Mies haluaa seksiä monta kertaa viikossa, minä en ollenkaan.

Anonyymi

Olemme 50 vuotiaita. Mieheni haluaa yhdyntää, mutta minä en, olen ilmeisesti aseksuaali. Onko muita, joilla on samaa ongelma ? Olisko tuohon mitään ratkaisua ?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olemme 55v. aviopari. Minä en myöskään halua yhdyntää, mutta mieheni on hyvin viriili. Olen kuitenkin kehittänyt... no joo... korvaavan jutun tuohon yhdyntään. Pukeudun seksikkäästi korsettiin ja korkokenkiin, tms. ja otan mieheltäni suihin, loppuun asti tai sitten annan roiskua rinnoilleni tai rintojen väliin. Joskus hän laskee sukilleni. Se on kelvannut tuohon tarpeeseen hänelle. Parempaa hänen mielestään, kuin itse paneminen.

    • Anonyymi

      Avoin suhde? Annat miehesi käydä hakemassa seksuaalisen tyydytyksen avioliittojen ulkopuolelta joko maksullisilta naisilta tai muuten halukkailta naisilta. Itse olen suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, hänen vaimonsa ei halua seksiä, mutta mies itse on viriili ja omaa korkean seksivietin. Minä jäin leskeksi pari vuotta sitten ollessani vain 41 vuotias, en ole valmis uuteen suhteeseen mutta myös minulla on korkea seksivietti, joten tämä järjestely toimii minulle. Miehen vaimo ei tiedä suhteestamme.

      • Anonyymi

        Tällaisen järjestelyn itsekin tahdon. Mukava nainen joka ymmärtää kupletin juonen ja osaa pitää kiinni yhdessä sovitusta, eli salainen tuttavuus toimii ja yhdessä voikin sitten huoletta nautiskella. Luottamus tällaisessa on tärkein, koska varatulla on aina enemmän menetettävää.
        Mulla takana monta seksitöntä vuotta, enkä kertajutuista tai maksullisista syty ollenkaan. Pitempi tuttavuus, jossa tutustutaan ja nautitaan ilman suurempia estoja tai jännityksiä...juuri sellaisista asioista mistä molemmat nauttii, vaniljaisesti tai super pervosti (mielummin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisen järjestelyn itsekin tahdon. Mukava nainen joka ymmärtää kupletin juonen ja osaa pitää kiinni yhdessä sovitusta, eli salainen tuttavuus toimii ja yhdessä voikin sitten huoletta nautiskella. Luottamus tällaisessa on tärkein, koska varatulla on aina enemmän menetettävää.
        Mulla takana monta seksitöntä vuotta, enkä kertajutuista tai maksullisista syty ollenkaan. Pitempi tuttavuus, jossa tutustutaan ja nautitaan ilman suurempia estoja tai jännityksiä...juuri sellaisista asioista mistä molemmat nauttii, vaniljaisesti tai super pervosti (mielummin).

        Piere ikeniis pappa 🧓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piere ikeniis pappa 🧓

        Keksitkkö palsta kyylä tuon sanan ihan itse vai kysyitkö hoitajalta mitä sanotaan?


    • Anonyymi

      fghthjikmhnggf

    • Anonyymi

      Olen mies ja vaimo ei halua seksiä, olemme olleet lähes seksittömässä suhteessa vuosia.
      Vastahakoisesti hän antaa välillä mikä ei taas sinänsä ole kovin kiva mut sillon itse saan sitä.
      Olis kiva jos olis joku jonka kanssa nauttia seksistä ja hän on joskus maininnut siitä et vois melkein antaa mun tehdä sitä toisen kanssa.
      Lapsia on niin en ole vielä lähtenyt suhteesta.
      Läheisyyttä hän haluaa erittäin vähän.

      Onko sit ruoho vihreämpää aidan toisella puolen?
      Sitä olen miettinyt jonkin aikaa, lähteä vaiko jäädä...

    • A-seksuaalisuus on synnynnäistä, jos sitä nyt ylipäätään edes on olemassa.. Oikeasti kyse onkin ongelmat hormooneissa. A-seksuaalisuus on vaan muotisana kun ei muutakaan ole ongelmalke keksitty tutkia.
      Olet 50v, niin luulisi sinun jo tietävän oletko a-seksuaali.
      Olet vaan vaihdevuosissa ja siihen saa estrogeeni korvaushoidon ja tarvittaessa lisäks haluttomuuten naisille tarkoitetun testosteroni hoidon.. Etköhän noista avun saa ongelmaasi.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe