Nettikauppa huijausko?

Anonyymi

Onko muilla kokemuksia Vallaton nettikaupasta? Eivät suostu palauttamaan rahoja, asiakaspalvelu vastaa monen päivän päästä ja vaikuttaa kuin vastaukset olisi vain automaattivastauksia eikä ihmisen kirjoittamia. Vaikuttaa että asiakas menettää vain rahat.. Todella outo firma.

40

5297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, mulle kävi myös samankaltaisesti. Maksoin tyhmä tuotteet tilauksen yhteydessä eikä niitä kuulunut pitkään aikaan. Lähetin sähköpostia, jossa kyselin. Vastaus tuli, että valitettavasti ko.tuote loppunut, haluaisinko vaihtaa johonkin muuhun. Ilmoitin tilinumeroni ja että haluan rahat takaisin. Ei vastausta. Ei rahoja. Puhelimessa vain nauhoite, ikään kuin olisin soittanut väärään aikaan.

• Anonyymi

Huhhuh, ite tilasin pari päivää sitten samaiselta sivulta ja ei ole vieläkään lähtenyt tilaus postiin. Sähköpostissa sanoivat että on ruuhkaa ja sen takia toimitus venyy 1-4 päivää. Kuumottaa että on joutunut huijatuksi. Pitää kai ottaa yhteyttä itsekin ko. firmaan.

• Anonyymi

Myös täällä maksettu tilaus huhtikuun alussa, eikä tuotteita näy, ei kuulu. Rahan palautus vaadittu ja mikäli ei viikon sisällä rahoja näy, teen rikosilmoituksen.

• Anonyymi

Tee rikosilmoitus tästä firmasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee rikosilmoitus tästä firmasta

Tilasin tästä firmasta 24 päivää sitten. Luvataan ilmoittaa kun tuotteet pakattu toimitusta varten. Ilmoitusta odottelen edelleen. Sähköposteihin ei vastata. ÄLKÄÄ TILATKO TÄÄLTÄ!

• Anonyymi

Äh, nyt vasta löysin tämän. Joko on ihmiset saaneet tuotteensa tai rahansa takaisin. Minä tilasin 16.4 ja laitoin sähköpostia perään että olisinkin tilaamassa lisää joten voiko nämä tilaukset yhdistää. Minulle vastattiin heti että kyllä voi. Toinen tilaus tehty siis viikko sitten mutta mitään ei ole lähtenyt vielä matkaan.

• Anonyymi

Kannattaa varautua siihen, että mitään tuotteita et tule saamaan...

• Anonyymi

Ite tilannut monet kerrat ko verkkokaupasta ja aina oon saanu tilatut tuotteet.
      Osa tilauksista tullut luvatussa toimitusajassa
      ( mikä muuten on 3-10 työpäivää ja löytyy toimitusehdoista, vink, vink ;)),
      osa tullut myöhässä, mutta tullut kuitenkin.

Joten maltti on valttia :)

• Anonyymi

En usko että tämä pitää paikkaansa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että tämä pitää paikkaansa...

että tuotteet joskus saapuvat tilaajalleen... toimitusviestiä ei vaan kuulu, viesteihin ei vastata...

• Anonyymi

Minä myös tilasin ja maksoin Joe Blasco tuotteen huhtikuun alussa. Eipä ole kuulunut ja nyt vasta hokasin ruveta kyseleen ko. firmasta kokemuksia. Pahalta näyttää :) Mihinkähän asiasta voi ilmoittaa. Ottavatkohan poliisit kuuleviin korviinsakaan?

• Anonyymi

Kuluttajasuoja-asiamiehelle kannattaa tehdä ilmoitus asiasta.

• Anonyymi

Minä myös tilasin yli kk sitten Joe Blasco tuotteen. Eipä ole kuulunut. Ja nyt vasta hokasin ruveta kyselemään kokemuksia firmasta. Taitaa olla ihan huijariyritys. Tuote oli liian halpa ollakseen oikean kaupan tuote! Mihinkähän voi ilmiantaa? Poliisit tuskin lotkauttavat korvaansa :(

• Anonyymi

HUIJAUSTA

• Anonyymi

Tilasin, odotin kuukausia ja peruin tilauksen. Rahoja ei kuulu toistuvista kyselyistä huolimatta.

• Anonyymi

Saitko kommentin että tilaus on peruttu ja rahat palautetaan. Minulle tuli tällainen viesti tänään.

• Anonyymi

Huomaa että kukaan ei osaa lukea ton yrityksen toimitusehtoja, siellä lukee että toimitus-aika on arvio eikä kiveen naulattu!

