Päässäsi on vika :O(

Anonyymi

Miten joku voi väittää noin tuntemattomalle ihmiselle vain sen takia, että tämä ajattelee asioista eri tavalla kuin sanoja?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ateisti voi!

      • Anonyymi

        Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

        Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...


      • Anonyymi

        Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

        Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...


      • Anonyymi

        Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

        Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

        Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...

        Että miten aurinko pysähtyy?

        Raamattu on typerä.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Että miten aurinko pysähtyy?

        Raamattu on typerä.

        Entä se yksi tôIIo?

        Suu aina àmmoIIaan. Mikä mãntti!


    • Anonyymi

      Tämän palstan kielenkäyttö on lain vastaista mutta ylläpito ei tee mitään.

      • Anonyymi

        Voi jeesuksen vittu, oletko oikeasti tuota mieltä.


    • Tuon kaltaiset kommentit kertovat sanojansa oman pään tilasta.

    • Anonyymi

      Tuollaista täysin sopimatonta kielenkäyttöä on valitettavan paljon. Ilmeisesti aika pieni joukko käyttää tuollaista. Harmillisinta on se, että kun siitä huomauttaa, niin vielä puolustelevat sitä täysin kestämättömin perustein.

      • Anonyymi

        Muutama henkilö mutta asuvat palstalla ja sytävät noita herojaan. Ilmeisesti jotain lapsia joilla ei ole aikuisia turvanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama henkilö mutta asuvat palstalla ja sytävät noita herojaan. Ilmeisesti jotain lapsia joilla ei ole aikuisia turvanaan.

        Toivotaan niin. Olisi todella huolestutavaa, jos olisivat aikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin. Olisi todella huolestutavaa, jos olisivat aikuisia.

        Kyllä niistä suurin osa on vanhoja miehiä, valitettavasti.


    • Anonyymi

      Ihmisen aivoissa on eroja ja viimekädessä evoluutio määrää mikä on hyväksyttävää.

      • Anonyymi

        Tämän varmaan oikein perusteletkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän varmaan oikein perusteletkin?

        Jos inkvisitio kiduttaa hengiltä niin kukaan ei uskalla sanoa mitään.
        Toisaalta on aina marttyyrejä, eikös jeesuksenne ollut tällainen.


    • Anonyymi

      Tämä on pientä sen rinnalla mitä tuolla muutamall a kirkollisella palstalla kieltä käytetään!

      • Anonyymi

        Miksi ateistit sielläkin häärää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ateistit sielläkin häärää?

        Ateistit ovat kaikkialla ympärillänne.


    • Anonyymi

      Juuri näin. On se ihmeellistä kun ei enää muka saa sanoa, että aurinko se kiertää maata, tai että aasi ihan tosissaan puhuu, tai että jänis onkin märehtijä, tai että ihminen vo elää suuren kalan vatsassa ihan turvallisin mielin.

      Että heti on joku ateisti itkemässä että "ei voi noin sanoa!!" Kyllä minä vaan voin koska olen fundis ja uskon että 2000 vuotta sitten aavikolla teltassa kirjoitettu opus on edelleen 100 prosenttia totta...

      • Anonyymi

        Miten vastauksesi sopii aloittajalle, pe.ku?


    • Anonyymi

      Kiitos viikon helpoimmasta kysymyksestä.
      Vastaus on kaksijakoinen:
      1. Itse asiassa ilkeästi sanominen vieraalle anonyymille tyypille on helpompaa kuin hyville tuttaville.
      2. On luonnollista ja odotettavaa, että omasta ajattelusta poikkeava ajattelu vaikuttaa tyhmältä. Ja useinhan se onkin tosi tyhmää.

      • Anonyymi

        Kukaan normaali ihminen ei ole noin suvaitsematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ihminen ei ole noin suvaitsematon.

        Keneen viittaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneen viittaat?

        Sille jolle vastasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ihminen ei ole noin suvaitsematon.

        Minun suvaitsemattomuuden voit kertoa 10 ja sanon sen sinulle päin pläsiä.
        Olit sitten pappi, piispa tai riviretardi uskovainen.


    • Anonyymi

      On terveitä ja sairaita puheita.

      • Anonyymi

        Puheita on kymmentä sorttia.


    • Anonyymi

      Se on sitä parempaa henkistä väkivaltaa. Approved by vihervasemmisto.

    • Anonyymi

      Vaikka onkin sinäänsä tuntematon ihminen niin jotain voi siitä päätellä kun tänne palstalle sadoilla nimimerkeillä anona itselleen vastailemalla ilmaisee itseään.

      • Miten ne viestit poikkevat sinun viesteitäsi, Ano? 🐡
        Sinuna rekkaisin alkuun 15 nikkiä niin ei tarvitse naukua, koska säännöthän eivät rajoita nikkien määrää mitenkään.


      • Anonyymi
        KylläpäTaasNaurattaa kirjoitti:

        Miten ne viestit poikkevat sinun viesteitäsi, Ano? 🐡
        Sinuna rekkaisin alkuun 15 nikkiä niin ei tarvitse naukua, koska säännöthän eivät rajoita nikkien määrää mitenkään.

        Ja sieltähän tämä esimerkkitapaus heti tuli missä mainittiin :D

        Keep up the good work!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sieltähän tämä esimerkkitapaus heti tuli missä mainittiin :D

        Keep up the good work!!

        Niin, Ano. Oliko jotain kitinää muiden nikeistä? 🐸


      • Anonyymi
        KylläpäTaasNaurattaa kirjoitti:

        Niin, Ano. Oliko jotain kitinää muiden nikeistä? 🐸

        Vihreä sammakko eli Pepe 😻


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe