Pähkinöitä lentokoneessa syövä Miikka Peuriz Peuravirta näyttää vaikuttavan Zinzinossa.
Peuravirta asettaa koronarokotuksen kyseenalaiseksi ja väheksyy pandemiaa.
Päätin, etten ole missään tekemisisssä Zinzinon kanssa.
Eikun boikottiin koko pulju!
Zinzino boikottiin
11
1902
Vastaukset
- Anonyymi
Syön jatkossakin pähkinöitä koneessa mutta jatkossa lennän Finnairin ensimmäisessä luokassa ja kaikki lentoemot nuolee mun varpaita. Paitsi se virkaintoinen kun järkeään sille potkut. Soitan suoraan Finskin toimarille jos mun lentokieltoa ei peruta. Haastan oikeuteen ja saan hyvät korvaukset.
Peuriz - Anonyymi
Ettekö te tiedä kuka minä olen ??? !!!
Olen ZinZanon edustaja hyvänen aika!!
Pitäisi alkaa löytymään hieman KUNNIOITUSTA!
Mutta eihän pikkuyhtiö - Finnair voi tietenkään ymmäärtää, kuin vaikutusvaltainen voi binääri-pisnes olla :)))))
Sen voimalla hankitaan potkut kenelle vain!!
Muahahahahahahahahahahahaaaa! - Anonyymi
Zinzinon juoksupoika.
- Anonyymi
Ihmisille kaupataan 500-1000 eurolla per vuosi kalaöljyjä terveystuotteena. Kai siitä jää hyvät katteet
- Anonyymi
Eikös Zino ole muutenkin boikotissa - Muahahaa!
Mutta ihan oikeasti, miten aroganttia, ylimielistä ja V-mäistä voi olla kaverin käytös olla?
Ihan uskomaton tyyppi ja käyttäytyy erittäin vastenmielisesti. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä!
On varmaan kiva olla hänen kanssaan samassa tiimissä. Kuinka pääsee mukaan TIIMIIN? Haluan SIOITTAA!
- Anonyymi
Osta lapsellisen näköinen kaffemasiina ja ala kiusaamaan ihmisiä.
- Anonyymi
Firman edustajien myyntityylissä olisi ainakin paljon korjattavaa.
https://bbs.io-tech.fi/threads/muropaketti-murobbs-n-muistelutriidi-oi-niitae-aikoja.436/post-8077112
https://www.huippumyynti.fi/veikea-verkostomarkkinointi/ - Anonyymi
jep jep
- Anonyymi
Kuka lähtee tämmöiseen huuhaan mukaan? Aivopestyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lähtee tämmöiseen huuhaan mukaan? Aivopestyjä
LAHKO!
Aivopesua ja uhkailua.
KK - pisteet ON saatava kasaan. Muuten joudut hylkiön asemaan.
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia :)))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi305053Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2644920Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä534423Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461838Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141482- 1061450