Itse oo tuolta tilannu jo 3 kertaa ja kaikki tuotteet oon saanu joten taitaa olla tilaajissa ongelma 🤣🤘

• Anonyymi

No ei nyt mene ihan näinkään ;) toimitusehdoissa lukee että käsittelyaika on 3-10 päivää ja jos se viivästyy heistä riippumattomista syistä niin asiakas saa valita jääkö odottamaan vai haluaako purkaa kaupan. Tämä on täysin ymmärrettävää, mutta ei se että asiakkaalle ei ilmoiteta viivästymisestä tai edes vastata viesteihin tilauksen liittyvässä kyselyissä jos tuotteita on odotettu jo toista kuukautta. Miten kaupan voi siis purkaa?

• Anonyymi

Oletko huijarifirman omistaja🥵

• Anonyymi

Tämä anonyymi yrittää (TURHAAN) pelastaa firmansa mainetta.

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO MITÄÄN VALLATON.FI - NETTIKAUPASTA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko huijarifirman omistaja🥵

Olisi hyvä jos netissä olisi jossain lista huijarifirmoista...

• Anonyymi

Voi ei. Nyt vasta näin tämän keskustelun ja itse tilasin sieltä 18.5. Davines hoitoaineita sekä tein lisätilauksen shampoosta edellispäivänä. Nyt harmittaa ja pelottaa että saanko tuotteita ollenkaan tai rahoja takaisin. 😳

• Anonyymi

Davinesin tuotteet on kyllä parhaita. Itse löysin Markonshampooputiikki.fi sivuston ja sieltä olen edulliset tilaukseni useimmiten tehnyt. Toimitukset ovat nopeita ja asiakaspalvelu toimii tarvittaessa. Varasto näyttää olevan hieman rajallinen, mutta ymmärrettävää koska pieni toimija. Vahva suositus!

• Anonyymi

25.3.2021 tilattu ja maksettu tuotteet, joita ei n.2,5kk aikana toimitettu. Asiakaspalvelu vastasi 3kertaa.. tämänä jälkeen kun,tuotetta ei edelleenkään 16.6 ole toimitettu asiakaspalvelu ei vastannut viimeiseen 4viikkon lainkaan. Ensiksi 2viikon jälkeen toimituksesta kysyin miksi lähetys ei ole tullut? Vastattiin viikon päästä että heillä on ruuhkaa ja vielä ei ollut heistä mennyt kuin 10 arkipäivää. Tämän jälkeen odotin uudet 2viikkoa ja laitoin viestiä onko kaikki tilauksessa ok? Vastaus tästä 8päivän päästä että tuote on väliaikaisesti loppua, että pitää odottaa...jos haluaa tai voi saada rahat takaisin. Tämän jälkeen tuli pitkä hiljaisuus aina tähän päivään 16.6 asti. Tätä ennen olin lähettänyt 5 kertaa viestin, onko tuotetta tulossa vielä myyntiin ja jos ei, voisitteko palauttaa rahani.
      Rahoja kysyin takaisin myös tuoteneuvonta chatin kautta 2kertaa, ja vastausta odottelin aina tähän päivään asti. Heiltä ei tullut edes pahoittelua siitä etteivät ole vastanneet, ei tietoa tuleeko tuotetta enää koskaan myyntiin (tuote oli todellisuudessa lopetettu kun otin itse maahntuojaan yhteyttä), ei mitään...eivätkä vastanneet rahanpalautukseen useaan viikkoon mitään. Nyt tuli automaattiviesti rahat palutuu 7-8 arkipäivän kuluttua... rahaani en ole saanut siis vielä takaisin. TÄMÄ KOTIMAISEKSI LUOTETTAVAKSI YRITYKSESKI ITSEÄÄN MARKKINOIVA YRITYS, EI KOTISIVUILLA ANNA MITÄÄN PUHELINNUMEROA JOHON VOISI OTTAA YHTEYTTÄ TÄLLÄISISSA KULUTTAJATILANTEISSA JOSSA RAHA VIEDÄÄN, EIKÄ KERROTA TOTUUTTA ETTEI TUOTETTA ENÄÄ KOSKAA OLE TULOSSA, EIKÄ VASTATA RAHAN PALUTUKSEEN.

• Anonyymi

Checkoutiin olin yhteydessä ennen juhannusta ja tekivät reklamaation yritykselle. Nyt oli palautettu rahat tilille. Olen ihan yllättynyt.

