Kutitella rakkauden kieliä näpyttelemällä, eli onko tuntunut sydämen pohjassa hyvältä? Haluaisin soittaa lemmensäveliä sulla, koska sointi sinussa on tosi kaunista. Jos vaikka resonoisi vielä kanssani. Naiselle.
Olenko osannut sun sydäntäsi
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onpas hän romanttisella tuulella.
- Anonyymi
Kuinka on romantiikan laita itselläsi? Tänään.
- Anonyymi
Onko näin 💞 vai näin 😴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka on romantiikan laita itselläsi? Tänään.
Jos annan mieleni vaeltaa hänen luokseen niin se on 😽💃🏻🏇🏼💋💓🌋 jotain tohon tyyliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos annan mieleni vaeltaa hänen luokseen niin se on 😽💃🏻🏇🏼💋💓🌋 jotain tohon tyyliin.
Hienoa. Sitten voisin toivoa sinun olevan mun kaipauksen kohde. Suutelu tekisi hyvää. Tulivuori kuvaa minunkin tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Sitten voisin toivoa sinun olevan mun kaipauksen kohde. Suutelu tekisi hyvää. Tulivuori kuvaa minunkin tunteita.
Onko sinulla hyvät huulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla hyvät huulet?
Joku nainen on joskus kehunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa! Tämähän on mielenkiintoista 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan minä. Ai ai kun pääsisi,...
- Anonyymi
olet onnistunut, tai joku ainakin on :)
- Anonyymi
Oot osannut kutitella sydäntä ja vähän muutakin. Pohjassa saakka on tuntunut hyvältä..😉
- Anonyymi
Sydämmen pohjassa ja vatsan pohjassa vasta tuntuukin.🤭
- Anonyymi
No, en ole päässyt vielä niin syvälle naisen salaisuuksiin, mutta pahaksi en pistäisi. Leuan alta ensin kutittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, en ole päässyt vielä niin syvälle naisen salaisuuksiin, mutta pahaksi en pistäisi. Leuan alta ensin kutittelen.
Voi pläh...mitä et tajua..🥱
- Anonyymi
Haluaisin kuulla soittoasi lisää 💕
- Anonyymi
Ja tuntea tietenkin myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuntea tietenkin myös
Millainen mies mielessä?
- Anonyymi
Ihanuutta se olla vois!
- Anonyymi
Olet ihana
- Anonyymi
Nyt on joku Jonne Aaron päästänyt verbaliikan valloilleen
- Anonyymi
Julia ota mut...
- Anonyymi
On mahdollista, että kollektiivistä tarttuu jonkun toisen tunteet.
Joten en millään voi tietää, että ne ovat juurikin sinun tunteet.
Ihan sama asia, että jos et päin naamaa mee läsäyttämään, niin kukaan ei tiedä. Voi jummijammi mitä tuntemuksia pelkkä katse voi saada aikaan, vaikka epäilen että ylivilkas mielikuvitukseni saa sen kaiken tunteen aikaan. Toisaalta, kuluupahan aika nopeammin siellä jossain haavemaailmassa missä kaikki on mahdollista.
Jos...siis jos sittenkin olisi kielet vireessä ja oikea ote tukevasti käsissä, olisi vastauksena että anna soida niin paljon kuin sielu sietää ja sormet kestää.
Siis jos olisit hän, ja omat kuvitelmani olisivat totta. 🤔- Anonyymi
Kyllä, ihan munaskuita myöten olet koskettanut ja ehdottomasti värähtelemme samoilla taajuuksilla.
- Anonyymi
Kyllä sä sen tiedät..miehelle !
Aknestik-suomirokkia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684