksi. Siinä kun ei ole mitään ihmeellistä. Se on vain sinun elämääsi. Lopulta löydät sopivan partnerin.

    • Anonyymi

      Ihan kokemuksesta voin sanoa että se tilanne voi tulla milloin vain jopa naisen aloitteesta. Se on sitten eri asia miten loppupelissä asian käy. Joku voi ilmaista halun vakavaan juttuun jossa on kyse muustakin ja toinen haluaa muuta ja kolmas vaan leikkiä ja homma jää leikittelyksi ja sitten on vaan jokin joka haluaa olla pelkkä kaveri. Oikeastaan olen nähnyt tämän kaiken 30 aikuisvuoden aikana. Se on paska kun joutuu torjumaan ihmisen joka haluaa olla vakavasti etkä voi kertoa miksi torjut. Se syö ihmistä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe