Päässäsi on vika :O(

Anonyymi

Miten joku voi väittää noin tuntemattomalle ihmiselle vain sen takia, että tämä ajattelee asioista eri tavalla kuin sanoja?

34

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ateisti voi!

      • Anonyymi

        Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

        Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...


      • Anonyymi

        Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

        Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...


      • Anonyymi

        Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

        Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

        Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...

        Että miten aurinko pysähtyy?

        Raamattu on typerä.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Että miten aurinko pysähtyy?

        Raamattu on typerä.

        Entä se yksi tôIIo?

        Suu aina àmmoIIaan. Mikä mãntti!


    • Anonyymi

      Tämän palstan kielenkäyttö on lain vastaista mutta ylläpito ei tee mitään.

      • Anonyymi

        Voi jeesuksen vittu, oletko oikeasti tuota mieltä.


    • Tuon kaltaiset kommentit kertovat sanojansa oman pään tilasta.

    • Anonyymi

      Tuollaista täysin sopimatonta kielenkäyttöä on valitettavan paljon. Ilmeisesti aika pieni joukko käyttää tuollaista. Harmillisinta on se, että kun siitä huomauttaa, niin vielä puolustelevat sitä täysin kestämättömin perustein.

      • Anonyymi

        Muutama henkilö mutta asuvat palstalla ja sytävät noita herojaan. Ilmeisesti jotain lapsia joilla ei ole aikuisia turvanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama henkilö mutta asuvat palstalla ja sytävät noita herojaan. Ilmeisesti jotain lapsia joilla ei ole aikuisia turvanaan.

        Toivotaan niin. Olisi todella huolestutavaa, jos olisivat aikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin. Olisi todella huolestutavaa, jos olisivat aikuisia.

        Kyllä niistä suurin osa on vanhoja miehiä, valitettavasti.


    • Anonyymi

      Ihmisen aivoissa on eroja ja viimekädessä evoluutio määrää mikä on hyväksyttävää.

      • Anonyymi

        Tämän varmaan oikein perusteletkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän varmaan oikein perusteletkin?

        Jos inkvisitio kiduttaa hengiltä niin kukaan ei uskalla sanoa mitään.
        Toisaalta on aina marttyyrejä, eikös jeesuksenne ollut tällainen.


    • Anonyymi

      Tämä on pientä sen rinnalla mitä tuolla muutamall a kirkollisella palstalla kieltä käytetään!

      • Anonyymi

        Miksi ateistit sielläkin häärää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ateistit sielläkin häärää?

        Ateistit ovat kaikkialla ympärillänne.


    • Anonyymi

      Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

      Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...

      • Anonyymi

        Miten vastauksesi sopii aloittajalle, pe.ku?


    • Anonyymi

      Kiitos viikon helpoimmasta kysymyksestä.
      Vastaus on kaksijakoinen:
      1. Itse asiassa ilkeästi sanominen vieraalle anonyymille tyypille on helpompaa kuin hyville tuttaville.
      2. On luonnollista ja odotettavaa, että omasta ajattelusta poikkeava ajattelu vaikuttaa tyhmältä. Ja useinhan se onkin tosi tyhmää.

      • Anonyymi

        Kukaan normaali ihminen ei ole noin suvaitsematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ihminen ei ole noin suvaitsematon.

        Keneen viittaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneen viittaat?

        Sille jolle vastasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ihminen ei ole noin suvaitsematon.

        Minun suvaitsemattomuuden voit kertoa 10 ja sanon sen sinulle päin pläsiä.
        Olit sitten pappi, piispa tai riviretardi uskovainen.


    • Anonyymi

      On terveitä ja sairaita puheita.

      • Anonyymi

        Puheita on kymmentä sorttia.


    • Anonyymi

      Se on sitä parempaa henkistä väkivaltaa. Approved by vihervasemmisto.

    • Anonyymi

      Vaikka onkin sinäänsä tuntematon ihminen niin jotain voi siitä päätellä kun tänne palstalle sadoilla nimimerkeillä anona itselleen vastailemalla ilmaisee itseään.

      • Miten ne viestit poikkevat sinun viesteitäsi, Ano? 🐡
        Sinuna rekkaisin alkuun 15 nikkiä niin ei tarvitse naukua, koska säännöthän eivät rajoita nikkien määrää mitenkään.


      • Anonyymi
        KylläpäTaasNaurattaa kirjoitti:

        Miten ne viestit poikkevat sinun viesteitäsi, Ano? 🐡
        Sinuna rekkaisin alkuun 15 nikkiä niin ei tarvitse naukua, koska säännöthän eivät rajoita nikkien määrää mitenkään.

        Ja sieltähän tämä esimerkkitapaus heti tuli missä mainittiin :D

        Keep up the good work!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sieltähän tämä esimerkkitapaus heti tuli missä mainittiin :D

        Keep up the good work!!

        Niin, Ano. Oliko jotain kitinää muiden nikeistä? 🐸


      • Anonyymi
        KylläpäTaasNaurattaa kirjoitti:

        Niin, Ano. Oliko jotain kitinää muiden nikeistä? 🐸

        Vihreä sammakko eli Pepe 😻


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe