Olen hyvin kouluttautunut . Omaan useita tutkintoja. Ikää on 56v. Jäin 3v sitten työttömäksi, sen jälkeen olen hakenut yli 150 työpaikkaa tuloksetta , vaikka käynyt myös monissa haastatteluissa. Usko alkaa loppua. Kokemusta ei arvosteta. Arkipäivät menee stressatessa minne laittaa taas
uutta hakemusta. Jokainen ei vastaus laskee itsetuntoa entisestään. Kaikki taidot valuu hukkaan...
Usko alkaa hiipua tulevaisuudesta työllisenä. Eläkkeellekin on vielä pitkä aika.
Kun ei ole työtä se valtaa koko mielen ja synkistää ajatukset. On varmaan monia muitakin samassa tilanteessa. Työttömyyttä ei voi oikein ymmärtää, jos ei sitä omalla alalla ole ja ennen kuin se tulee omalle kohdalle. Yrittäjyys ei sovi kaikille...
Kannattaako 56- vuotiaan enään kouluttautuakaan uudelleen kun se kestää 3,5 vuotta? Mistä silloin rahat elämiseen, jos ei löydy edes osa-aikatyötä? Entä jos ei saa töitä toisellakaan alalla...
Entä jos menee työkokeiluun auttaako sekään? Luovutanko jo? Entä tuleva eläke kuinka sille käy?
Onko ideoita miten sietää työttömyyttä paremmin?
Työttömyyden loputtomasta piinasta eroon?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892