• Anonyymi

Valitettavasti aivan sama kokemus. Tilaus tehty kuukausi sitten. Ei ole toimitettu ja eivät vastaa mailiin rahojen palautuksesta. Maili lähetetty yli viikko sitten.
      Kannattaa välttää tätä kauppaa :(

• Anonyymi

Sama kokemus. Älkää tilatko mitään sieltä. Peruin tilaukseni, kun tuotetta ei alkanut kuulua. Sitten odotin rahojen palautusta. Sain muutaman hätyyttelyn jälkeen palautusnumero kuitin, mutta rahoja ei vieläkään kuulunut. Sain rahat viimein takaisin kun olin yhteydessä checkout finlandiin. Siellä asiaa selvitettiin todella tehokkaasti ja reklamoivat myyjää. Sain rahani takaisin muutaman päivän sisällä!

• Anonyymi

Eli jos ette ole saaneet rahoja takaisin perutusta tilauksesta, olkaa yhteydessä checkout Finlandiin. Tarvitsevat ostoksen maksupäivän, viitenumeron ja summan. Selvittely oli nopeaa ja asiallista. Pitää kuitenkin vielä infota kuluttaja-asiamiestä ja tehdä myös rikosilmoitus firmasta.

• Anonyymi

Minulla tuotteiden saaminen kesti muutaman kuukauden. Laitoin pari viikkoa tilauksen tekemisen jälkeen viestiä, ja minulle vastattiin, että eräs tilaamani tuote on loppu ja sitä on tulossa myöhemmin. Tämä oli minulle ok, koska tiesin, että kyseessä on poistuva tuote ja sitä on vaikea saada mistään. Siksipä sitä olin Vallattomasta tilannutkin, kun siellä näytti olevan.

Kun mitään ei kuulunut pitkään aikaan, laitoin taas viestiä, että onko tuotteita tulossa vai ei. Siihen en saanut mitään vastausta. Luettuani tämän viestiketjun aloin epäillä, ja päätin vaatia rahat takaisin saman tien. Samassa puhelimeen kilahti viesti, että minulle on palautettu rahat tuotteista, joita ei voitu toimittaa, ja muut tuotteet oli lähetetty.

Sain siis osan tilaamistani tuotteista ja lopuista rahat takaisin, ilman että erikseen pyysin. Mutta kesti kyllä luvattoman kauan.

• Anonyymi

Tilasin yli 50 eurolla tuotteita 20.7. enkä ole kuullut firmasta tai tuotteista sen jälkeen. Eivät vastaa sähköposteihin eivätkä kotisivunsa chattiin eikä puhelinnumeroa tai ketään yhteyshenkilöä ole nimetty. Sähköpostiin tulee vain automaattisia viestejä enkä usko kenenkään ihmisen lukeneen viestejäni. Yritän saada rahojani takaisin viranomaisteitse.

Varokaa tätä firmaa!

• Anonyymi

Hei! Huonoja kokemuksia mullakin. verkkokauppa Vallattomasta. Tilasin tuotteita 30.8.21, vielä tänäänkään 8.10.21 en ole saanut ko.tuotteita. olen lähestynyt kauppiasta kahdella sähköposti viestini, saamatta vastausta. Onneksi en maksanut n.100 € tilausta etukäteen, vaan tilasin Klarnalla. Siellä tuo lasku edelleenkin roikkuu, maininta tilaus käynnissä. Klarna ei voi tehdä asialle mitään, esim. poistaa tuota laskua. Vallaton on siis nimensä veroinen, huijaus kauppa.

• Anonyymi

Niille jotka sanovat että pitää vain odottaa: tilaus tehty joulukuussa 2020. Helmikuussa kysyin perään ja kerrottiin että tuote on loppu, kuulemma lisää tulee huhtikuussa. Sanoin odottavani että tulee varastoon (kyseessä pieni summa, 10€, joten ajattelin katsoa mitä tapahtuu). Elokuussa ei ollut vieläkään tapahtunut mitään, joten pyysin tilauksen perumista ja rahojen palautusta. Nyt on lokakuu, eikä rahoja näy. Seuraavaksi rikosilmoitusta kehiin siis, vaikka näin pienestä summasta kyse. :D

• Anonyymi

Sama tilanne, Tilasin 3 Davinesin tuotetta ja kaksi niitä sain pitkän kyselyn jälkeen, sillä kolmas on kuulemma loppu.. noh sitä kolmatta olen kesästä saakka odottanut ja kukaan ei vasta viesteihin. ÄLKÄÄ TILATKO TÄÄLTÄ!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe