Välil tunnen olevani yksinäinen.

Anonyymi

Usein mietin tätä et olen niin erilainen kun muut miehet. Vähä masentunut. Käyn töissä. Mutta vloput aina yksin. En omista tuttuja en kavereita. Ja tuntuu pahalta ku normaalit miehet saa parisuhteita ja itse haluaisin mutta ei naiset kiinnostu ollenkaa.. välil on yksinäistä ku en käy töissä. Olishan se kiva seurustella mut on nii pinnallista menoa ettei kelpaa naiselle.

36

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu et nykyää halutaa et miehel status
      Ura. Koulutus rahaa.. en ole semmoinen mies. Kaipais kavereita ja tyttöystävä ois kiva.

    • Anonyymi

      Onkos muilla sama tilanne?

    • Anonyymi

      Joo o mikä ihmisiä vaivaa.. kun ei vastata

    • Anonyymi

      Hyvin yleistä. Väärännäköinen, vääränoloinen ja vääränlainen. Tai pitäisi sattua onnenkantamoinen.

    • Anonyymi

      Joo ei ymmärrä. Itse aina yksin. Kaipaisin parisuhdetta ja kaikkee. Mikä mussa on vikana.

    • Anonyymi

      Sinulle Allu on pari-kolme vuotta jauhettu näillä eri palstoilla missä on vika. Siitä huolimatta jankutat päivästä toiseen tätä samaa laulua.
      Sinulle vastasi nainen sinkut-palstalla varsin asiallisesti ja rehellisesti missä on vika, itse pyysit naisa vastaamaan. Vedit herneen nenään ja ulisit miten sinua on loukattu.
      Olet nyt saanut arvion mielenterveydestäsi kuten itse kerroit, ja vaikka et täytä täusin epävakaan kriteereitä piirteitä on paljon. Lisäksi heikkolahjaisuus.
      Epävakaa persoona on erittäin hankala ja haastava kumppani olla parisuhteessa.
      Sen olemme toki huomanneet näiden vuosien aikana.
      Siinä syy miksi et naista löydä. Sinulle on ehdotettu etsiä samankaltaisista ongelmista kärsivä mutta ei tule kuuloonkaan! kävä kyllä ketään muuta et tule saamaan, jankta sitten vaikka maailman tappiin.
      Ja tietenkään ongelmilleiset mitään voi, mutta et voi myöskään edellyttää että jonkun täytyy uhrautua ja ottaa sinut, säälistä.

      • Anonyymi

        Edelleen kyllä se oikea nainen katsoo mua tälläsenä. Mä elän omilla rahoilla käyn töissä asiat hyvin..miksen saatana saisi naista???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kyllä se oikea nainen katsoo mua tälläsenä. Mä elän omilla rahoilla käyn töissä asiat hyvin..miksen saatana saisi naista???

        Vaikka on mitä oireita vaan. Olen komea pitkä mies. Tajutkaa se.


      • Anonyymi

        Sitten en tule saamaan. Ei munkaa tarvitse huolia ketä vaan. Eikä kuunnella paskaa.. mä en ole edelleen kehitysvammainen. Ja mulla on ollut lukuisia normaaleita naisia.


      • Anonyymi

        Mulle kelpaa työtön lihava. Tavallisen näkönen. Vaikka roskakuski nainen jos senkaa synkkaa ja se tykkää musta.. ettekö tajua että oon normi palkkatöissä. Normaalin näkönen. Puhun normaalisti. Ei mun tarvi huolia kehitysvammaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kelpaa työtön lihava. Tavallisen näkönen. Vaikka roskakuski nainen jos senkaa synkkaa ja se tykkää musta.. ettekö tajua että oon normi palkkatöissä. Normaalin näkönen. Puhun normaalisti. Ei mun tarvi huolia kehitysvammaista.

        Monet naiset sanonu et ole ruma ja löydät vielä sen oikeen naisen ja olet kivan pitkä ja nyt mulla on työ ja kaikki elämäs hyvin. Nainen puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet naiset sanonu et ole ruma ja löydät vielä sen oikeen naisen ja olet kivan pitkä ja nyt mulla on työ ja kaikki elämäs hyvin. Nainen puuttuu.

        Mä en ole nirso ehkä vähän. Mut alkaa vituttaa yli 2 v ollu jo sinkku ja panostanu. Teen kokoajan töitä.saan rahaa kaikkee. Miksei vittu kelpaa


    • Anonyymi

      Ois kiva tutustua naisiin. Päästä jutteleen. Oon vähä jumissa elämässä. Toki sain töitä. Mutta ei naiset sielä juttele mitää. Ja olen yrittäny naisia mutta tuloksetta.. tunnen niin olevani erilainen ja yksin.

    • Anonyymi

      Munkaa ei vissiin ihmiset halua olla tekemisis en ymmärrä.. no sain jatkuvan työn. Mut ei kavereita ei mitää.se masentaa ja ei pääse naisille juttelee..

      • Anonyymi

        Olen toki yrittäny netissä.. ei ketää.halua jutella.. ole yksinäinen kulkija.. ilmeisesti mussa on pahasti vikaa..mutta ainaski sain työpaikan.


    • Anonyymi

      Masentaa ku näkee kauniita tyttöjä ja ei koskaa kelpaa... saatanan naiset..

      T. Allu

      • Anonyymi

        Mä en ole ruma.. mulla pitäs olla oma nainen.


    • Anonyymi

      Tuntuu et kaikki saa naisia.. tulis sanoo naiset päin näköö mitä mus on vikaa.

    • Anonyymi

      Tottakai ärsyttää olen jo ihan tarpeeks ollu yksin. En juo alkoholia lopetin baarit.. käyn töissä. Ihmisten ilmoilla kahviloissa aina yksin.. naiset ei kato ees päälle.. ikinä ei pääse naisille juttelee.. haluaisin niin naisen kainaloon.. joka päivä mietin mitä mus on vikaa.

      • Anonyymi

        Tää on menny jo liian pitkälle. Turhauttaa. Tinderi on monta kuvaa tekstit ja badoo.. ei niinku yhtää mitää. Välil tekis mieli vaa luovuttaa ku ei koskaa onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on menny jo liian pitkälle. Turhauttaa. Tinderi on monta kuvaa tekstit ja badoo.. ei niinku yhtää mitää. Välil tekis mieli vaa luovuttaa ku ei koskaa onnistu

        Ajatella et pysyy ikisinkkuna yksinäisenä. Käy töissä ja moikkaa kaupan kassaa. Ja nainen ajattelee mee pois siitä ku ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      No kai sitte ne työttömät lyhkäset miehet saa naisia.

    • Anonyymi

      Minä ainaski olen iha ok näkönen käyn töissä. Tienaan omat rahani. En ole mieslapsi ja asiat hyvin. Naisten kiinnostus 0%

    • Anonyymi

      Minkälainen nainen teille miehille sit kelpais? Pitääkö olla kaikki asiat niinkö kohdillaan: työ, sosiaalinen elämä, talous, ulkonäkö yms.

      Esim. itse työkyvytön, mielenterveysongelmainen, 40-kymppinen, hivenen tylsän näköinen, opiskelija, joka kovasti yrittää saada elämäänsä uudelleen rakennettua ja kuntouduttua työelämään.

      Mullekkaan tuu kukaan nykyään juttelemaan. Silloin kun olin alle 30 v. niin miehiä tuli elämään jotenkin ihan automaattisesti.

      Nyt oon vaan tyytynyt tähän, että ehkä mä oon yksin ja ehkä sit joskus kun saan elämäni taas kuntoon niin hyvinvointi huokuu päälleppäin ja ihmiset rupee taas lähestymään.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti. Joku temptation pelle.. joka ryyppää on itsevarma vitu komer jännämies. Palkkaa rahaa hieno auto ja joku vittu korkeasti koulutettu ja vakityö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti. Joku temptation pelle.. joka ryyppää on itsevarma vitu komer jännämies. Palkkaa rahaa hieno auto ja joku vittu korkeasti koulutettu ja vakityö

        Ei jaksa tälläsiä vaatimuksia. Miksei kaljuuntunut tyhmä kaveriton kelpaa vaikka käy töissä?


      • Anonyymi

        Mulla vähä sama juttu. Nuorempana naiset halus treffeille ja nähä ja jutella.. sain työpaikan mutta oon edelleen jumissa elämässä. Haluaisin naisen.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla vähä sama juttu. Nuorempana naiset halus treffeille ja nähä ja jutella.. sain työpaikan mutta oon edelleen jumissa elämässä. Haluaisin naisen.

        T. Allu

        Tuntuu että 36 v on jo naisten mielestä toivoton ellei ole super komea ja varakas.


    • Anonyymi

      Jatkuvalĺa syötöllä varmaa 50 naiseen yrittäny tutustua. Myös vähä pulleisiin naisiin ei yhtään mitään. Olen turhautunut ja masentunut.

    • Anonyymi

      Tuntuu et 36 v pitäs olla johtoasemassa.hienot autot ja kaikki..vittuku kaikki ei oo semmosia. Edelleen miksei naisille kelpaa?

      • Anonyymi

        Ite sain just 3kk sit työpaikan jatkuvan ja kaikkee... emmä ymmärrä naisten vaatimuksia. Enenen.


    • Anonyymi

      Kumma että tavalliselle lihavalle ei kelpaa tyhmä tavallinen mies?

    • Anonyymi

      En ymmärrä. Jos kertoo naiselle et on vähä yksinkertanen tai on oppimisvaikeus. Heti turn off.. vittu oikeesti.. ottakoot alfa yritysjohtajan.

    • Anonyymi

      Mun mitta on täynnä..en oo 2 v kelvannu naiselle. Alkaa riittää . eikä ymmärrä ikinä.

    • Anonyymi

      Kaunis nainen seksikäs hot jätti mut. Ja hulluksi jo yksin.

    • Anonyymi

      Joo no ihan sama. Mulla on töitä ja asiat ihan hyvin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2295
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2056
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1341
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1335
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1326
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1208
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1095
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe